Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 293
Data publikacji:
2012-11-28 13:20:54
Przedmiot:
zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz
realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów
Treść przetargu:
Pacanów, dnia 28.11.2012r.
Znak: OSO.271.5.2012
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Gmina Pacanów, zaprasza do złożenia oferty na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz
realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów” realizowanego na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.02-26-265/10-00
z dnia 21.02.2011r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 14000 euro, w rozumieniu ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm)
II. Termin wykonania zamówienia:
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
- Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 20 grudnia 2012 roku.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wymagania odnośnie oferty oraz opis sposobu obliczania ceny:
- Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Składając ofertę, Wykonawca musi przedłożyć wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Cena brutto winna uwzględniać podatek VAT według stawki obowiązującej na dzień składania ofert.
- Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
- Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym również koszty transportu.
- Cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Sposób i termin zapłaty:
- 14 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
3. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
- Wykonawca ponosi odpowiednio za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze Wykonawcy niniejszego zamówienia, Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny za jaką wykonane zostanie zamówienie: cena – 100%
V. Termin i miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy składać w terminie do dnia 05.12. 2012r. do godz. 9.00
- Ofertę należy:
- składać w sekretariacie Urzędu Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów pokój nr 101, I piętro,
w godz. od 7.00-15.00, lub
- przesłać pocztą/ kurierem na adres: Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, lub
- przesłać e-mailem na adres kadry@pacanow.pl
Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz oznakowana napisem:
„Oferta na na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania
i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów”
- O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Pozostałe informacje:
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3:
- Osoby do kontaktu: Anna Bielaska, tel. 41/3765403 w. 23, e-mail: kadry@pacanow.pl
- Załączniki do niniejszej oferty:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
WÓJT GMINY
mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
2012_Zapytanie_Ofertowe_opis_przedmiotu_zamowienia_zal_nr_1
(2012_Zapytanie_Ofertowe_opis_przedmiotu_zamowienia_zal_nr_1.doc - 159.232 KB) Data publikacji: 2012-11-28 13:22:55 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: 2012_Zapytanie_Ofertowe_opis_przedmiotu_zamowienia_zal_nr_1
2012_Zapytanie_ofertowe_zal_nr_2_formularz_ofertowy_pelny
(2012_Zapytanie_ofertowe_zal_nr_2_formularz_ofertowy_pelny.doc - 240.64 KB) Data publikacji: 2012-11-28 13:24:17 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: 2012_Zapytanie_ofertowe_zal_nr_2_formularz_ofertowy_pelny
2012_zapytanie_Ofertowe_zal_nr_3_wzor_umowy
(2012_zapytanie_Ofertowe_zal_nr_3_wzor_umowy.doc - 112.64 KB) Data publikacji: 2012-11-28 13:25:05 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: 2012_zapytanie_Ofertowe_zal_nr_3_wzor_umowy
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2012-11-28 13:26:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu