Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041/ 376 54 03, fax. 041/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 189
Data publikacji:
2010-02-09 09:36:30
Przedmiot: Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej remontu i przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Pacanów
Treść przetargu:
ZAMÓWIENIE
NR IGPM-2222/10/2010
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka
28-133 Pacanów
tel. (041)376 54 03, fax: (041) 376 59 80
adres internetowy: www.pacanow.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrazonej w złotych równowartosci kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r , Nr 223, poz 1655)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Wspólny słownik zamówień CPV:
74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej remontu i przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Pacanów
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej oraz opracowań towarzyszących zgodnie z załącznikiem nr 1 , niezbędnych do realizacji zadania polegającego na remoncie i przebudowie dróg gminnych .
I. w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z art. 30 ustawy prawo budowlane
1. nr 361017T Oblekoń „Podchruście” 0,500 km
2. nr 361074T Wójcza w kierunku Wójeczki 0,750 km
3. nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska 0,680 km
4. nr 361090T Zborówek “Lesisko” 0,750 km
5. nr 361057 T Słupia “centrum “ 0,360km
6. nr 361058T Słupia “wieś” 0,460km
7. nr 361055T Słupia za Pagietem 0,260km
8. nr 361100T Grabowica-Żabiec 1,185 km
. Remont w/w dróg będzie polegał na wykonaniu podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, remoncie przepustów , uzupełnieniu poboczy oraz innych koniecznych prac ziemnnych .
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
a) zadanie :
nr 361074T Wójcza w kierunku Wójeczki 0,750 km
nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska 0,680 km
nr 361100T Grabowica-Żabiec 1,185 km
do 10.03.2010
b) zadanie :
nr 361017T Oblekoń „Podchruście” 0,500 km
nr 361090T Zborówek “Lesisko” 0,750 km
nr 361057 T Słupia “centrum “ 0,360km
nr 361058T Słupia “wieś” 0,460km
nr 361055T Słupia za Pagietem 0,260km
do 20.03.2010
5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności :
Do potwierdzenia:
ü uprawnienie do projektowania, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Do potwierdzenia:
ü wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
ü wykazem usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykazanie się opracowaniem dokumentacji projektowych remontu, budowy lub przebudowy dróg dla co najmniej jednego odcinka drogi nie krótszego niż 1,0 km
5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia / nie spełnia.
5.3. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków poprzez analizę przedstawionych w ofercie dokumentów.
5.4. Jeżeli Wykonawca nie spełni zapisanych powyżej wymogów, oferta jego zostanie odrzucona.
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3).
2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np.referencje) (załącznik nr 4).
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione w pkt 6.1 należy złożyć w ofercie. Brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem oferty
6.2. Zamawiający w przypadkach określonych rozporządzeniem może na etapie oceny ofert żądać przedłożenia oryginałów dokumentów.
7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ W WYKONAWCAMI.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Woźniak Sławomir – ref. Ds Dróg i Gospodarki Wodnej tel 041-376 54 03 wew 13
Halina Pluta – kierownik Referatu Inwestycji , Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tel 041-376 54 03 wew 13
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty (załącznik nr 2 ).
2. Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 oraz wypełnione załączniki 3,4
3. W przypadku, gdy wykonawca jako załącznik do oferty dołącza kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, czytelnie na papierze przy użyciu techniki pisarskiej pozostawiającej trwałe ślady: maszyna do pisania, drukarka komputerowa, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy w granicach umocowania.
6. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawca zamieszcza ofertę wraz z wymienionymi dokumentami w zabezpieczonym opakowaniu (np. koperta) oznakowanym następująco:
ü nazwa i adres wykonawcy
ü nazwa i adres zamawiającego
ü oznaczenie:
oferta na:
Opracowanie dokumentacji projektowej remontu i przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Pacanów
i napis:
nie otwierać przed terminem 16.02.2010r godz 10.15
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, oznaczoną napisem jak w pkt 9 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 17 (I piętro) w terminie do dnia 16.02.2010 do godz.10 00.
2. Wszystkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone wykonawcom.
3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej ( II piętro), dnia 16.02.2010 r. o godz. 10 15 .
4. Otwarcie ofert jest jawne.
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Cena powinna być podana ryczałtowo:
a) cyfrowo i słownie w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
b) zgodnie z załączonym formularzem oferty (załącznik nr 2 do zamówienia ).
2. Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z obowiązujących przepisów oraz postawionych przez zamawiającego wymogów
11. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta znajniższą ceną będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złozyli te oferty.
12. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku:
1. Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zadania
13 INFORMACJĘ O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu spotkania w celu podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszej zamówienia.
14. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
15. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
1) załącznik nr 1 – opis ogólny zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej;
2) załącznik nr 2 – formularz oferty;
3) załącznik nr 3 – potencjał kadrowy;
4) załącznik nr 4 – doświadczenie zawodowe;
5) załącznik nr 5 – wzór umowy;
WÓJT GMINY
Wiesław Skop
Załączone pliki:
2010_dokumentacja_drog_opis_ogolny_warunkow
(2010_dokumentacja_drog_opis_ogolny_warunkow.doc - 43.52 KB) Data publikacji: 2010-02-10 10:15:00 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Opis ogólny warunków
2010_dokumentacja_drog_oferta
(2010_dokumentacja_drog_oferta.doc - 35.328 KB) Data publikacji: 2010-02-10 10:15:42 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Formularz ofertowy
2010_dokumentacja_drog_wykaz_osob_i_robot
(2010_dokumentacja_drog_wykaz_osob_i_robot.doc - 41.472 KB) Data publikacji: 2010-02-10 10:16:25 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wykaz osób i robót
2010_dokumentacja_drog_wzor_umowy
(2010_dokumentacja_drog_wzor_umowy.doc - 59.904 KB) Data publikacji: 2010-02-10 10:16:45 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzór umowy
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-02-09 09:39:07
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu