Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041/ 376 54 03, fax. 041/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 182
Data publikacji:
2009-11-17 14:16:44
Przedmiot: Rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Kwasów, gm. Pacanów
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na:
„Rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Kwasów, gm. Pacanów”
Numer ogłoszenia: 211879 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Kwasów, gm. Pacanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej w m. Kwasów na terenie Gminy Pacanów. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - dwóch odcinków sieci wodociągowej wykonanej z rur SDR 17 PE Ø 110 mm o łącznej długości 1 374,0 mb, - 4 szt. przyłączy wodociągowych z rur SDR 17 PE Ø 32 mm o łącznej długości 63,0 mb, - 4 szt. przyłączy wodociągowych z rur SDR 17 PE Ø 40 mm o łącznej długości 202,0 mb, - 7 kpl. hydrantów nadziemnych ppoż. DN 80 mm - przejścia pod ciekiem wodnym wykonywanym metodą przewiertu sterowanego w rurze osłonowej SDR 17 PE Ø 180 mm o długości 12,0 mb, - przejścia pod rowem wykonywanym metodą rozkopu w rurze ochronnej Ø 225 PCV ciśnieniowej 1,6 Mpa o długości 67,0 mb, - 3 szt. przejść pod drogami gruntowymi wykonywanymi metodą rozkopu, w rurze ochronnej stalowej Ø180/7 mm o długości łącznej 31,0 mb, - 2 szt. przejść pod drogami asfaltowymi wykonywanymi metodą przecisku, w rurze ochronnej stalowej Ø180/7 mm o długości łącznej 15,0 mb, - 2 szt. przejść pod drogami asfaltowymi wykonywanymi metodą przecisku, w rurze ochronnej stalowej Ø100/6 mm o długości łącznej 22,0 mb, - 5 kpl. zasuw odcinających Ø 100 mm, - 1 kpl. studni wodomierzowej prefabrykowanej Ø 1200 mm, - 1 kpl. urządzenia hydroforowego wraz z przyłączem energetycznym oraz urządzeniami kontrolno - pomiarowymi umieszczonego w obudowie z polimerobetonu, - wykonanie prób szczelności wykonanych odcinków wodociągu, Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez Firmę Projektowo Budowlaną ECO-PROJEKT, mgr inż. Rafał Bzduch, uprawnienia budowlane nr. NBUA-7342/68/98) wraz z uzgodnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowania sieci, ewentualne odwodnienie wykopów, zapewnienie nadzoru archeologicznego, wycinkę kolidujących drzew i zakrzaczeń, uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń, pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu, przywrócenie terenu po przeprowadzonych robotach do stanu pierwotnego (w tym odtworzenie nawierzchni dróg) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.23.21.51-5, 45.31.53.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu sieci wodociągowej wraz z przyłączami długości min. 1 000 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące formularze, oświadczenia i dokumenty: a) formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz zrealizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ) e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. e) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował f) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) g) kosztorys ofertowy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika, lidera konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. b) i c) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - g) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. Świętokrzyskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17, nie później niż do dnia 08 grudnia 2009r. do godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Wójt Gminy Pacanów
/-/ mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
09_SIWZ_wodociag_kwasow
(09_SIWZ_wodociag_kwasow.pdf - 121.728 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:45:01 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Specyfikacja
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_1-5
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_1-5.pdf - 84.901 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:47:04 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz wykonanych robót, wykaz osób, wykaz części zamówienia
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_6_wzor_umowy
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_6_wzor_umowy.pdf - 76.614 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:47:25 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzór umowy
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_7_dokumentacja_techniczna
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_7_dokumentacja_techniczna.zip - 10827.796 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:50:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Dokumentacja techniczna
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_8_przedmiar_robot
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_8_przedmiar_robot.pdf - 587.027 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:51:46 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Przedmiar robót
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_9_STWiORB
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_9_STWiORB.pdf - 4002.656 KB) Data publikacji: 2009-11-17 14:53:09 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: STWiORB
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_11_plan_BIOZ
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_11_plan_BIOZ.pdf - 52.555 KB) Data publikacji: 2009-11-17 15:06:31 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Plan BIOZ
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_12_dokumantacja_geologiczna
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_12_dokumantacja_geologiczna.pdf - 1833.676 KB) Data publikacji: 2009-11-17 15:07:33 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Dokumentacja geologiczna
09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_10_operat_wodnoprawny
(09_SIWZ_wodociag_kwasow_zal_10_operat_wodnoprawny.pdf - 3450.857 KB) Data publikacji: 2009-11-18 10:05:53 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Operat wodnoprawny
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2009-11-17 15:09:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu