Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041/ 376 54 03, fax. 041/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 197

Data publikacji:
2010-05-21 08:54:08

Przedmiot: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów na poboczach dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Pacanów na długości ok 90 km.

Treść przetargu:

Pacanów 21.05.2010

IGPM-2222/31/2010

 

ZAMÓWIENIE

 

1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pacanów ,

28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, woj. Świętokrzyskie

tel. (041) 376 54 03 , fax (041) 376 59 80

 

2: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów na poboczach dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Pacanów na długości ok 90 km.

Koszenie dotyczy obu stron drogi na szerokość ok 1m poboczy wykonane przy użyciu kosiarki bijakowej lub rotacyjnej , w miejscach niedostępnych tj. ogrodzenia, bariery, znaki oraz przy innych urządzeniach drogowych przy użyciu wykaszarki żyłkowej.

W/w ilości są ilościami przewidywanymi i mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilości robót Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, minimalna wielkość zamówienia wykoszenie 30 km .

 

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENA

07.06.2010-15.07.2010 r

 

4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r., Nr 171, 1058) .

 

5.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie , ul Radziwiłłówka 2 , 28-133 Pacanów do 31.05.2010 r do godz. 15.15 pok 17 w formie pisemnej lub faxem na nr (041) 376 59 80

Oferta powinna zawierać :

- nazwę , adres Wykonawcy , lub imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy

  • cenę jednostkową brutto za wykoszenie 1mb poboczy dróg gminnych

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej ( II piętro), dnia 01.06.2010 r. o godz. 10 15 .

Otwarcie ofert jest jawne.

 

6. KRYTERIA OCENY :

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta znajniższą ceną będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złozyli te oferty.

 

7. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Zamawiajacy zapłaci wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn zaoferowanej ceny jednostkowej brutto oraz liczby wykoszonych mb.

Podstawą do zapłaty będzie protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego.

Termin płatności faktury lub rachunku do 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury.

 

8. WYBÓR OFERENTA

Wybrany oferent zostanie powiadomiony i umówiony na spotkanie celem uzgodnienia warunków realizacji umowy i podpisania umowy.

 

9. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:

Woźniak Sławomir – pinsp. ds. Dróg i gospodarki wodnej tel. ( 41) 376 54 03 wew 13 , 0662 570 748

szczególowe informacje można uzyskać pon-piątek w godz. 7.15-14.15

 

WÓJT GMINY   

/-/ mgr Wiesław Skop

 


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1549
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-05-21 08:54:08
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-05-21 08:54:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu