Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 497
Data publikacji:
2017-11-28 09:05:53
Przedmiot: Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: „Zakup sprzętu BHP”
Treść przetargu:
Pacanów, dnia: 06.12.2017r.
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Zakup sprzętu BHP” RK. 271.2.2017
Zamawiający - Gmina Pacanów zamieszcza następujące wyjaśniania do w/w zapytania:
1. Wiążący opis wymagań co do zakupu miernika wielogazowego: „miernik wielogazowy Drager X-am 2500 z funkcją wykrywania i pomiaru następujących gazów: O2, CO, H2S, CH4, wraz z zestawem zasilająco ładującym, - 1 szt.” – zmiany wynikają z uwag zgłoszonych przez producenta w/w miernika.
Zamawiający zamieszcza również poprawiony formularz ofertowy z uwzględnieniem powyższych zmian.
Zmiany te są wiążące dla wykonawców i stanowią integralną część zamówienia Znak: RK. 271.2.2017
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Pacanów, dnia: 30.11.2017r.
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Zakup sprzętu BHP” RK. 271.2.2017
Zamawiający - Gmina Pacanów zamieszcza następujące wyjaśniania do w/w zapytania:
1. Wiążący termin składania ofert – do dnia 08.12.2017r. do godz. 15.00.
2. Wiążący opis wymagań co do zakupu miernika wielogazowego: „miernik wielogazowy Drager X-am 2500 z funkcją wykrywania i pomiaru następujących gazów: O2, CO, H2S, SO2, wraz z zestawem zasilająco ładującym, - 1 szt.”
3. Wiążący opis wymagań co do zakupu zestawu do asekuracji: „zestaw do asekuracji w skład którego wchodzą: statyw TM9, urządzenie samohamowne z funkcją ratowniczą CRW 300, Adapter AT171, bloczek PL 101, zaczep AT 300, Torba AX 016, - 1 szt.”
4. Dodatkowo: „szelki bezpieczeństwa z zaczepem barkowym P 40 – 2 szt.”
5. Wiążący opis wymagań co do zakupu linki bezpieczeństwa: „linka bezpieczeństwa z amortyzatorem ABM/LB 100/2AZ011, dwa zatrzaśniki stalowe – 4 szt.”
Zamawiający zamieszcza również poprawiony formularz ofertowy z uwzględnieniem powyższych zmian.
Zmiany te są wiążące dla wykonawców i stanowią integralną część zamówienia Znak: RK. 271.2.2017
Wójt Gminy
Mgr Wiesław Skop
Pacanów, dnia: 28.11.2017r.
Znak: RK. 271.2.2017
Zapytanie ofertowe
na realizację zadania pn.:
„Zakup sprzętu BHP”
Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459, z późn. zm.).
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pacanów
28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie,
tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80,
Adres e-mail: rk@pacanow.pl ,
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Zakup sprzętu BHP”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ochronnego BHP na potrzeby pracowników służb komunalnych UG Pacanów.
Zakres zamówienia obejmuje następujące urządzenia:
- miernik wielogazowy Drager X-am 2500 z funkcją wykrywania i pomiaru następujących gazów: O2, CO, H2S, NO2 SO2, wraz z zestawem zasilająco ładującym, - 1 szt.
- aparat oddechowy Drager PAS Colt, zestaw zawierający następujące elementy: system nośny dla butli 3 litrowej, kompatybilna butla stalowa 3l/200 bar, automat płucny serii PSS, przyłącze systemu wężowego z szybkozłączem i gwizdkiem ostrzegawczym, - 1 szt.
- urządzenie zasilające aparat oddechowy Drager PAS AirPack 1 w skład którego wchodzi: wózek z wężem, reduktor ciśnienia wraz z osprzętem pomiarowym, bęben na wąż, wąż zasilający 50 m wraz z kompatybilnymi złączkami, - 1 szt.
- butla stalowa 6l/300bar kompatybilna z zestawem Drager PAS AirPack 1- 3 szt.
- zestaw do asekuracji w skład którego wchodzą: statyw TM9, urządzenie samohamowne z funkcją ratowniczą CRW 300, Adapter AT171, bloczek PL 101, Torba AX 016, - 1 szt.
- szelki bezpieczeństwa P 05 – 4 szt.
- linka bezpieczeństwa z amortyzatorem ABM/LB 100 – 4 szt.
Zamawiający wymaga aby zakupiony sprzęt spełniał wymagania określone w Polskich Normach lub posiadać deklarację zgodności i certyfikat CE.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi teoretyczne i praktyczne szkolenie, z obsługi, użytkowania i konserwacji zakupionego sprzętu, wyznaczonych pracowników Zamawiającego (min 6 osób) w wymiarze min 4 h.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w/w zakresu zamówienia.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. szkolenie pracowników w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1).
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy.
4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je następnie w formie pisemnej listem poleconym.
5. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00.
6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są:
a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24
7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy.
8. Osoby wymienione powyżej nie mają upoważnienia do udzielania Wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta złożona przez Wykonawcę winna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty – (wg. wzoru podanego w załączniku nr 1),
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu lub kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Miejsce składania ofert: Sekretariat UG Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, pokój pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 05.12.2017r. do godz. 15.00.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej - faksem na nr (41) 376 59 80, lub drogą mailową na adres rk@pacanow.pl – w przypadku wysłania oferty drogą mailową wymagane jest przesłanie czytelnego skanu formularza ofertowego. Przesłanie oferty w formie elektronicznej należy potwierdzić wysłaniem formularza ofertowego drogą listowną na adres Zamawiającego.
4. Na opakowaniu/kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia:
a) nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
b) nazwa i adres Wykonawcy,
c) opis:
Oferta na;
„Zakup sprzętu BHP”.
Nie otwierać przed dniem 08.12.2017r.
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 08.12.2017r. do godz. 15.00.
2. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną lub faksem za zachowanie terminu uważa się otrzymanie maila lub faksu z formularzem ofertowym w w/w terminie. Tak przesłaną ofertę należy potwierdzić wysłaniem jej w formie pisemnej na adres Zamawiającego.
8. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Przez cenę rozumie się całkowity ryczałtowy koszt zakupu, dostawy oraz szkolenia z zakresu obsługi , użytkowania i konserwacji urządzeń określonych w Pkt. 2 niniejszego zapytania.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszystkie koszty, jakie ponosi wykonawca w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
9. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena ofertowa brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana najtańsza oferta.
10. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Termin płatności: 7 dni od daty otrzymania faktury.
11. WZÓR UMOWY
1. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do podpisania umowy zgodnej z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zatwierdzam:
WÓJT GMINY PACANÓW
mgr Wiesław Skop
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Wzór umowy.
Załączone pliki:
201702 zapytanie ofertowe na dostawe sprzętu BHP
(201702_BHP_zal_2_wzor_umowy.docx - 31.303 KB) Data publikacji: 2017-11-28 09:15:33 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: wzór umowy
201702_BHP_zal_1_formularz_ofertowy
(201702_BHP_formularz_ofertowy_poprawiony_wersja_koncowa.docx - 25.593 KB) Data publikacji: 2017-12-07 09:31:37 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: formularz ofertowy
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2017-11-28 09:10:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu