Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041/ 376 54 03, fax. 041/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 191

Data publikacji:
2010-03-16 10:43:30

Przedmiot: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą

Treść przetargu:

Pacanów 16.03.2010

 

ZAMÓWIENIE

NR IGPM-2222/21/2010

   

1.  NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka

28-133 Pacanów

tel. (041)376 54 03, fax: (041) 376 59 80

 adres internetowy: www.pacanow.pl

 

 2.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r , Nr 223, poz 1655)

 

 3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

3.1  Wspólny słownik zamówień CPV:

     Główny przedmiot: 44.11.31.40-8 – Kamień drogowy

Dodatkowy przedmiot: 60.10.00.00-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego

3.2  Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą .

3.3  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa kamiennego  wraz dostawą przeznaczonego na remonty dróg gminnych  oraz dojazdowych do pól na terenie Gminy Pacanów w tym;

-     kruszywo  frakcji   0-31,5mm -150 ton

-        kruszywo  frakcji   4-31,5 mm -400 ton

-        kruszywo  frakcji   31,5-63 mm -550 ton

Miejsce dostawy Baza Zakładu Usług Wodnych i Komunalnych , Słupia, 28-133 Pacanów lub miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Wybrany w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany przed dostarczeniem kamienia każdy ładunek zważyć . Na żądanie Zamawiającego ładunek może zostać ponownie zważony , koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.

Materiały kamienne  muszą  odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu                   i stosowania w drogownictwie . Każdorazowo partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego . W przypadku dostawy materiału nie odpowiadającego wymaganiom będzie on zwrócony Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z warunkami zamówienia  Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy .

Miejsce pochodzenie materiału : teren całej Polski oraz państw UE.

 

 4.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 Dostawa min 50 ton kruszywa  4-31,5 mm oraz min. 50 ton kruszywa  frakcji   31,5-63mm do  25.04.2010.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Zakończenie dostawy  do dnia 31 maj 2010r.

   

5.       OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

 

5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

- przedstawią  wykaz wykonanych dostaw kruszywa   (zawierający co najmniej jedną dostawę  o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem zamówienia, polegającego na dostawie kruszywa min. 500 t) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że dostawy były wykonane lub są wykonywane należycie  (referencje)(wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ)

 

5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia / nie spełnia.

 

6.  WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

6.1 Wykaz wykonanych dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)  (załącznik nr 2).

6.2  aktualny odpis z właściwego rejestru  albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.3  zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 3)

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione wyżej  należy złożyć w ofercie. Brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem oferty..

 

 7.   INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ W WYKONAWCAMI.

        Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

 Woźniak Sławomir – ref. Ds Dróg i Gospodarki Wodnej tel 041-376 54 03 wew 13

Halina Pluta – kierownik Referatu Inwestycji , Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tel 041-376 54 03 wew 13

 

8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

8.1 Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty (załącznik nr 1 ).

8.2 Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6.

8.3 W przypadku, gdy wykonawca jako załącznik do oferty dołącza  kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

8.4  Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, czytelnie na papierze przy użyciu techniki pisarskiej pozostawiającej trwałe ślady: maszyna do pisania, drukarka komputerowa, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.

8.5 Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy w granicach umocowania.

8.6 Wykonawca składa tylko jedną ofertę

    8.7 W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika, lidera konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

8.8  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.9  Na opakowaniu/kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia:

a) nazwa i adres Zamawiającego,

b) nazwa i adres Wykonawcy,

c) napis:    

-Oferta na: „”Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą”

Nie otwierać przed: 23.03.2010 r. godz. 10.15

  

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

9.1  Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, oznaczoną napisem jak w pkt 8.9  w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 17 (I piętro) w terminie do dnia 23.03.2010 do godz.10 00.

9.2  Wszystkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone wykonawcom.

9.3  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej ( II piętro), dnia 23.03.2010 r. o godz. 10 15 .

9.4  Otwarcie ofert jest jawne.

 

10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.

Cena oferty  zostanie wyliczona przez wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia  w pkt 3.3 ujmując wszelkie koszty związane z realizacją  zamówienia , wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, projektem umowy oraz doświadczeniem zawodowym Wykonawcy a więc koszt zakupu, transportu ,ubezpieczenia ,zysk itp.

Cena ofertowa powinna podana następująco:

1)      cena netto

2)      stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT)

3)      cena brutto ( z VAT)

Cena brutto powinna być podana cyfrowo i słownie  wyrażona w polskich złotych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto.

 W formularzu oferty należy wpisać stawkę jednostkową za dostawę jednej t kamienia dla każdej frakcji

oraz łączną cenę oferty wynikającą z przemnożenia stawki jednostkowej  przez szacunkową ilość kruszywa będącego przedmiotem zamówienia .

 Cena jednostkowa jest niezmienna w czasie realizacji zamówienia.

 

11. WARUNKI PŁATNOŚCI.

11.1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn zaoferowanej ceny jednostkowej brutto dla danej frakcji kruszywa i faktycznej ilości dostawy danego zlecenia  ( na postawie WZ)

11.2 Różnica w dostarczonym kruszywie nie może przekraczać 15 t dostarczonego kruszywa dla każdej frakcji .

11.3 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdego transportu  WZ z kopalni.

11.4 Termin płatności : 30 dni od daty otrzymania faktury.

11.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania faktur częściowych.

 

12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW  ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta  z najniższą ceną ofertową będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.

 

13.    UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku:

1        Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

2        Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania

 

14. INFORMACJĘ O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

 Zamawiający  poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu spotkania w celu podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik  nr 3 do niniejszej zamówienia.

 

15. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

16. WZÓR UMOWY:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3

 

17. EWENTUALNE ZMIANY UMOWY:

a) zmiany terminów – w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć   w chwili składania oferty.

b) zmian ilości kruszywa z zastrzeżeniem pkt 11.2

c) zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana zakresu dostawy jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,

 

18. Załączniki:

 

1. załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

2. załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych dostaw

3. załącznik nr 3 – Wzór umowy

 

WÓJT GMINY

Wiesław Skop


Załączone pliki:

2010_Kamien_zalacznik_nr_1-2
(2010_Kamien_zalacznik_nr_1-2.doc - 85.504 KB) Data publikacji: 2010-03-16 10:45:59 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy i wykaz wykonywanych dostaw

2010_Kamien_zalacznik_nr_3_umowa
(2010_Kamien_zalacznik_nr_3_umowa.doc - 55.808 KB) Data publikacji: 2010-03-16 10:46:23 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wzór umowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1462
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-03-16 10:43:30
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-03-16 10:48:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu