Zamawiający:
Szkoła Podstawowa
Numer ID: 178
Data publikacji:
2009-10-15 15:12:34
Przedmiot: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 2 w Ratajach Słupskich
Treść przetargu:
Rataje Słupskie: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 2 w Ratajach Słupskich
Numer ogłoszenia: 360938 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich , Rataje Słupskie 39A, 28-133 Rataje Słupskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 99 404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 2 w Ratajach Słupskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 2 w Ratajach Słupskich. 2. Kod CPV: 09130000-9 (Ropa naftowa i destylaty), 09135100-5 (olej opałowy). 3. szacunkowe ilości i asortyment zapotrzebowania na olej opałowy będący przedmiotem dostawy: Olej opałowy o temperaturze referencyjnej 15 stopni C-30 000 litrów. Ilość paliwa przedstawiona powyżej jest wielkością orientacyjną i nie wiąże zamawiającego. Zamawiający dysponuje zbiornikami na olej opałowy o łącznej pojemności 10 000 litrów. 5. Ilość oleju opałowego będzie zamawiana jednorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00-9, 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz Ustawy. 3. Wykonawca musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 Ustawy pzp, tj. :a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie sie na podstawie złożonych dokumentów w pkt. VIII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien przedstawić następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru -załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich, rataje Słupskie 39a, 28-133 Pacanów, Sekretariat Szkoły Podstawowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich do dnia 23.10.2009r. do godz. 11.00. Otwarcie ofert w dniu 23.10.2009r. o godz.11.30 w Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Załączone pliki:
09_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje
(SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje.doc - 139.264 KB) Data publikacji: 2009-10-15 15:15:51 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2009-10-15 15:16:32
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu