Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41 376 54 03 wew. 19 i wew. 31, fax. 41 376 59 80
E-mail:gopspacanow@elend.pl
Strona www:
Numer ID: 280
Data publikacji:
2012-08-17 11:33:32
Przedmiot: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów
Treść przetargu:
Pacanów: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów
Numer ogłoszenia: 303594 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 54 03, faks 0-41 376 59 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie szkoleń, kursów i warsztatów zwanych dalej szkoleniami : Zadanie 1: 1) Indywidualne doradztwo zawodowe (w wymiarze 2 godz./1 os., Razem: 15 os. x 2 godz. = 30 godz.) i grupowe (w wymiarze 8 godz./1 gr., Razem: 3 gr. x 8 godz. = 24 godz.) w celu przezwyciężania bierności zawodowej z zakresu autoprezentacji, umiejętności pracy w zespole. 2) Grupowe warsztaty i treningi interpersonalne z psychologiem (w wymiarze 24 godz./1 gr.; Razem: 1 gr. x 24 godz. = 24 godz.) z zakresu radzenie sobie ze stresem, wzmocnienia samooceny oraz poczucia własnej wartości oraz z zakresu komunikacji interpersonalnej. Zadanie 2: kursy w zakresie: 1) przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 7 osób, 2) spawacz metodą MAG - 6 osób,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla zadania 2 w wysokości 1 500 zł (tysiąc pięćset zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie zajęć nauki na prawo jazdy kat. B dla zadania 2
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał: Zadanie 1 2 warsztaty z doradcą zawodowym, 2 warsztaty z psychologiem, Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 10 tysięcy złotych. Zadanie 2 2 szkolenia grupowe Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, 2 szkolenie grupowe Spawacz metodą MAG, Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 40 tysięcy złotych. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Lp. Nazwa szkolenia Wymagania minimalne w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać: zadanie 1 Należy wskazać informację o dysponowaniu salami do prowadzenia zajęć, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach ogólnych w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe poza wymaganymi pracowniami to; 2 sale dydaktyczne, każda z sal dla minimum 15 osób, jedno pomieszczenie gospodarcze i dwa sanitariaty WC; męski, żeński) zadanie 2 1 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (należy podać typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). 2 Spawanie metodą MAG - Budynek spawalni powinien znajdować się w miejscowości wymienionych jako miejscu szkoleń. Spawalnia powinna być wyposażona w minimum 6 stanowisk spawalniczych do metody MAG. Stanowiska spawalnicze wyposażone w stoły spawalnicze z wyciągami spalin. Rodzaje spawarek: dwa różne rodzaje spawarek przystosowane do spawania metodą MAG Dodatkowo w spawalni musi znajdować się pomieszczenie socjalne, szatnia wyposażona w szafki ubraniowe dla 6 osób. Dodatkowo należy wskazać informację o dysponowaniu salami do prowadzenia zajęć, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach ogólnych w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe poza wymaganymi pracowniami to; 2 sale dydaktyczne, każda z sal dla minimum 15 osób, jedno pomieszczenie gospodarcze i dwa sanitariaty WC; męski, żeński)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej Zadanie 1 1 Indywidualne doradztwo zawodowe - minimum 2 osoby, wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia lub doradcy zawodowego, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego 2 Grupowe warsztaty i treningi interpersonalne z psychologiem - minimum 2 osoby, wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe psychologa, psychoterapeuty, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa psychologicznego, psychoterapeutycznego Zadanie 2 1 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 2 instruktorów z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń na kursach przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B. Wszystkie osoby muszą posiadać ważną legitymację instruktora w zakresie kategorii B. 2 Spawanie metodą MAG - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu spawalnictwa. minimum 1 ze wskazanych osób musi posiadać wykształcenie wyższe, minimum 1 ze wskazanych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć dla zadania 2 informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 30 tys. PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Czas na Aktywność w Gminie Pacanów współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadani 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Indywidualne doradztwo zawodowe (w wymiarze 2 godz./1 os., Razem: 15 os. x 2 godz. = 30 godz.) i grupowe (w wymiarze 8 godz./1 gr., Razem: 3 gr. x 8 godz. = 24 godz.) w celu przezwyciężania bierności zawodowej z zakresu autoprezentacji, umiejętności pracy w zespole. 2) Grupowe warsztaty i treningi interpersonalne z psychologiem (w wymiarze 24 godz./1 gr.; Razem: 1 gr. x 24 godz. = 24 godz.) z zakresu radzenie sobie ze stresem, wzmocnienia samooceny oraz poczucia własnej wartości oraz z zakresu komunikacji interpersonalnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
- 1. Cena - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kursy w zakresie: 1) przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 7 osób, 2) spawacz metodą MAG - 6 osób,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
- 1. Cena - 60
Załączone pliki:
siwz _2012
(siwz _2012.doc - 385.536 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:36:28 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: siwz _2012
zal_1_opis_przedmiotu_zamowienia
(zal_1_opis_przedmiotu_zamowienia.doc - 87.04 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:36:54 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_1_opis_przedmiotu_zamowienia
zal_2_formularz_ofertowy
(zal_2_formularz_ofertowy.doc - 37.888 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:39:50 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_2_formularz_ofertowy
zal_3_osw_22_i_24
(zal_3_osw_22_i_24.doc - 25.6 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:40:23 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_3_osw_22_i_24
zal_4_umowa
(zal_4_umowa.doc - 57.344 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:41:01 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_4_umowa
zal_5_wykaz_narzedzi
(zal_5_wykaz_narzedzi.doc - 30.72 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:41:33 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_5_wykaz_narzedzi
zal_6_wykaz_osob
(zal_6_wykaz_osob.doc - 41.472 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:42:40 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_6_wykaz_osob
zal_7_wykaz_uslug
(zal_7_wykaz_uslug.doc - 42.496 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:43:13 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_7_wykaz_uslug
zal_8_wykaz_do_punktacji
(zal_8_wykaz_do_punktacji.doc - 236.032 KB) Data publikacji: 2012-08-17 11:43:44 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: zal_8_wykaz_do_punktacji
informacja_dla_wykonawcow_nr_1_czas_na_aktywnosc
(informacja_dla_wykonawcow_nr_1_czas_na_aktywnosc.doc - 338.432 KB) Data publikacji: 2012-08-22 08:44:17 Redaktor: Olga Nalepa
Opis: informacja_dla_wykonawcow_nr_1_czas_na_aktywnosc
Opublikował: Olga Nalepa, data publikacji: 2012-08-17 11:48:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu