Organizacja Urzędu
Urząd Miasta i Gminy Pacanów
jest czynny od poniedziałku do piątku
od 7.00 do 15.00
Przyjęcia interesantów przez pracowników urzędu
odbywają się w czasie pracy od poniedziałku do piątku.
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta i Gminy Pacanów
Burmistrz Miasta i Gminy
41 376 54 03 wew.12, pok. nr 103
----------------------------------------------------------
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik - 41 376 54 56 wew. 36, pok. nr 112
za-ca Kierownika USC, pracownik d.s. obywatelskich (ewidencja ludności, dowody osobiste) - 41 376 54 03 wew. 14, pok. nr 109
----------------------------------------------------------
Przewodniczący Rady Miejskiej
41 376 54 03 wew.27, pok. nr 104
----------------------------------------------------------
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Kierownik Referatu - Sekretarz Miasta i Gminy 41 376 54 03 wew. 11, pok. nr 102, tel. kom. 602 226 560
Sekretariat - pracownik d.s. organizacyjnych 41 376 54 03, wew. 10 pok. nr 101
Pracownik d.s. kadr i płac 41 376 54 03 wew. 23, pok. nr 105
Pracownik d.s. organizacyjnych oświaty 41 376 54 03 wew. 23, pok. nr 105
Pracownik d.s. obsługi Rady Miejskiej 41 376 54 03 wew. 26, pok. nr 106
Pracownik d.s. organizacyjnych 41 376 54 03 wew. 59, pok. nr 110
Pracownik d.s. organizacyjnych (stowarzyszenia) 41 376 54 03 wew. 29, pok. nr 204
Informatyk - 41 376 54 03 wew. 29 pok. nr 204
Pracownik d.s. obronnych i obrony cywilnej OSP - 41 376 54 03 w. 35, pok.nr 108, tel. kom 535 912 881
Biuro obsługi interesanta (parter) 41 376 54 03 wew. 40 parter
Sprzątaczki, konserwator, kierowca
----------------------------------------------------------
Referatu Finansowy
Kierownik Referatu - Skarbnik Miasta i Gminy 41 376 54 03 wew. 22, pok. nr 6, tel. kom. 784 576 579
Pracownicy d.s. księgowości budżetowej 41 376 54 03 wew. 20, pok. nr 7
Pracownicy d.s. podatków i opłat 41 376 54 03 wew. 28, 38 lub 41 376 54 55 wew. 28, 38, pok. nr 8
Pracownik d.s. księgowości budżetowej (rozliczenie opłat za wodę i ścieki) 41 376 54 03 wew. 21 pok. nr 2
Pracownik d.s. księgowości budżetowej (akcyza, rozliczanie opłat za śmieci) 41 376 54 03 wew. 30, pok. nr 9
----------------------------------------------------------
Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego
Kierownik Referatu 41 376 54 03 wew. 13, pok. nr 208
Pracownik d.s.zagospodarowania i inwestycji 41 376 54 03 wew. 16, pok. nr 207
Pracownik d.s. dróg 41 376 54 03 wew. 15, pok. nr 207, tel kom. 662 570 748
Pracownik d.s. gospodarki mieniem komunalnym 41 376 54 03 wew. 25, pok. nr 205
-----------------------------------------------------------------------
Referat Komunalny
Kierownik Referatu 41 376 54 03 wew. 24, pok. nr 206, tel. kom. 728 745 103
Pracownik d.s. gospodarki komunalnej 41 376 54 03 wew. 54 pok. nr 203, tel. kom. 728 746 315
Pracownik d.s. odczytów wody i kanalizacji 41 376 54 03 wew. 54, pok. nr 203, tel kom. 728 751 018
Pracownik d.s. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami 41 376 54 03 wew. 17, pok. nr 206
Konserwatorzy obsługi urządzeń i obiektów komunalnych
Pracownicy gospodarczy
----------------------------------------------------------
Samodzielne stanowisko d.s. rolnictwa i ochrony środowiska 41 376 54 03 wew. 18, pok.nr 111, tel. kom. 577 761 980
Samodzielne stanowisko d.s. ochrony środowiska (czyste powietrze) 41 376 54 03 wew. 32, pok.nr 110
----------------------------------------------------------
Regulamin pracy Urzędu
Regulamin Organizacyjny Urzędu
Wprowadził(a) do systemu: Stanisław Stańczyk, data: 2003-06-30 12:00:52
Opublikował(a): Stanisław Stańczyk, data publikacji: 2003-06-30 12:00:52
Ostatnia zmiana: Mariusz Ratusznik, data: 2024-09-02 11:48:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony