Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041/ 376 54 03, fax. 041/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 191
Data publikacji:
2010-03-16 10:43:30
Przedmiot: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą
Treść przetargu:
Pacanów 16.03.2010
ZAMÓWIENIE
NR IGPM-2222/21/2010
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka
28-133 Pacanów
tel. (041)376 54 03, fax: (041) 376 59 80
adres internetowy: www.pacanow.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r , Nr 223, poz 1655)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
3.1 Wspólny słownik zamówień CPV:
Główny przedmiot: 44.11.31.40-8 – Kamień drogowy
Dodatkowy przedmiot: 60.10.00.00-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą .
3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa kamiennego wraz dostawą przeznaczonego na remonty dróg gminnych oraz dojazdowych do pól na terenie Gminy Pacanów w tym;
- kruszywo frakcji 0-31,5mm -150 ton
- kruszywo frakcji 4-31,5 mm -400 ton
- kruszywo frakcji 31,5-63 mm -550 ton
Miejsce dostawy Baza Zakładu Usług Wodnych i Komunalnych , Słupia, 28-133 Pacanów lub miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wybrany w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany przed dostarczeniem kamienia każdy ładunek zważyć . Na żądanie Zamawiającego ładunek może zostać ponownie zważony , koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.
Materiały kamienne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w drogownictwie . Każdorazowo partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego . W przypadku dostawy materiału nie odpowiadającego wymaganiom będzie on zwrócony Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy .
Miejsce pochodzenie materiału : teren całej Polski oraz państw UE.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa min 50 ton kruszywa 4-31,5 mm oraz min. 50 ton kruszywa frakcji 31,5-63mm do 25.04.2010.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Zakończenie dostawy do dnia 31 maj 2010r.
5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
- przedstawią wykaz wykonanych dostaw kruszywa (zawierający co najmniej jedną dostawę o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem zamówienia, polegającego na dostawie kruszywa min. 500 t) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że dostawy były wykonane lub są wykonywane należycie (referencje)(wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ)
5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia / nie spełnia.
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
6.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) (załącznik nr 2).
6.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3 zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 3)
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione wyżej należy złożyć w ofercie. Brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem oferty..
7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ W WYKONAWCAMI.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Woźniak Sławomir – ref. Ds Dróg i Gospodarki Wodnej tel 041-376 54 03 wew 13
Halina Pluta – kierownik Referatu Inwestycji , Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tel 041-376 54 03 wew 13
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
8.1 Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty (załącznik nr 1 ).
8.2 Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6.
8.3 W przypadku, gdy wykonawca jako załącznik do oferty dołącza kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
8.4 Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, czytelnie na papierze przy użyciu techniki pisarskiej pozostawiającej trwałe ślady: maszyna do pisania, drukarka komputerowa, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
8.5 Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy w granicach umocowania.
8.6 Wykonawca składa tylko jedną ofertę
8.7 W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika, lidera konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
8.8 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.9 Na opakowaniu/kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia:
a) nazwa i adres Zamawiającego,
b) nazwa i adres Wykonawcy,
c) napis:
-Oferta na: „”Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą”
Nie otwierać przed: 23.03.2010 r. godz. 10.15
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
9.1 Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, oznaczoną napisem jak w pkt 8.9 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 17 (I piętro) w terminie do dnia 23.03.2010 do godz.10 00.
9.2 Wszystkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone wykonawcom.
9.3 Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej ( II piętro), dnia 23.03.2010 r. o godz. 10 15 .
9.4 Otwarcie ofert jest jawne.
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia w pkt 3.3 ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia , wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, projektem umowy oraz doświadczeniem zawodowym Wykonawcy a więc koszt zakupu, transportu ,ubezpieczenia ,zysk itp.
Cena ofertowa powinna podana następująco:
1) cena netto
2) stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT)
3) cena brutto ( z VAT)
Cena brutto powinna być podana cyfrowo i słownie wyrażona w polskich złotych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto.
W formularzu oferty należy wpisać stawkę jednostkową za dostawę jednej t kamienia dla każdej frakcji
oraz łączną cenę oferty wynikającą z przemnożenia stawki jednostkowej przez szacunkową ilość kruszywa będącego przedmiotem zamówienia .
Cena jednostkowa jest niezmienna w czasie realizacji zamówienia.
11. WARUNKI PŁATNOŚCI.
11.1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn zaoferowanej ceny jednostkowej brutto dla danej frakcji kruszywa i faktycznej ilości dostawy danego zlecenia ( na postawie WZ)
11.2 Różnica w dostarczonym kruszywie nie może przekraczać 15 t dostarczonego kruszywa dla każdej frakcji .
11.3 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdego transportu WZ z kopalni.
11.4 Termin płatności : 30 dni od daty otrzymania faktury.
11.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania faktur częściowych.
12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną ofertową będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.
13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku:
1 Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu
2 Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania
14. INFORMACJĘ O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu spotkania w celu podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej zamówienia.
15. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
16. WZÓR UMOWY:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3
17. EWENTUALNE ZMIANY UMOWY:
a) zmiany terminów – w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
b) zmian ilości kruszywa z zastrzeżeniem pkt 11.2
c) zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana zakresu dostawy jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,
18. Załączniki:
1. załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2. załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych dostaw
3. załącznik nr 3 – Wzór umowy
WÓJT GMINY
Wiesław Skop
Załączone pliki:
2010_Kamien_zalacznik_nr_1-2
(2010_Kamien_zalacznik_nr_1-2.doc - 85.504 KB) Data publikacji: 2010-03-16 10:45:59 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Formularz ofertowy i wykaz wykonywanych dostaw
2010_Kamien_zalacznik_nr_3_umowa
(2010_Kamien_zalacznik_nr_3_umowa.doc - 55.808 KB) Data publikacji: 2010-03-16 10:46:23 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzór umowy
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-03-16 10:48:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu