Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 533
Data publikacji:
2019-01-08 12:15:10
Przedmiot: Dostawa 25 sztuk rur przepustowych fi 50 cm długości 6m dwuściennych karbowanych typu PP-SN8.
Treść przetargu:
Pacanów, 08.01.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pacanów , NIP 655-17-90-515
28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, woj. Świętokrzyskie
tel. (041) 376 54 03 , fax (041) 376 59 80
2: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa 25 sztuk rur przepustowych fi 50 cm długości 6m dwuściennych karbowanych typu PP-SN8 .
Miejsce dostawy Baza Gminy Pacanów , ul. Słupska 28-133 Pacanów .
Przed planowaną dostawą Zmawiający wymaga przedłożenia deklaracji właściwości użytkowych.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
do 30.03.2019r
4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
5.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie , ul Rynek 15 , 28-133 Pacanów do 22.01.2018 r do godz. 15.00 lub faxem na nr (041) 376 59 80, lub na adres email: drogi@pacanow.pl
Oferta powinna zawierać :
- nazwę oferenta
- łączną cenę brutto
- cenę jednostkową rury
6. KRYTERIA OCENY :
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.
7. WARUNKI PŁATNOŚCI:
Podstawą do zapłaty będzie wz podpisana przez Zamawiającego.
Termin płatności faktury do 14 dni od daty dostawy i otrzymania faktury. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania faktur częściowych
8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
Sławomir Woźniak –insp. ds. dróg tel. ( 41) 376 54 03 wew 15
informacje można uzyskać pon-piątek w godz. 7.00-14.00
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn lub zmiany ilości zamawianych materiałów.
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2019-01-08 12:15:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu