Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 505
Data publikacji:
2018-02-01 08:15:02
Przedmiot: Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów
Treść przetargu:
Pacanów, dnia: 30.01.2018r.
Znak: RK. 271.1.2018
Zapytanie ofertowe
na realizację zadania pn.:
„Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów”
Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami.)
W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459, z późn. zm.).
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pacanów
28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie,
tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80,
Adres e-mail: rk@pacanow.pl ,
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów”.
2. Opis stanu istniejącego:
Ujęcie wody w m. Wójeczka składa się z zabudowanego źródliska znajdującego się na działkach nr. ewid. gr. 1248, 1246, 1064/2, 1064/5 m. Wójeczka Gm. Pacanów o wymiarach 30x16. m i powierzchni lustra wody ok. 440 m2. W obrębie zabudowy źródliska woda wypływa samoczynnie z pod powierzchni gruntu, a następnie za pośrednictwem studni i komory osadnika, przepływa rurociągiem do studni końcowej, gdzie następnie jest pompowana, dezynfekowana i kierowana do sieci wodociągowej. Nadmiar wody za pośrednictwem przelewu wypływa z ujęcia dając początek strudze biegnącej przez m. Wójeczka.
W wyniku zalania wodami opadowymi podczas opadów burzowych, do wnętrza źródliska dostała się znaczna ilość osadów mineralnych (cząsteczki gleby) z okolicznych pól, które osadziły się wewnątrz budynku źródliska ograniczając samoczynny wypływ wody. Warstwa osadów mineralnych ma głębokość ok. 20- 40.cm i znajduje się na ok 70 % powierzchni źródliska.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej niezbędnej do wykonania renowacji źródliska na ujęciu wody w m. Wójcza Gm. Pacanów.
Zamówienie obejmuje przygotowanie następujących opracowań:
a) Projekt techniczny robót, (3 egzemplarzy w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF, doc ) opracowany z uwzględnieniem następujących założeń:
- usunięcie warstwy zalegającego na dnie źródliska osadu należy wykonać mechaniczne, z zastosowaniem stosownych urządzeń umożliwiających zassanie i odprowadzenie osadu (np.: pompy zasysające eżektorowe o dużej wydajności),
- wykonanie prac renowacyjnych nie może spowodować zamknięcia poboru wody ze źródliska na czas dłuższy niż 24h – Z uwagi na fakt że ujęcie zasila w wodę większą część sołectw na terenie Gminy Pacanów, oraz część miejscowości na terenie Gminy Oleśnica. Rezerwa wody jaka znajduje się w zbiornikach (900 m3) zapewnia pobór wody przez mieszkańców na ok. 24 h (w zależności od wielkości dobowego poboru). Wykonany projekt prac renowacyjnych powinien przewidzieć wykonanie prac w w/w czasie. Dopuszczalna przez Zamawiającego jest wykonanie renowacji etapami (z przerwami niezbędnymi na uzupełnienie wody w zbiornikach).
- dostęp do źródliska jest ograniczony do włazu technologicznego o wymiarach 1,45x1,20 m.
- dostęp do terenu ujęcia umożliwia furta stalowa o wymiarach 1,1x1,9m – możliwy jest również dostęp po zdemontowaniu części istniejącego ogrodzenia – szerokość pojedynczego panelu ogrodzeniowego 2,50m.
Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy na realizacje zadania, wstępne założenia techniczne renowacji ujęcia, które zostaną zatwierdzone protokołem uzgodnień podpisanym przez obie strony.
b) opracowanie Informacji BIOZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – (1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF)
d) przedmiar robót wraz z zestawieniem materiału i sprzętu - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania prac w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Scalone pozycje przedmiaru muszą odpowiadać grupie pozycji z kosztorysów inwestorskich.
e) kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - (1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF).
Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z zamówieniem i umową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i że wydana jest w stanie kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
4. Informacji dodatkowe niezbędna do wyceny
- Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed przygotowaniem wyceny prac i złożeniem oferty.
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: przekazanie kompletnej dokumentacji do dnia 20.04.2018r.
4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1).
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy.
4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je następnie w formie pisemnej listem poleconym.
5. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00.
6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są:
a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24
b) Grzegorz Szymaszek, tel. 41 376 54 03 wew. 54
7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy.
8. Osoby wymienione powyżej nie mają upoważnienia do udzielania Wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta złożona przez Wykonawcę winna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty – (wg. wzoru podanego w załączniku nr 1),
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu lub kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Miejsce składania ofert: Sekretariat UG Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, pokój pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 16.02.2018r. do godz. 15.00.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej - faksem na nr (41) 376 59 80, lub drogą mailową na adres rk@pacanow.pl – w przypadku wysłania oferty drogą mailową wymagane jest przesłanie czytelnego skanu formularza ofertowego. Przesłanie oferty w formie elektronicznej należy potwierdzić wysłaniem formularza ofertowego drogą listowną na adres Zamawiającego.
4. Na opakowaniu/kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia:
a) nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
b) nazwa i adres Wykonawcy,
c) opis:
Oferta na;
„Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów”.
Nie otwierać przed dniem 16.02.2018r.
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 16.02.2018r. do godz. 15.00.
2. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną lub faksem za zachowanie terminu uważa się otrzymanie maila lub faksu z formularzem ofertowym w w/w terminie. Tak przesłaną ofertę należy potwierdzić wysłaniem jej w formie pisemnej na adres Zamawiającego.
8. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Przez cenę rozumie się całkowity ryczałtowy koszt wykonania prac określonych w Pkt. 2 niniejszego zapytania.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszystkie koszty, jakie ponosi wykonawca w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
9. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena ofertowa brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana najtańsza oferta.
10. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury.
11. WZÓR UMOWY
1. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do podpisania umowy zgodnej z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zatwierdzam:
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Załączniki:
1. Formularz ofertowy,
2. Wzór umowy,
Załączone pliki |
![]() | 201801_Dokumentacja_formularz_zal_1 (201801_Dokumentacja_formularz_zal_1.docx - 24.676 KB) |
Data publikacji: 2018-02-01 08:15:43 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
![]() | 201801_Dokumentacja_umowa_zal_2 (201801_Dokumentacja_umowa_zal_2.pdf - 382.944 KB) |
Data publikacji: 2018-02-01 08:15:57 Redaktor: Mariusz Ratusznik |
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2018-02-01 08:16:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu