Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 47

Data publikacji:
2005-06-28 14:46:52

Przedmiot: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia do 60 000 EURO
na dowóz i odwóz dzieci do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Pacanów

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia do 60 000 EURO

na dowóz i odwóz dzieci do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Pacanów

 

Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 września 2005r. do 23 czerwca 2006r.

Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17 w terminie do dnia 14 lipca 2005. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert: nastąpi w dniu 14 lipca 2005 r. o godz. 10.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Pacanowie.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy w Pacanowie, pok. nr 11, cena formularza 10 zł.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do przedszkoli, szkół i gimnazjów na terenie Gminy Pacanów poniżej 60.000 EURO w okresie od 1 września 2005r. do 23 czerwca 2006r.

Kod i nazwa według słownika CPV:

     60113100 - 4 – usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych

            Zadanie I – trasa nadwiślańska

            Zadanie II – trasa północno – wschodnia

            Zadanie III – trasa północno – zachodnia

Trasa liczona jest od miejsca położenia szkoły lub miejsca wsiadania pierwszych dzieci.

Obowiązkiem wykonawcy będzie dowóz dzieci do szkół w godz. 6.45 do 8.15 i dowóz do miejscowości zamieszkania w godz. 12.30 do 15.30.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki:

a)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).

b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,

c)  wniosą wadium,

d)  są przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178) z późniejszymi zmianami i przedmiot ich działalności ujawnionym w stosownym rejestrze (ewidencji) obejmuje transport osób,

e)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji,

f)  posiadają doświadczenie co najmniej 3 letnie w dowozie osób, lub zatrudniają kierowców posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie w dowozie osób,

g)  wykonawcy powinni ponadto posiadać:

·       odpowiednią ilość autobusów zapewniającą sprawny i bezpieczny przewóz dzieci,  posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób,

·        personel posiadający stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami w liczbie niezbędnej do wykonania zamówienia (z uwzględnieniem uprawnień wykonawcy jeżeli sam będzie bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu zamówienia),

·       polisy ubezpieczeniowe o.c. oraz ubezpieczenie N.W.  pasażerów dla każdego pojazdu,

h)  wyłącza się podmioty w stosunku do których zgłoszony został wniosek o ogłoszenie upadłości, oraz posiadające zadłużenia podatkowe lub wobec ZUS, chyba, że właściwy organ podatkowy lub ZUS udzielił stosownej ulgi w spłacie zobowiązań.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o dokumenty 
i oświadczenia załączone do oferty wyszczególnione w pkt 9 SIWZ.

Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z oferentami jest Maria Witek inspektor d/s organizacyjnych oświaty, pokój nr 11 , tel. (041) 376-54-03 wew. 29

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto (z podatkiem VAT).

Termin związania ofertą: 30 dni.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg:

a)   Zadanie I - trasa nadwiślańska,

b)        Zadanie II - trasa północno-wschodnia,

c)        Zadanie III - trasa północno-zachodnia.

Zamawiający wymaga złożenia  wadium w wysokości:

Zadanie I – 1.000 zł., słownie: jeden tysiąc złotych,

Zadanie II – 1.000 zł., słownie: jeden tysiąc złotych,

Zadanie III – 1.000 zł., słownie: jeden tysiąc złotych.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do dnia 14 lipca 2005 roku do godz. 10.00 Wadium może być wniesione w formach określonych  w art. 45 ust 6  Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 86 85170007 0040 0400 0172 0020 w NBS Solec Zdrój o/Pacanów lub w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie oraz dołączyć do oferty dowód wpłaty. Wadia w formach niepieniężnych (oryginały) należy zdeponować u Zamawiającego w kasie  Urzędu Gminy przed terminem złożenia oferty. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kopia).

 

Wójt Gminy Pacanów

mgr inż. Henryk Kwas


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1671
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2005-06-28 14:46:52
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2005-06-28 14:46:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu