Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 99

Data publikacji:
2007-08-09 14:24:51

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na „remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica –Żabiec, Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I”

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

 

na „remont dróg gminnych

Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica –Żabiec,

Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023  Grabowica- Kocowa  etap I”

 

/przetarg o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych/

 

 1. ZAMAWIAJĄCY:  Gmina Pacanów

z siedzibą w: 28-133 Pacanów,  ul. Radziwiłłówka 2,  województwo świętokrzyskie, tel.  (041) 376 54 03, fax. 376 59 80,  e-mail : inwest@pacanow.pl

www.pacanow.pl

 

2.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 09.08.2007, wywieszone na tablicy ogłoszeń Zamawiającego oraz opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego http://www.pacanow.pl zgodnie  z art. 40 ust.2 i 6 ustawy pzp

 

3.ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

www.pacanow.pl

 

4.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMOWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg  gminnych

Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica–Żabiec na długości 650 m.  Remont polega na:    

 1. wykonaniu podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m²  w ilości 97,50 t. 

 2. położenie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych gr. 4 cm na pow. 1950 m²,

 3. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną 40 m²,

 4. inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania (położonej nawierzchni)

Zadanie nr 2. Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I  na długości 330 m. Remont polega na: 

 1. wykonanie koryta gł. 10 cm z wyrównaniem pobocza na pow. 990 m²

 2. wykonaniu warstwy podbudowy  z kruszyw łamanych  31,5-63 o gr.15cm na pow. 990 m²

 3. wykonaniu górnej warstwy z kruszyw łamanych  0-31,5 o grubości 8 cm. na pow. 990 m²

 4. inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania.

 

CPV-45 233 140 – 2  - roboty drogowe

 

Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.

 

5.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT CZĘŚCOIWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

7.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 15 października 2007 r.

 

8.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą  swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m).

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie  art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. 

 

8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie)  spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

8.3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie  zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.

 

9. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

9.1.Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a)      oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2),

b)      wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3),

c)      wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających  swoim rodzajem i wartością  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4)

d)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e)      Oświadczenie  o zleceniu/nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 6)

 

9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

 

9.3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie  oryginału  lub kopii poświadczona przez notariusza.

Oświadczenia  i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców  ubiegających  się wspólnie o  uzyskanie zamówienia.

 

9.4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.1. a) i d)  składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

 

9.5. Dokumenty o których mowa w pkt. 9.1. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

 

10. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Wykonawca winien podać cenę ryczałtową  brutto ( z podatkiem VAT) za wykonanie całości zadania będącego przedmiotem zamówienia.

Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do właściwego i kompletnego zrealizowania przedmiotu zamówienia.

Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej (z pośród ofert Wykonawców niewykluczonych oraz  ofert nieodrzuconych) będzie cena  ryczałtowa brutto – 100%.

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

(Cn/Cof.b)x100 pkt = ilość punktów, gdzie:

 

Cn –najniższa cena oferty  brutto,

Cof.b. – cena  brutto oferty badanej,

100 – wskaźnik stały

 

12.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 sekretariat Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17 w terminie do dnia 30 sierpnia 2007r. do godz. 11.00

Otwarcie ofert: nastąpi w dniu 30 sierpnia  2007 r o godz. 11.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Pacanowie.

 

13.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 termin związania ofertą -30 dni

 

14. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający  nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 

15.INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Zamawiający  nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

15.INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

Zamawiający  nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z oferentami jest mgr inż. Halina Pluta, Piotr Wojciechowski pokój nr.24 , tel. (041) 376-54-03 wew. 13 e- mail: inwest@pacanow.pl

 

Wójt Gminy

mgr Wiesław Skop

 

 


Załączone pliki:

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica.pdf - 434.515 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:26:27 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica2.pdf - 1287.487 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:27:41 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_dokum_projekt.pdf - 1706.148 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:28:51 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_przedmiar.pdf - 217.026 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:29:31 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_STWIOR.pdf - 301.857 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:30:17 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zabiec.pdf - 344.992 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:30:56 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zal.pdf - 72.783 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:31:41 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki do siwz

07_SIWZ_remont_drogi_grabowica
(07_SIWZ_remont_drogi_grabowica_zal5.pdf - 47.885 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:34:26 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2513
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-09 14:24:51
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-08-09 14:40:51
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-09 14:40:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu