Zamawiający:
Szkoła Podstawowa
Numer ID: 139
Data publikacji:
2008-10-03 14:44:16
Przedmiot:
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich
Treść przetargu:
Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich
Rataje Słupskie 39 A, 28-133 Pacanów
tel. (041) 379 94 04
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na:
Dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich
Rataje Słupskie: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich
Numer ogłoszenia: 249859 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich , Rataje Słupskie 39A, 28-133 Rataje Słupskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 99 404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich. 2. Kod CPV : 09130000-9 (Ropa naftowa i destylaty) 09135100-5 (Olej opałowy) 3. Szacunkowe ilości i asortyment zapotrzebowania na olej opałowy, będący przedmiotem dostawy: Olej opałowy: 30 000 litrów W/w ilość paliwa jest wielkością orientacyjną i nie wiąże zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00-9, 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz Ustawy. 3. Wykonawca musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 Ustawy pzp, tj.: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw, b) posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr.1 do SIWZ 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr. 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr. 3 do SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich Rataje Słupskie 39a, 28-133 Pacanów Sekretariat Szkoły Podstawowej.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich do dnia 13.10.2008r., do godz. godz.11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Ratajach Słupskich
Mgr Beata Wojtyś
Załączone pliki:
08_SIWZ_SP_Rataje_olej_opalowy
(08_SIWZ_SP_Rataje_olej_opalowy.doc - 127.488 KB) Data publikacji: 2008-10-03 14:45:51 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: siwz
08_SIWZ_SP_Rataje_olej_opalowy_zalaczniki
(08_SIWZ_SP_Rataje_olej_opalowy_zalaczniki.doc - 102.912 KB) Data publikacji: 2008-10-03 14:46:21 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załaczniki do siwz
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2008-10-03 14:46:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu