Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 124

Data publikacji:
2008-04-11 14:47:46

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na remont drogi nr 1551023 Grabowica Kocowa etap II

Treść przetargu:

 

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

 

Remont drogi nr 1551023 Grabowica Kocowa etap II
Ogłoszenie ukazało się na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem:  75047 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax 041 3765980.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

·                    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 1551023 Grabowica Kocowa etap II.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest
Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap II od km 0+480 do km 0+830 i od km 1+240 do km 2+140 o łącznej długości 1250 m.
Remont polega na:
1. Wykonaniu podbudowy :
1.1 wykonaniu warstwy odsączającej z piasku o grubości 20 cm i szer. 3 m na odcinku od km 0+480 do km 0+830
1.2 wykonaniu dolnej warstwy z kruszywa łamanego gr. 15 cm i szer.3 m na odcinku od km 0+480 do km 0+830
1.3 wykonaniu dolnej warstwy z kruszywa łamanego gr. 10 cm i szer.3 m na odcinku od km 1+240 do km 2+140
2.wykonaniu nawierzchni
2.1 wykonaniu górnej warstwy z kruszyw łamanych 4-31,5 o grubości 10 cm i szer. 3 m na odcinku od km 0+480 do km 0+830
2.2 wykonaniu górnej warstwy z kruszyw łamanych 4-31,5 o grubości 8 cm i szer. 3 m na odcinku od km 1+240 do km 2+140
3. wykonaniu rowu z wyrównaniem pobocza od km 0+480 do km 0+630
4. wykonaniu murków (ścianek czołowych) dla przepustu w km.0+820
5. uzupełnienie poboczy ziemią
6.inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania.

CPV-45 233 140 - 2 - roboty drogowe

Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·           Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2 000 zł
Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy pzp .
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec Zdrój oddział Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie UG w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2 w dni robocze od 8.00 do 13.00 ) Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopia ).Wadium należy wnieść do dnia 5.05.2008 r. do godz.11.00 .
Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do 05.05.2008 r. do godz. 11.00.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·          Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o długości min.1000 m).
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia - nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.

·            Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ),
b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ),
c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o długości min.1000 m) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ)
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Oświadczenie o zleceniu - nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 6 do SIWZ)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza.
Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Dokumenty o których mowa w lit a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby uprawnioną -uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php

 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, pok. nr 17, nie później niż do dnia 05.05.2008r. do godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy 

 

Wójt Gminy Pacanów

 

/-/ mgr Wiesław Skop

 

 


Załączone pliki:

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(08_SIWZ_remont_Kocowa.pdf - 181.33 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:49:37 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(08_SIWZ_remont_Kocowa_dok tech.pdf - 2065.741 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:51:04 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Dokumentacja techniczna

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa_zal_1_ 6.pdf - 71.796 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:52:16 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki nr 1 do nr 6

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa_umowa.pdf - 50.701 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:52:52 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wzór umowy

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa_SST.pdf - 731.675 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:53:58 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Szczegółowe specyfikacje techniczne

O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa
(O8_SIWZ_remont_drogi_Grabowica_Kocowa_przedmiar.pdf - 307.418 KB) Data publikacji: 2008-04-11 14:55:05 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Przedmiar robót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2617
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2008-04-11 14:47:46
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2008-04-11 14:55:34
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2008-04-11 14:55:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu