Wersja do druku

Zamawiający:

Europejskie Centrum Bajki

Adres:
ul. Słupska 31
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. (041) 376-50-88, fax. (041) 376-50-88
E-mail:
Strona www: www.ecb.pacanow.eu

Numer ID: 98

Data publikacji:
2007-07-25 13:56:19

Przedmiot: Przetarg ograniczony na ,,Budowę Dziecięcego Domu Kultury wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku"

Treść przetargu:

Pacanów: Budowa Dziecięcego Domu Kultury wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku

Numer ogłoszenia: 126528 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, ul. Kościelna 13, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765088, fax 041 3765088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecb.pacanow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Dziecięcego Domu Kultury wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa budynku Dziecięcego Domu Kultury im. Koziołka Matołka w Pacanowie przy ul. Szkolnej i ul. Karskiej na działce ew. nr 1662 i 1664 obręb 14 Pacanów, powiat buski, województwo świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. budowę Dziecięcego Domu Kultury zgodnie z dokumentacją projektową; 2. wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku zgodnie z dokumentacja projektową; 3. zaprojektowanie i wykonanie amfiteatru, zbiornika wodnego, altan oraz ogrodzenia zgodnie z planem funkcjonalno-użytkowym; 4. dostawa i montaż wyposażenia budynku i terenu Dziecięcego Domu Kultury. Przeznaczenie obiektu - do celów kulturalnych (zabawowe, edukacyjne i twórcze). W budynku ma się mieścić: sala kinowa, biblioteka, sala teatralna wraz z zapleczem, oraz część muzealno - wystawiennicza z infrastrukturą, pomieszczenia biurowe, socjalne i techniczne, mini-bar . Podstawowe parametry obiektu: Powierzchnia działki ew. nr 1662 i 1664 obręb 14 Pacanów - 8600.00 m² Powierzchnia zabudowy Pz-2137.69 m2 Powierzchnia całkowita Pc-2465.05 m2 Kubatura nadziemna-13208 m³ Poziom posadzki parteru-185.00m npm Powierzchnia netto Pn-2239.28 m2 Powierzchnia użytkowa Pu-1759.67 m2 Wysokość mierzona od poziomu wejścia do najwyższego punktu attyki 11.05 m. Budynek składa się z czterech brył o kształcie ściętego stożka (nawiązujące kształtem do bab piaskowych), które wkomponowane są w jednoprzestrzenną halę. Hala od strony ulicy szkolnej ma wysokość 4.4 m. Budynek jednokondygnacyjny przechodzący w dwukondygnacyjny. Konstrukcja budynku jest w większości drewniana, wykonana z drewna klejonego klasy GL35 i GL40. Część techniczna wykonana jest w konstrukcji żelbetowej częściowo murowanej. Klatki schodowe są żelbetowe. Ze względu na złe warunki gruntowe budynek posadowiony jest na palach wierconych w rurze osłonowej. Pokrycie dachu: blacha tytanowo-cynkowa. Przewiduje się wykonanie elewacji (bab piaskowych) z płytek z łupka kamiennego, natomiast budynku zasadniczego z ruchomych żaluzji drewnianych. Budynek zaprojektowano w klasie odporności pożarowej C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9, 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150000zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści wykonawców którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000 zł (Wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa musi wynikać wprost z treści dokumentu) Ocena: Wykonawca, który wykaże się największą zdolnością kredytową lub wysokością posiadanych środków finansowych otrzyma 10 pkt. Pozostali proporcjonalnie mniej. Uwaga. Jeżeli wartość podana będzie w innej walucie niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu NBP z dnia upływu terminu składania wniosków.; 4. wykonali w ostatnich 5 latach co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nowych obiektów kubaturowych użyteczności publicznej (tzw inwestycja pod klucz) o wartości co najmniej 20.000.000zł (brutto) Ocena: Oceniane będą tylko roboty budowlane polegające na budowie nowych obiektów kubaturowych użyteczności publicznej (tzw inwestycja pod klucz), których wartość odpowiada podanym w opisie warunku i potwierdzone dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (a) Wykonawca, który wykaże się wykonaniem największej ilości wykonanych robót budowlanych branych do oceny otrzyma 20 pkt. pozostali proporcjonalnie mniej oraz, (b) Wykonawca, u którego wartość branych do oceny robót budowlanych będzie największa otrzyma 10 pkt. pozostali proporcjonalnie mniej. Przedstawiony sposób oceny preferuje wykonawców, którzy wykonali mniej robót budowlanych ale na większą wartość.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Oświadczenie o treści: Oświadczam, że wykonawca którego reprezentuję:- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia,- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do treści art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak., adres strony, na której będzie prowadzona: 1. Po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty. 2. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna www.e-przetarg.pl 3. Do udziału w aukcji elektronicznej wymagane jest posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: --nie dotyczy--.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---nie dotyczy---

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---nie dotyczy---

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 4 - sekretariat (ul. Słupska 31).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu musi złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco - WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU ECB-3-2007-P - NIE OTWIERAĆ PRZED 13-08-2007 , GODZ. 10:00. Wniosek oprócz danych dotyczących nazwy wykonawcy, danych teleadresowych musi zawierać dokumenty wymienione w ogłoszeniu w Sekcji III.2. 2. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę. Nie dotyczy to pełnomocnictwa, które musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Zamawiający nie udostępnia żadnych dodatkowych materiałów (np. formularza wniosku). 4. Zamówienie dofinansowane jest przez: Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Program Operacyjny Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego 5. W korespondencji z zamawiającym należy powoływać się na nr postępowania ECB-3-2007-P.

Uwagi dodatkowe:
Ustawa z dnia 29 styczeń 2004r prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn zm.) nie przewiduje możliwości udzielania wyjaśnień na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z treścią art. 38 ust 1 wykonawca może się zwrócić do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogłoszenie o zamówieniu nie jest specyfikacją istotnych warunków zamówienia o której mowa w art. 36 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1624
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-07-25 13:56:19
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-07-25 13:58:06
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-07-27 10:39:35
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu