Wersja do druku

Zamawiający:

ZUWiK

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 5403 wew. 21, fax. 041 376 59 80
E-mail:zuwik1996@o2.pl
Strona www:

Numer ID: 190

Data publikacji:
2010-02-16 13:25:17

Przedmiot: Wywóz i utylizację nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach

Treść przetargu:

Zakład Usług Wodnych i Komunalnych w Pacanowie

ul. Radziwiłłówka 2

28-133 Pacanów

tel: (041) 376-52-88

fax: (041) 376-59-80

Ogłasza przetarg nieograniczony na

Wywóz i utylizację nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach
Numer ogłoszenia: 43790 - 2010;

data zamieszczenia: 16.02.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY                                                                 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3765403 wew. 21, faks 0-41 37 65 980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach o poj. 120 litrów przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach odbywać się będzie przez 4 dni w ciągu jednego miesiąca - 48 wywozów. Wywóz odbywać się będzie wg. ustalonego harmonogramu stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Jako pojedynczy wywóz należy rozumieć zbiórkę nieczystości stałych gromadzonych w workach z poszczególnej grupy miejscowości, odzysk, transport na wysypisko oraz utylizację na wysypisku i związane z tym opłaty. Wykonawca powinien w ofercie uwzględnić wszelkie konieczne koszty realizacji przedmiotu zamówienia w tym: transport, ewentualne składowanie, utylizację nieczystości stałych na wysypisku, opłaty środowiskowe związane z utylizacją i wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i normami wykonania przedmiotu zamówienia. Zobowiązuje się Wykonawcę do selektywnej zbiórki odpadów i prowadzenie ewidencji gospodarstw domowych oraz podmiotów gospodarczych, które segregują odpady. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów i udostępnienia w/w danych Zamawiającemu nie rzadziej niż raz w miesiącu w formie pisemnej z podziałem na odpady segregowane i niesegregowane. W skład pojedynczego wywozu wchodzić będą następujące grupy miejscowości bez względu na ilość worków ze śmieciami: pojedynczy wywóz I: Komorów, Grabowica, Kółko Żabieckie, Żabiec, Karsy Duże, Karsy Małe, Karsy Dolne; pojedynczy wywóz II: Słupia, Wola Biechowska, Biechów, Zołcza Ugory, Wójcza, Wójeczka, Chrzanów, Niegosławice; pojedynczy wywóz III: Pacanów, Książnice, Biskupice, Zborówek Stary, Zborówek Nowy, Kwasów, Sroczków; pojedynczy wywóz IV: Rataje Słupskie, Rataje Karskie, Kępa Lubawska, Oblekoń, Trzebica, Podwale. Z terenu gminy Pacanów w ciągu roku wywożone było około 602 Mg śmieci. Miesięcznie 50 Mg śmieci. CPV - 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90513200 - 8 - usługi wywozu stałych miejskich. Wszelkie koszty nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających tożsamych z zamówieniem podstawowym w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo Zamówień Publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie dotyczy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W okresie ostatnich 3 lat wykonywał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu wywozu i utylizacji nieczystości stałych.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dysponuje samochodem przystosowanym do wywozu nieczystości stałych.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie dotyczy

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22, ust. 1, PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) zmiany terminów wywozu b) zmiany ilości wywozów c) ustawowe zmiany podatku VAT d) zmiany postanowień umowy następują pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pacanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych w Pacanowie. ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych Ul. Radziwiłłówka 2 28-133 Pacanów Pokój nr 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Kierownik ZUWiK Pacanów

Grzegorz Szymaszek

 


Załączone pliki:

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010.doc - 95.744 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:27:00 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_1
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_1.doc - 33.792 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:28:21 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_2
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_2.rtf - 35.989 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:28:53 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Oświadczenie

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_3
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_3.rtf - 34.133 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:30:08 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Oświadczenie

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_4
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_4.doc - 34.304 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:30:34 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wykaz potencjału technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_5
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_5.doc - 29.696 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:31:04 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_6
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_6.doc - 96.256 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:31:39 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Harmonogram wywozu nieczystości stałych gromadzonych przy nieruchomościach w workach z terenu gm. PACANÓW w 2010 rok.

ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_7
(ZUWIK_SIWZ2_wywoz_2010_zalacznik_7.rtf - 43.793 KB) Data publikacji: 2010-02-16 13:32:05 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Umowa NR1 (wzór)

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1592
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-02-16 13:25:17
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-02-16 13:32:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu