Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 299
Data publikacji:
2012-12-05 13:23:59
Przedmiot: ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup materiałów biurowych na rzecz realizacji projektów pod nazwą: „Szkoła równych szans”
Treść przetargu:
Pacanów, dnia 05.12.2012 r.
DO WSZYSZYSTKICH WYKONAWCÓW
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Gmina Pacanów, zaprasza do złożenia oferty na zakup materiałów biurowych na rzecz realizacji projektów pod nazwą: „Szkoła równych szans” realizowanego na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.02-26-102/12-00 z dnia 03.08.2012 r.. oraz „Chcieć to móc!” realizowanego na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.02-26-145/12-00z dnia 03.08.2012 r.. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 14000 euro, w rozumieniu ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm)
II. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
- Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 30 marca 2014 roku.
- Miejsce dostawy: Urząd Gminy Pacanów
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wymagania odnośnie oferty oraz opis sposobu obliczania ceny:
· Składając ofertę, Wykonawca winien złożyć odpowiednio wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
· Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej . Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy.
- Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Cena brutto winna uwzględniać podatek VAT według stawki obowiązującej na dzień składania ofert.
- Nie dopuszcza się cen wariantowych.
- Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym również koszty transportu.
- Cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Sposób i termin zapłaty:
- 7 dni od daty wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
3. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
- Wykonawca ponosi odpowiednio za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze Wykonawcy niniejszego zamówienia, Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny za jaką wykonane zostanie zamówienie: cena – 100%
V. Termin i miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy składać w terminie do dnia 10.12.2012 r. do godz. 10.00
- Ofertę należy:
- składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów pokój nr 101, I piętro,
w godz. od 7.00-15.00, lub
- przesłać pocztą/ kurierem na adres: Urząd Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, lub
- przesłać e-mailem na adres ewa.satora@pacanow.eu
Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz oznakowana napisem:
„Oferta na zakup materiałów biurowych na rzecz realizacji projektów pod nazwą: „Szkoła równych” oraz „Chcieć to móc!”
O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Pozostałe informacje:
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3:
- Osoby do kontaktu:
· Ewelina Kuźnia tel. 41/376 52 04, e-mail: ewel203@wp.pl
· Ewa Satora, tel. 41/3765482 w. 22, e-mail: ewa.satora@pacanow.eu
- Załączniki do niniejszej oferty:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
Załączone pliki:
2012_ZO_zakup_materialow_biurowych
(2012_ZO_zakup_materialow_biurowych_zal_1.doc - 98.304 KB) Data publikacji: 2012-12-05 13:26:50 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: opis przedmiotu zamówienia
2012_ZO_zakup_materialow_biurowych\
(2012_ZO_zakup_materialow_biurowych_zal_2.doc - 129.536 KB) Data publikacji: 2012-12-05 13:27:18 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: formularz ofertowy
2012_ZO_zakup_materialow_biurowych_zal_3
(2012_ZO_zakup_materialow_biurowych_zal_3.doc - 191.488 KB) Data publikacji: 2012-12-05 14:42:15 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2012_ZO_zakup_materialow_biurowych_zal_3
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2012-12-05 13:28:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu