Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 138

Data publikacji:
2008-09-26 08:57:12

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na: Wykonanie remontu dróg w Gminie Pacanów w miejscowościach Podwale, Biskupice i Kępa Lubawska

Treść przetargu:

 
Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

Wykonanie remontu dróg w Gminie Pacanów w miejscowościach Podwale, Biskupice i Kępa Lubawska
Numer ogłoszenia: 225322 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax. 041 3765980.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego:

www.pacanow.tbu.pl

·                    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu dróg w Gminie Pacanów w miejscowościach Podwale, Biskupice i Kępa Lubawska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:

roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu dróg w Gminie Pacanów w miejscowościach Podwale, Biskupicach i Kępie Lubawskiej Zadanie 1 Remont drogi dojazdowej w miejscowości Podwale (nr ewid. grunt. 544/2) od km 0+000 do 0+387. Prace remontowe obejmują następujący zakres robót: 1. wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 31,5 - 63mm o grubości 10cm; 2. górna warstwa podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 0 -31,5mm o grubości 5 cm 3. mechaniczne wyrównanie podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2; 4. wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 4cm; 5. wyrównanie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o gr. 6cm obustronnie o szerokości 0,50 m; 6. renowacja rowu odwadniającego na długości 387 mb; Zadanie 2. Remont drogi gminnej nr 52T w miejscowości Biskupice od km 0+000 do 0+439. Prace remontowe obejmują następujący zakres robót: 1 wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 31,5 - 63mm o grubości 15cm; 2. górna warstwa podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 0 -31,5mm o grubości 5 cm 3. mechaniczne wyrównanie podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2; 4. wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 4cm; 5. wyrównanie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o gr. 6cm obustronnie o szerokości 0,50 m; 6. renowacja rowu odwadniającego na długości 300 mb; 7. wykonanie przepustu z kręgów żelbetowych Ø 60cm o długości 5m; 8. wykonanie murków (ścianek czołowych) dla przepustu Zadanie 3. Remont drogi gminnej nr 37T w miejscowości Kępa Lubawska od km 0+000 do 0+600. Prace remontowe obejmują następujący zakres robót: 1. wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 31,5 - 63mm o grubości 10cm; 2. górna warstwa podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 0 -31,5mm o grubości 5 cm 3. mechaniczne wyrównanie podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2; 4. wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 4cm; 5. wyrównanie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o gr. 6cm obustronnie o szerokości 0,50 m; Zadanie 4. Remont drogi gminnej nr 94T w miejscowości Kępa Lubawska od km 0+000 do 0+160. Prace remontowe obejmują następujący zakres robót: 1. wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 31,5 - 63mm o grubości 15cm; 2. górna warstwa podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 0 -31,5mm o grubości 5 cm 3. mechaniczne wyrównanie podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2; 4. wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 4cm; 5. wyrównanie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o gr. 6cm obustronnie o szerokości 0,50 m; CPV-45 233 140 - 2 - roboty drogowe Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie 1- do dnia 30 listopada 2008r. 2. Zadanie 2 - do dnia 15 maja 2009r. 3. Zadanie 3- do dnia 15 maja 2009r. 4. Zadanie 4 - do dnia 15 maja 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 15.05.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000 zł Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec Zdrój oddział Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie UG w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2 w dni robocze od 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopia).Wadium należy wnieść do dnia 17.10.2008 r. do godz.11.00 . Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do 17.10. 2008 r. do godz. 11.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·           Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o nawierzchni asfaltowej - długość min. 500 mb). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..

·           Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ), c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o nawierzchni asfaltowej - długość min. 500 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenie o zleceniu-nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

17.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 17.10. 2008r. do godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

nie dotyczy.

 

Wójt Gminy Pacanów

 

/-/ mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

08_SIWZ_remont_drog
(08_SIWZ_remont_drog.pdf - 153.519 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:02:59 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

08_SIWZ_remont_drog_SST
(08_SIWZ_remont_drog_SST.pdf - 285.432 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:03:45 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

08_SIWZ_remont_drog_zal_nr_1_5
(08_SIWZ_remont_drog_zal_nr_1_5.pdf - 64.739 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:04:14 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki

08_SIWZ_remont_drog_zal_nr_6
(08_SIWZ_remont_drog_zal_nr_6.pdf - 70.385 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:04:39 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik

08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Biskupice
(08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Biskupice.pdf - 2523.467 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:05:48 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt techniczny Biskupice

08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Kepa_nr_37
(08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Kepa_nr_37.pdf - 2978.348 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:07:07 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt techniczny Kępa Lubawska nr 37

08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Kepa_nr_94
(08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Kepa_nr_94.pdf - 2787.694 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:08:28 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt techniczny Kępa Lubawska nr 94

08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Podwale
(08_SIWZ_remont_drog_projekt_techniczny_Podwale.pdf - 2282.531 KB) Data publikacji: 2008-09-26 09:09:37 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt techniczny Podwale

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2752
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2008-09-26 08:57:12
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2008-09-26 09:10:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu