Zamawiający:
Urząd Gminy Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 155
Data publikacji:
2009-04-06 14:11:32
Przedmiot: Przetarg nieograniczony na remont drogi gminnej Nr 39 T, Karsy Dolne - Słupia - Wola Biechowska
Treść przetargu: ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów tel. (041) 376 54 03 o g ł a s z a przetarg nieograniczony na: „Remont drogi gminnej Nr 39 T, Karsy Dolne - Słupia - Wola Biechowska”
Gmina Pacanów
Numer ogłoszenia: 58941 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 39 T, Karsy Dolne - Słupia - Wola Biechowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej Nr 39 T, Karsy Dolne - Słupia - Wola Biechowska na odcinku od km 0+862 do 2+914. Remont polega na wykonaniu: a) Na odcinku od km 0+862 do km 1+952 - długość 1090 mb: - podbudowa z kruszywa łamanego o granulacji 31,5-63mm - grubość 15cm po zagęszczeniu; - nawierzchnia tłuczniowa z kruszywa łamanego o granulacji 4-31,5mm grubości 5cm po zagęszczeniu; b) Na odcinku od km 1+964 do km 2+054 - długość 90 mb: - wykonanie nasypu z ziemi o grubości 0,8m z zagęszczeniem; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10cm po zagęszczeniu; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o granulacji 31,5-63mm grubości 20cm; - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 grubości 5cm po zagęszczeniu; c) Na odcinku od km 2+054 do km 2+307 - długość 253 mb: - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm grubości 15cm po zagęszczeniu; - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego o frakcji 4-31,5mm grubości 5cm po zagęszczeniu; d) Na odcinku od km 2+347 do km 2+387 - długość 40mb: - wykonanie nasypu z ziemi o grubości 0,6m z zagęszczeniem; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10cm po zagęszczeniu; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o granulacji 31,5-63mm grubości 20cm; - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 grubości 5cm po zagęszczeniu; e) Na odcinku od km 2+387 do km 2+784 - długość 397mb: - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm grubości 15cm po zagęszczeniu; - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego o frakcji 4-31,5mm grubości 5cm po zagęszczeniu; f) Na odcinku od km 2+784 do km 2+914 - długość 130mb: - profilowanie nawierzchni gruntowej; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10cm po zagęszczeniu; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o granulacji 31,5-63mm grubości 20cm; - wykonanie nawierzchni tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 grubości 5cm po zagęszczeniu; g) Uzupełnienie poboczy ziemią h) Inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania. Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez Eugeniusz Witek upr. bud. WZDP 11b-2001/upr. 54/67) wraz z uzgodnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie robót, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 2000 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu remontu lub budowy drogi o długości min. 2000 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ) d) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit.d) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika/ków budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; g) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) ,b) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - g) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, do dnia 27. 04. 2009r. do godz. 11.00 Otwarcie ofert w dniu 27. 04. 2009r. o godz. 11.30 w sali konferencyjnej UG Pacanów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Wójt Gminy Pacanów
/-/ mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
0902 SIWZ droga 39
(0902_SIWZ_droga_39.pdf - 136.396 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:16:50 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: SIWZ Remont drogi gminnej Nr 39 T, Karsy Dolne – Słupia – Wola Biechowska”
0902 załączniki nr 1-5 do SIWZ droga 39
(0902_Zal_nr_1-5_do_SIWZ_droga_39.pdf - 86.371 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:19:21 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz osób i podmiotów, wykaz wykonanych usług, podwykonawcy
0902 załącznik nr 6 do SIWZ droga 39
(0902_Zal_nr_6_do_SIWZ_droga_39.pdf - 108.337 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:20:20 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzór umowy
0902 załącznik nr 7 do SIWZ droga 39
(0902_Zal_nr_7_do_SIWZ_droga_39.pdf - 2475.469 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:21:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Dokumentacja projektowa
0902 załącznik nr 8 do SIWZ droga 39
(0902_Zal_nr_8_do_SIWZ_droga_39.pdf - 330.673 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:22:30 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Specyfikacje techniczne
0902 załącznik nr 9 do SIWZ droga 39
(0902_Zal_nr_9_do_SIWZ_droga_39.pdf - 228.027 KB) Data publikacji: 2009-04-06 14:23:04 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Przedmiar robót
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2009-04-06 14:23:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu