Zamawiający:
Urząd Gminy Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 166
Data publikacji:
2009-06-26 10:18:36
Przedmiot:
Przetarg nieograniczony na: „Zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego Centrum Bajki poprzez budowę chodników i oświetlenia ulicznego na ul. Szkolnej, Krótkiej, Karskiej i Kościelnej”
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony na:
„Zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego Centrum Bajki poprzez budowę chodników i oświetlenia ulicznego na ul. Szkolnej, Krótkiej, Karskiej i Kościelnej”
Numer ogłoszenia: 209526 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009 - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego Centrum Bajki poprzez budowę chodników i oświetlenia ulicznego na ul. Szkolnej, Krótkiej, Karskiej i Kościelnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego Centrum Bajki poprzez budowę chodników i oświetlenia ulicznego na ul. Szkolnej, Krótkiej, Karskiej i Kościelnej w Pacanowie. Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Pacanów ul. Karska , Radziwiłłówka, Szkolna, Kościelna i Krótka Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Pacanów w ramach przebudowy dróg (powiatowej i gminnej) ulice Karska, Szkolna, Kościelna, Krótka. Zakres zamówienia obejmuje: Wybudowanie linii wydzielonego oświetlenia ulicznego z kablem YAKY 4x35mm2 wraz z montażem kompletnie wyposażonych latarni. Podłączenie projektowanej linii kablowej do punktu zapalania istniejącej stacji transformatorowej STSa 20/250 Pacanów IV (Piekarnia), oraz zabudowa listwy zaciskowej i podstawy bezpiecznikowe Bi Wts 3x25A. Badania pomontażowe. We wskazanym wyżej zakresie zamówienia, uwzględniono jedynie główne elementy realizacyjne. Pełny zakres zamówienia określający szczegółowo odcinki linii, ilości kompletnych latarni, opraw - opisany jest w projekcie z załącznikami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót opracowanych przez: ELPRIM Stanisław Sobierajski - 28-400 Pińczów, ul. Przemysłowa 4 - stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również wszelkie ew. koszty zajęcia pasa drogowego wraz z projektem organizacji ruchu, uzgodnieniami, pełną obsługą geodezyjną. Zaprojektowane materiały winny odpowiadać ustalonym warunkom przyłączenia do sieci oraz charakterystyce równoważnej lub nie gorszej od zaproponowanej w projekcie. Zadanie 2: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego centrum Bajki w Pacanowie Zakres prac: Obejmuje wykonanie remontu chodnika i nawierzchni drogowej ul. Szkolnej od km 0+000 do km 0+348 w końcówce wchodząca w ul. Kościelną oraz ul. Krótkiej od km 0+000 do km 0+066 w miejscowości Pacanów, - odwodnienie drogi poprzez wykonanie częściowo krytego rowu, częściowo rowu otwartego, przepustów, studzienek rewizyjnych i ściekowych - zagospodarowanie ciągu pieszego poprzez zamontowanie ławek parkowych, koszy, gazonów i pergoli. - wykonanie chodników z kostki brukowej o szerokości od 1,5 m do 2,0 m, - wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z częściowym poszerzeniem jezdni. - wykonanie wężyka z kostki brukowej w jezdni Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie robót, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: do dnia 31 sierpień 2009r. Zadanie 2: odcinek ulica Kościelna i Szkolna (do skrzyżowania z ul. Krótką), oraz ulica Krótka do 7 wrzesień 2009r., pozostałe prace do dnia 30 wrzesień 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.61.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: a) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ustawy PZP, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego,/tj. Gmina Pacanów - Wójt Gminy/, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela f) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium należy wnieść do dnia 17.07.2009r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 17.07.2009 r. do godz.11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 1000 mb, nawierzchni asfaltowej, z chodnikami z kostki betonowej, odwodnieniem drogi, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, elektrycznej należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 1000 mb, nawierzchni asfaltowej, z chodnikami z kostki betonowej, odwodnieniem drogi) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ) d) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit.d) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika/ków budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; g) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) h) dowód wniesienia wadium W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) ,b) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w lit. b), c), e), f), h) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. Świętokrzyskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 17. 07. 2009r. do godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Zagospodarowanie najbliższego otoczenia Europejskiego Centrum Bajki poprzez budowę chodników i oświetlenia ulicznego na ul. Szkolnej, Krótkiej, Karskiej i Kościelnej dofinansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
Wójt Gminy Pacanów
/-/ mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB.pdf - 158.182 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:31:49 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: siwz
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_1_do_5
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_1_do_5.pdf - 88.357 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:32:44 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załączniki od 1 do 5
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_6_wzor_umowy
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_6_wzor_umowy.pdf - 106.311 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:33:23 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Wzór umowy
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_7_cz_1_PROJEKT_DROGOWY
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_7_cz_1_PROJEKT_DROGOWY.pdf - 3598.677 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:35:11 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Projekt drogowy
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_7_cz_2_PROJEKT_OSWIETLENIE
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_7_cz_2_PROJEKT_OSWIETLENIE.pdf - 3677.139 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:37:26 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Projekt oświetlenie
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_8_ cz_1_STWiORB_drogi
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_8_ cz_1_STWiORB_drogi.pdf - 151.281 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:38:28 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: STWiORB
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_8_CZ_2_STWiORB_OSWIETLENIE
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_8_CZ_2_STWiORB_OSWIETLENIE.pdf - 100.225 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:39:15 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: STWiORB
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_9_cz_1_PRZEDMIAR_ ROBOT_ DROGI
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_zal_9_cz_1_PRZEDMIAR_ ROBOT_ DROGI.pdf - 210.23 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:40:05 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: PRZEDMIAR ROBÓT
09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_ZAL_9_CZ_2_PRZEDMIAR_ROBOT_OSWIETLENIE
(09_SIWZ_zagospodarowanie_otoczenia_ECB_ZAL_9_CZ_2_PRZEDMIAR_ROBOT_OSWIETLENIE.pdf - 169.557 KB) Data publikacji: 2009-06-26 10:40:54 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: PRZEDMIAR ROBOT
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2009-06-26 10:41:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu