Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www:

Numer ID: 97

Data publikacji:
2007-07-20 15:41:56

Przedmiot: Remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica -Żabiec, Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I

Treść przetargu:

 

Pacanów: Remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica -Żabiec, Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I
Numer ogłoszenia: 123921 - 2007; data zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych : 20.07.2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax 041 3765980.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I.                    2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica -Żabiec, Zadanie nr 2 . Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych Zadanie nr 1. Remont drogi nr 002757 T Grabowica -Żabiec na długości 650 m. Remont polega na: 1.wykonaniu podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m² w ilości 97,50 t. 2.położenie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych gr. 4 cm na pow. 1950 m², 3.remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną 40 m², 4.inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania (położonej nawierzchni) Zadanie nr 2. Remont drogi nr 1551023 Grabowica- Kocowa etap I na długości 330 m. Remont polega na: 1.wykonanie koryta gł. 10 cm z wyrównaniem pobocza na pow. 990 m² 2.wykonaniu warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 31,5-63 o gr.15cm na pow.990 m² 3.wykonaniu górnej warstwy z kruszyw łamanych 0-31,5 o grubości 8 cm. na pow.990 m² 4.inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania. CPV-45 233 140 - 2 - roboty drogowe Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt.a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3), c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) ; d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej długości min.500 m). e) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 4) f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. a) i e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w pkt. a) - f) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pacanow.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, 28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2,pokój 23.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

IV.3.7 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający  nie zamierza zawrzeć umowy ramowej - nie dotyczy robót budowlanych

 

Wójt Gminy Pacanów

 

/-/ mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

07 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - remont dróg gminnych
(07_SIWZ.pdf - 292.608 KB) Data publikacji: 2007-07-20 15:50:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - remont dróg gminnych

07 Załączniki do SIWZ - remont dróg gminnych
(07_Zalaczniki_do_SIWZ.pdf - 101.519 KB) Data publikacji: 2007-07-20 15:52:00 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Załączniki do SIWZ - remont dróg gminnych

07 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - remont dróg gminnych
(07_STWIOR.pdf - 301.857 KB) Data publikacji: 2007-07-20 15:54:17 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - remont dróg gminnych

07 Projekt remont drogi gminnej Nt 002757 T Grabowica Żabiec
(07_Projekt_remont_drogi_gminnej_Nt_002757_T_Grabowica_Zabiec.pdf - 1628.827 KB) Data publikacji: 2007-07-20 16:00:06 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Projekt remont drogi gminnej Nt 002757 T Grabowica Żabiec

07 Projekt remontu drogi Nr 51023T Grabowica Kocowa
(07_Projekt_remontu_drogi_Nr_51023T_Grabowica_Kocowa.pdf - 1134.101 KB) Data publikacji: 2007-07-20 16:04:32 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Projekt remontu drogi Nr 51023T Grabowica Kocowa

07 Przedmiar robot remont drogi gminnej Nt 002757 T Grabowica Żabiec
(07_Przedmiar_robot_remont_drogi_gminnej_Nt_002757_T_Grabowica_Zabiec.pdf - 345.182 KB) Data publikacji: 2007-07-20 16:06:24 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Przedmiar robot remont drogi gminnej Nt 002757 T Grabowica Żabiec

07 Przedmiar robot remontu drogi Nr 51023T Grabowica Kocowa
(07_Przedmiar_robot_remontu_drogi_Nr_51023T_Grabowica_Kocowa.pdf - 217.126 KB) Data publikacji: 2007-07-20 16:07:48 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Przedmiar robot remontu drogi Nr 51023T Grabowica Kocowa

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2552
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2007-07-20 15:41:56
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2007-07-20 16:08:23
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-07 10:40:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu