Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 180
Data publikacji:
2009-11-05 14:01:44
Przedmiot: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 2156, 2154 w miejscowości Wola Biechowska, 3882 w miejscowości Biechów
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony na: „Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 2156, 2154 w miejscowości Wola Biechowska, 3882 w miejscowości Biechów”
Numer ogłoszenia: 386302 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 2156, 2154 w miejscowości Wola Biechowska , 3882 w miejscowości Biechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej do pól zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 2156, 2154 w miejscowości Wola Biechowska, 3882 w miejscowości Biechów na odcinku od km 0+000 do 0+720. Remont polega na wykonaniu: a) podbudowy, w tym: -korytowania na głębokość 30cm na odcinku od km 0+127, do km 720 - 1482,5 m² -warstwy odsączającej z piasku o grubości 10cm po zagęszczeniu , na odcinku od km 0+127, do km 720 - 1482,5 m² -dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 20cm po zagęszczeniu , na odcinku od km 0+127 do km 0+720 - 1482,5 m² -podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu ,na odcinku od km 0+000 do km 0+127 -317,5 m² b) Nawierzchni, w tym : - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 grubości 5cm po zagęszczeniu, na odcinku od km 0+000 do km 0+720 - 1800 m² c) Zjazdów ,w tym: -utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 mm o grubości 10cm -62,5 m² d) Robót wykończeniowych ,w tym : -wyrównanie poboczy ziemią-720 m² e) Inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez Eugeniusz Witek upr. bud. WZDP 11b-2001/upr. 54/67) wraz z uzgodnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie robót, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. b) Zamawiający uzna: -wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 500 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. -dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 500 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3) d)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4), e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.d) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika/ków budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; g)wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: -nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, -wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, -dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.1. a) ,b) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w pkt. 9.1. a) - g) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 27.11.2009r. do godz. 10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WÓJT GMINY
/-/ mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow.pdf - 136.687 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:03:36 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Specyfikacja
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow zal 1 do 5
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow_zal_1_do_5.pdf - 88.368 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:04:48 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Załączniki do SIWZ od nr 1 do nr 5
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow zal 6 wzor umowa
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow_zal_6_wzor_umowa.pdf - 114.14 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:05:57 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzór umowy
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow zal 7
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow_zal_7_dokumentacja_techniczna.pdf - 1606.78 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:07:21 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Dokumentacja techniczna
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow zal 8
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow_zal_8_STWIOR.pdf - 414.136 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:08:25 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: STWIOR
0911 SIWZ remont drogi Wola Biechowska Biechow zal 9
(0911_SIWZ_remont_drogi_Wola_Biechowska_Biechow_zal_9_przedmiar.pdf - 33.565 KB) Data publikacji: 2009-11-05 14:10:22 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Przedmiar robót
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2009-11-05 14:11:56
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu