Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 159

Data publikacji:
2009-06-08 13:47:31

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na:„Budowę budynku toalety publicznej m. Pacanów”

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:„Budowę budynku toalety publicznej m. Pacanów”
Numer ogłoszenia: 89693 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pacanow.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku toalety publicznej m. Pacanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - toalety publicznej zlokalizowanej w m. Pacanów na działkach ewidencyjnych nr. 1396/2, 1967. W budynku przewidziano wykonanie dwóch kabin WC dla kobiet , dwóch kabin WC dla mężczyzn, kabiny WC przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, składziku porządkowego, oraz pomieszczenia obsługi. Powierzchnia zabudowy: 52,90 m2, Powierzchnia użytkowa: 38,22 m2, Kubatura budynku: 183,92 m3 Obiekt zaprojektowano jako budynek niepodpiwniczony, parterowy wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z cegły ceramicznej ocieplone styropianem, strop żelbetowy płytowy wylewany na mokro zbrojony jednokierunkowo, konstrukcja dachu drewniana krokwiowa jednospadowa o kącie nachylenia połaci 6o, pokrycie wykonane z blachy trapezowej powlekanej. Stolarka okienna z PVC. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów tynkami cementowo-wapiennymi kat. III malowane farbami akrylowymi dekoracyjnymi, na ścianach okładziny z glazury do wysokości 2,00m, na podłodze posadzka z terakoty. Wykończenie ścian zewnętrznych: tynk mineralny, cokół z płytek elewacyjnych. Budynek wyposażony będzie w: - instalację wody zimnej - wyposażoną w zestaw wodomierzowy, z istniejącej sieci wodociągowej za pośrednictwem instalacji wewnętrznej sąsiedniego budynku kina, - instalację ciepłej wody użytkowej - przygotowywanej w zasobnik c.w.u. wyposażonym w grzałkę elektryczną, - instalację kanalizacyjną - wykonaną z PCV odprowadzającą ścieki sanitarne poprzez przykanalik do istniejącej sieci kanalizacyjnej - instalację elektryczną - instalację grzewczą - wykonaną z zastosowaniem elektrycznych grzejników konwektorowych - instalację wentylacyjną - nawiew za pomocą nawiewników okiennych, wywiew kanałami wentylacyjnymi wyprowadzonymi ponad połać dachową wspomagany wentylatorami mechanicznymi uruchamianymi detektorem ruchu, - instalację wodociągową i kanalizacyjną wyposażoną w stosowną armaturę i przybory sanitarne tj.: zawory odcinające kulowe, baterie umywalkowe, baterie zlewozmywakowe, zawory ćwierćobrotowe, zawory czerpalne ze złączką do węża, wpusty podłogowe, umywalki z syfonem, zlewozmywak z blachy stalowej nierdzewnej, miski ustępowe kompaktowe, w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych miska ustępowa i umywalka dostosowana do użytkowania dla osób niepełnosprawnych. Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez firmę Wykonawstwo Budowlane Produkcja Materiałów Budowlanych Woźniak Stanisław, ul. 1 Maja 1/25, 28-400 Pińczów) wraz z uzgodnieniami , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie robót, ewentualne odwodnienie wykopów, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 45 10 00 00-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45 21 00 00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45 21 55 00-2 Toalety publiczne DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia z częściowym zastosowaniem materiałów własnych tj. z cegły palonej pełnej która znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Materiały te zostaną przekazane wybranemu do realizacji Wykonawcy przed przystąpieniem do prac w terenie. W związku z powyższym Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu, w przygotowanej ofercie zobowiązani są do dokonania wyceny z uwzględnieniem zastosowania materiałów Zamawiającego (cegła). Pozostałe materiały i urządzenia przewidziane w projekcie dostarcza Wykonawca. a) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów na rysunkach oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) oraz dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień; b) Wykonawca w szczególności jest zobowiązany do zapoznania się z naturą i rodzajem gruntu, wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie inwestycji, sposobem dojazdu, możliwością komunikacji, obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy c) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy oraz jego specyfiki, braku możliwości dojazdu, poboru wody lub odprowadzenia ścieków dla potrzeb zaplecza budowy itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie; d) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt na czas realizacji budowy zorganizuje własne zaplecze budowy. e) Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, informowanie w odpowiednich terminach dysponentów sieci o zamierzonych robotach mających związek z przedmiotowymi sieciami, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie budowy oraz wokół niej w tym wykona ogrodzenie placu budowy oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych na działkach objętych inwestycją; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy; g) Jeżeli w SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. h) Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.21.55.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 05.09.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu nowego obiektu kubaturowego o dowolnym charakterze i kubaturze nie mniejszej niż 180,00 m3, wraz z instalacjami, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu nowego obiektu kubaturowego o dowolnym charakterze i kubaturze nie mniejszej niż 180,00 m3, wraz z instalacjami,) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ) d) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; g) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) ,b) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - g) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 29. 06. 2009r. do godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Wójt Gminy Pacanów

/-/ mgr Wiesław Skop

 


Załączone pliki:

0903 SIWZ toaleta
(0903_SIWZ_toaleta.pdf - 262.117 KB) Data publikacji: 2009-06-08 13:56:40 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ Budowa budynku toalety publicznej m. Pacanów

0903 załącznik 1-5 SIWZ toaleta
(0903_zalacznik_1-5_SIWZ_toaleta.pdf - 86.807 KB) Data publikacji: 2009-06-08 13:59:38 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz wykonanych robót, wykaz osób, podwykonawcy

0903 załącznik 6 SIWZ toaleta wzór umowy
(0903_zalacznik_6_SIWZ_toaleta_wzor_umowy.pdf - 121.192 KB) Data publikacji: 2009-06-08 14:01:20 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wzór umowy

0903 załącznik 7 SIWZ toaleta dokumentacja projektowa
(0903_zalacznik_7_SIWZ_toaleta_dokumentacja_projektowa.zip - 9002.3 KB) Data publikacji: 2009-06-08 14:16:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Dokumentacja projektowa

0903 załącznik 8 SIWZ toaleta STWiORB
(0903_zalacznik_8_SIWZ_toaleta_STWiORB.pdf - 158.383 KB) Data publikacji: 2009-06-08 14:06:43 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: STWiORB

0903 załącznik 9 SIWZ toaleta przedmiar
(0903_zalacznik_9_SIWZ_toaleta_przedmiar.pdf - 91.074 KB) Data publikacji: 2009-06-08 14:07:28 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Przedmiar robót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2701
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2009-06-08 13:47:31
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2009-06-08 14:07:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu