Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 140

Data publikacji:
2008-10-06 11:32:48

Przedmiot: Budowa uzupełniających odcinków sieci wodociągowych wraz z przyłączami w miejscowościach Zborówek Nowy, Zołcza Ugory, Biechów, Trzebica, gm. Pacanów

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

 

„Budowa uzupełniających odcinków sieci wodociągowych wraz z przyłączami w miejscowościach Zborówek Nowy, Zołcza Ugory, Biechów, Trzebica, gm. Pacanów”
Numer ogłoszenia: 228736 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax. 041 3765980.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa uzupełniających odcinków sieci wodociągowych wraz z przyłączami w miejscowościach Zborówek Nowy, Zołcza Ugory, Biechów, Trzebica, gm. Pacanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa trzech odcinków uzupełniającej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Zborówek Nowy, Zołcza Ugory, Trzebica-Biechów w gminie Pacanów. Łączna długość sieci wodociągowej wynosi: 2439 m, liczba przyłączy: 9 szt., o łącznej długości: 208 m. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Zborówek: a) sieć wodociągowa z rur PE Ø 110 mm o długości 1008,0 m b) przyłącza wodociągowe w ilości 5 sztuk z rur PE Ø 32 mm o długości 112,0 m c) hydranty nadziemne p.poż. Ø 80 - 4 kpl. 2) Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Zołcza Ugory: a) sieć wodociągowa z rur PE Ø 110 mm o długości 1112,0 m b) przyłącza wodociągowe w ilości 3 sztuk z rur PE Ø 32 mm o długości 74,0 m c) hydranty nadziemne p.poż. Ø 80 - 4 kpl. 3) Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Trzebica, Biechów: a) sieć wodociągowa z rur PE Ø 125 mm o długości 319,0 m b) przyłącza wodociągowe w ilości 1 sztuki z rur PE Ø 32 mm o długości 22,0 m c) hydranty nadziemne p.poż. Ø 80 - 1 kpl. Zakres zamówienia obejmuje także uzbrojenie sieci i przyłączy w niezbędne elementy min.; zasuwy, wodomierze oraz inne wymienione w dokumentacji projektowej. Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja techniczna wraz z uzgodnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowania sieci, ewentualne odwodnienie wykopów, zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań oraz pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu oraz odtworzenie nawierzchni. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. Kod CPV : 45 23 13 00-8 (Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków) DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający przewiduje płatność dla Wykonawcy w 2008 roku do wysokości 137.700,00zł. Płatność za wykonane w 2008 roku roboty zostanie dokonana na podstawie Protokołu Odbioru częściowego zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Pozostałe płatności nastąpią w 2009 roku. Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej należy posługiwać się parametrami technicznymi - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. N 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój oddział Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie). Wadium należy wnieść do dnia 28.10.2008r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 28.10.2008 r. do godz.11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2000 mb) w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ), c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) ; d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu sieci wodociągowej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2000 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) e) wykaz podwykonawców (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h) dowód wniesienia wadium Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt. f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) i f) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w pkt. lit. a) - h) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy..

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28 - 133 Pacanów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie UG Pacanów, pok. nr 17, do dnia 28. 10. 2008r. do godz. 11.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28. 10. 2008r. o godz. 11.30 w sali konferencyjnej UG Pacanów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Wójt Gminy Pacanów

/-/ mgr Wiesław Skop

 

 


Załączone pliki:

0806 SIWZ uzupełnienie sieć wodociągowa
(0806_SIWZ_uzupelnienie_siec_wodociagowa.pdf - 193.062 KB) Data publikacji: 2008-10-06 11:39:08 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ uzupełnienie sieć wodociągowa

0806 załączniki nr 1-5 do SIWZ uzupełnienie sieć wodociągowa
(0806_zal_nr_1-5_do_SIWZ_uzupelnienie_siec_wodociagowa.pdf - 76.301 KB) Data publikacji: 2008-10-06 11:42:19 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz osób i podmiotów, wykaz usług, wykaz podwykonawców

0806 załącznik nr 6 do SIWZ uzupełnienie sieć wodociągowa
(0806_zal_nr_6_do_SIWZ_uzupelnienie_siec_wodociagowa.pdf - 87.366 KB) Data publikacji: 2008-10-06 11:43:01 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wzór umowy

0806 załączniki nr 7-9 do SIWZ uzupełnienie sieć wodociągowa
(0806_zal_nr_7-9_do_SIWZ_uzupelnienie_siec_wodociagowa.rar - 16381.519 KB) Data publikacji: 2008-10-06 11:54:24 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Specyfikacje techniczne, przedmiar, projekt budowlany, pln BIOZ, ogólne specyfikacje, geologia

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3030
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2008-10-06 11:32:48
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2008-10-06 11:55:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu