Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www:

Numer ID: 88

Data publikacji:
2007-05-22 11:38:11

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę odcinków uzupełniających sieci wodociągowych w miejscowościach Zołcza Ugory i Zborówek Nowy”

Treść przetargu:

 

Pacanów, dnia:  22. 05. 2007 r.

Nr sprawy: IGPM – 341/5/2007

 

   

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej  60 000 euro

 

Gmina  Pacanów

o g ł a s z a

 

przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji  projektowych  na budowę odcinków uzupełniających  

                                             sieci wodociągowych w miejscowościach  Zołcza Ugory i Zborówek Nowy”

  

 1. Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina Pacanów ul. Radziwiłłówka 2, 28 – 133 Pacanów, woj. świętokrzyskie.

tel: (0 41) 3765403, fax: (0 41)3765980

 

2. Tryb udzielenia zamówienia :

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

 

3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php

  

4. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Zołcza Ugory i  Zborówek Nowy.

Przedmiot zamówienia należy opracować jako odrębne zadania łącznie  z uzyskaniem  dla każdego z nich oddzielnej  decyzji  pozwolenia na budowę.

Na przedmiot zamówienia składają się  następujące zadania:

 

Zadanie Nr. 1. - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej uzupełniającej dla miejscowości Zołcza Ugory. ( orientacyjna szacunkowa długości sieci ok. 1400 m)

 

Zadanie Nr. 2. - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej uzupełniającej dla miejscowości Zborówek Nowy. ( orientacyjna szacunkowa długości sieci ok. 1000 mb)

  

Zakres przedmiotu zamówienia dla każdego zadania  odrębnie obejmuje:

-          uzyskanie i aktualizację map do celów projektowych

-          uzyskanie wypisów z rejestrów gruntów

-          wykonania dokumentacji geotechnicznej

-          opracowanie projektu budowlanego ( 4 egz.) i wykonawczego (4 egz.) sieci wodociągowej dla poszczególnych zadań

-          opracowanie przedmiaru robót ( 4 egz.), kosztorysu inwestorskiego ( 1 egz.)

-          opracowanie specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót

-          opracowanie informacji BIOZ stanowiącej załącznik do projektu budowlanego i wykonawczego

-          opracowanie Informacji o planowanym przedsięwzięciu  zgodnie z art. 49 ust. 3 ustawy Prawo ochrony środowiska  lub  raportu oddziaływania na środowisko w przypadku jego zażądania przez organ wydający decyzję środowiskową

-          okazanie projektu na gruncie  wszystkim zainteresowanym

-          uzyskanie pisemnych zgód na lokalizację sieci oraz czasowe zajęcie terenu niezbędnego na okres realizacji inwestycji od właścicieli nieruchomości przez których działki będzie przebiegać inwestycja

-          uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę

-          przygotowanie kompletnego wniosku i  wystąpienie w imieniu inwestora o  wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

-          przygotowanie kompletnego wniosku  w imieniu inwestora oraz uzyskanie decyzji o pozwolenia na budowę

-          pełnienie nadzoru autorskiego

 

W koszcie  prac projektowych należy uwzględnić udział projektantów w zebraniach konsultacyjnych z zainteresowanymi mieszkańcami Gminy oraz koszt uzyskania warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji. Projekt  w fazie roboczej należy uzgadniać z Zamawiającym.

Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz.2072), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym.

Kod CPV : 74 23 20 00-4 ( usługi inżynieryjne dotyczące projektowania)

Kod CPV : 74 23 22 20-2 ( usługi projektowania rurociągów)

 

5.        Zamówienia częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

Zakończenie prac projektowych i przekazanie dokumentacji technicznej dla wszystkich zadań, nie później niż:

do 28 września  2007r.

Przekazanie prawomocnych pozwoleń na budowę, nie później niż:

do 21 grudnia 2007r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;

a)        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością  w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej o długości min. 1 km.,

c)        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie  art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. 

 

8. Wadium:

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym.

 

9. Kryteria i zasady oceny ofert:

Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena  ryczałtowa brutto – 100%.

Oferta najtańsza z pośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

(Cn/Cof.b.x100)x100%= ilość punktów, gdzie:

 

Cn –najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto),

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej (brutto),

100 – wskaźnik stały

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

 

10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia: 12 czerwca 2007 roku.

Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr. 17 do dnia 12 czerwca 2007 roku, do godz. 11.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca 2007 roku, o godz. 11.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Pacanowie.

 

11. Termin związania oferta:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

12. Informacje dotyczące zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

13. Informacje o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

14. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

Wójt Gminy Pacanów

 

  mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN.pdf - 307.294 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:43:58 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_ZAL
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_ZAL.pdf - 77.228 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:45:15 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki do specyfikacji

07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_UMOWA
(07_SIWZ_PROJEKT_SIEC_WODOCIAG_ZUiZN_UMOWA.pdf - 77.779 KB) Data publikacji: 2007-05-22 11:45:44 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wzór umowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2555
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-05-22 11:38:11
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-05-22 11:46:30
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-06-20 11:41:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu