Zamawiający:
Szkoła Podstawowa
Numer ID: 133
Data publikacji:
2008-08-11 13:29:18
Przedmiot:
Przetarg nieogranicozny: ,,Remont sali gimnastycznej, natrysków i sanitariatów w budynku szkoły w Pacanowie"
Treść przetargu:
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Remont sali gimnastycznej, natrysków i sanitariatów w budynku szkoły w Pacanowie
Numer ogłoszenia: 187004 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie, ul. Karska 3, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765101, fax 041 3765101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej, natrysków i sanitariatów w budynku szkoły w Pacanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - budowlane: I. sali gimnastycznej: Malowanie ścian i sufitów, kaloryferów, drabinek gimnastycznych, uzupełnianiu tynku, odnowienie parkietu. II. natrysków i sanitariatów: Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych i pryszniców, położenie nowych tynków, glazury i terakoty, montaż instalacji wod-kan i armatury sanitarnej. Szczegółowy wykaz prac znajduje się w załączniku nr 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2 000,00 zł Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w sekretariacie szkoły w Pacanowie ul. Karska 3 w dni robocze od 8.00 do 13.00 ) Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopia ).Wadium należy wnieść do dnia 02. 09. 2008 r. do godz.11.00 . Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do 02. 09. 2008 r. do godz. 11.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę remontową lub budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3), c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowy) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenie o zleceniu/nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 5) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 1. a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. Dokumenty o których mowa w pkt. 1. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie 28-133 Pacanów ul. Karska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie 28-133 Pacanów ul. Karska 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączone pliki:
08_SIWZ_SP_remont_sali
(08_SIWZ_SP_remont_sali.pdf - 110.116 KB) Data publikacji: 2008-08-11 13:32:31 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: SIWZ
08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_1_2_3_4_5
(08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_1_2_3_4_5.pdf - 63.664 KB) Data publikacji: 2008-08-11 13:33:10 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załączniki do siwz
08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_6
(08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_6.pdf - 65.775 KB) Data publikacji: 2008-08-11 13:33:50 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik nr 6 do siwz
08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_7_STWIOR
(08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_7_STWIOR.pdf - 76.249 KB) Data publikacji: 2008-08-11 13:34:25 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik nr 7 do siwz
08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_8
(08_SIWZ_SP_remont_sali_zal_8.pdf - 1774.518 KB) Data publikacji: 2008-08-11 13:35:33 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik nr 8 do siwz
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2008-08-11 13:36:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu