Zamawiający:
Urząd Gminy Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 99
Data publikacji:
2007-08-09 14:24:51
Przedmiot:
Przetarg nieograniczony na „remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica –Żabiec, Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I”
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na „remont dróg gminnych
Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica –Żabiec,
Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I”
/przetarg o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych/
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Pacanów
z siedzibą w: 28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, województwo świętokrzyskie, tel. (041) 376 54 03, fax. 376 59 80, e-mail : inwest@pacanow.pl
2.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 09.08.2007, wywieszone na tablicy ogłoszeń Zamawiającego oraz opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego http://www.pacanow.pl zgodnie z art. 40 ust.2 i 6 ustawy pzp
3.ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
4.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMOWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych
Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica–Żabiec na długości 650 m. Remont polega na:
1. wykonaniu podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m² w ilości 97,50 t.
2. położenie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych gr. 4 cm na pow. 1950 m²,
3. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną 40 m²,
4. inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania (położonej nawierzchni)
Zadanie nr 2. Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I na długości 330 m. Remont polega na:
1. wykonanie koryta gł. 10 cm z wyrównaniem pobocza na pow. 990 m²
2. wykonaniu warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 31,5-63 o gr.15cm na pow. 990 m²
3. wykonaniu górnej warstwy z kruszyw łamanych 0-31,5 o grubości 8 cm. na pow. 990 m²
4. inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania.
CPV-45 233 140 – 2 - roboty drogowe
Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
5.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT CZĘŚCOIWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 15 października 2007 r.
8.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m).
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy.
8.3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
9. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9.1.Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2),
b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3),
c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4)
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Oświadczenie o zleceniu/nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 6)
9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
9.3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza.
Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia.
9.4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.1. a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
9.5. Dokumenty o których mowa w pkt. 9.1. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
10. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Wykonawca winien podać cenę ryczałtową brutto ( z podatkiem VAT) za wykonanie całości zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do właściwego i kompletnego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej (z pośród ofert Wykonawców niewykluczonych oraz ofert nieodrzuconych) będzie cena ryczałtowa brutto – 100%.
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
(Cn/Cof.b)x100 pkt = ilość punktów, gdzie:
Cn –najniższa cena oferty brutto,
Cof.b. – cena brutto oferty badanej,
100 – wskaźnik stały
12.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
sekretariat Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17 w terminie do dnia 30 sierpnia 2007r. do godz. 11.00
Otwarcie ofert: nastąpi w dniu 30 sierpnia 2007 r o godz. 11.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Pacanowie.
13.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
termin związania ofertą -30 dni
14. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
15.INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
15.INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z oferentami jest mgr inż. Halina Pluta, Piotr Wojciechowski pokój nr.24 , tel. (041) 376-54-03 wew. 13 e- mail: inwest@pacanow.pl
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica.pdf - 434.515 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:26:27 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica2.pdf - 1287.487 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:27:41 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_dokum_projekt.pdf - 1706.148 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:28:51 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_przedmiar.pdf - 217.026 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:29:31 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_STWIOR.pdf - 301.857 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:30:17 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zabiec.pdf - 344.992 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:30:56 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zal.pdf - 72.783 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:31:41 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załączniki do siwz
07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zal5.pdf - 47.885 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:34:26 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załącznik do siwz
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-08-09 14:40:51
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-09 14:40:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu