Zamawiający:
Urząd Gminy
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www:
Numer ID: 88
Data publikacji:
2007-05-22 11:38:11
Przedmiot:
Przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę odcinków uzupełniających sieci wodociągowych w miejscowościach Zołcza Ugory i Zborówek Nowy”
Treść przetargu:
Pacanów, dnia: 22. 05. 2007 r.
Nr sprawy: IGPM – 341/5/2007
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
Gmina Pacanów
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę odcinków uzupełniających
sieci wodociągowych w miejscowościach Zołcza Ugory i Zborówek Nowy”
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Pacanów ul. Radziwiłłówka 2, 28 – 133 Pacanów, woj. świętokrzyskie.
tel: (0 41) 3765403, fax: (0 41)3765980
2. Tryb udzielenia zamówienia :
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych .
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Zołcza Ugory i Zborówek Nowy.
Przedmiot zamówienia należy opracować jako odrębne zadania łącznie z uzyskaniem dla każdego z nich oddzielnej decyzji pozwolenia na budowę.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
Zadanie Nr. 1. - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej uzupełniającej dla miejscowości Zołcza Ugory. ( orientacyjna szacunkowa długości sieci ok. 1400 m)
Zadanie Nr. 2. - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej uzupełniającej dla miejscowości Zborówek Nowy. ( orientacyjna szacunkowa długości sieci ok. 1000 mb)
Zakres przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie obejmuje:
- uzyskanie i aktualizację map do celów projektowych
- uzyskanie wypisów z rejestrów gruntów
- wykonania dokumentacji geotechnicznej
- opracowanie projektu budowlanego ( 4 egz.) i wykonawczego (4 egz.) sieci wodociągowej dla poszczególnych zadań
- opracowanie przedmiaru robót ( 4 egz.), kosztorysu inwestorskiego ( 1 egz.)
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- opracowanie informacji BIOZ stanowiącej załącznik do projektu budowlanego i wykonawczego
- opracowanie Informacji o planowanym przedsięwzięciu zgodnie z art. 49 ust. 3 ustawy Prawo ochrony środowiska lub raportu oddziaływania na środowisko w przypadku jego zażądania przez organ wydający decyzję środowiskową
- okazanie projektu na gruncie wszystkim zainteresowanym
- uzyskanie pisemnych zgód na lokalizację sieci oraz czasowe zajęcie terenu niezbędnego na okres realizacji inwestycji od właścicieli nieruchomości przez których działki będzie przebiegać inwestycja
- uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę
- przygotowanie kompletnego wniosku i wystąpienie w imieniu inwestora o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- przygotowanie kompletnego wniosku w imieniu inwestora oraz uzyskanie decyzji o pozwolenia na budowę
- pełnienie nadzoru autorskiego
W koszcie prac projektowych należy uwzględnić udział projektantów w zebraniach konsultacyjnych z zainteresowanymi mieszkańcami Gminy oraz koszt uzyskania warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji. Projekt w fazie roboczej należy uzgadniać z Zamawiającym.
Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz.2072), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym.
Kod CPV : 74 23 20 00-4 ( usługi inżynieryjne dotyczące projektowania)
Kod CPV : 74 23 22 20-2 ( usługi projektowania rurociągów)
5. Zamówienia częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie prac projektowych i przekazanie dokumentacji technicznej dla wszystkich zadań, nie później niż:
do 28 września 2007r.
Przekazanie prawomocnych pozwoleń na budowę, nie później niż:
do 21 grudnia 2007r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej o długości min. 1 km.,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
8. Wadium:
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym.
9. Kryteria i zasady oceny ofert:
Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa brutto – 100%.
Oferta najtańsza z pośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
(Cn/Cof.b.x100)x100%= ilość punktów, gdzie:
Cn –najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto),
Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej (brutto),
100 – wskaźnik stały
100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia: 12 czerwca 2007 roku.
Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr. 17 do dnia 12 czerwca 2007 roku, do godz. 11.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca 2007 roku, o godz. 11.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Pacanowie.
11. Termin związania oferta:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacje dotyczące zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacje o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy Pacanów
mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN.pdf - 307.294 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:43:58 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_ZAL
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_ZAL.pdf - 77.228 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:45:15 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załączniki do specyfikacji
07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_UMOWA
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_UMOWA.pdf - 77.779 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:45:44 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Wzór umowy
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-05-22 11:46:30
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-06-20 11:41:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu