Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 128

Data publikacji:
2008-06-16 14:05:14

Przedmiot: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości
3 350 000,00 zł

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł”
Ogłoszenie ukazało się na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 130380 - 2008 w dniu 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax 041 3765980.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.tbu.pl/

·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł (słownie: trzy miliony trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie: a) Rozbudowy i przebudowy systemu wodno - kanalizacyjnego Gminy Pacanów i Solec Zdrój w ramach Aglomeracji Świniary, w kwocie: 440 000,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych), b) Budowy uzupełniającej sieci wodociągowej w m. Zborówek Nowy, Zołcza Ugory, w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), c) Budowy kanalizacji sanitarnej w m. Pacanów - Etap III (ul. Oleśnicka) w kwocie: 160 000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy zł), d) Dotacji dla Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, na budowę Dziecięcego Domu Kultury, w kwocie: 1 800 000,00 zł (słownie: milion osiemset tysięcy złotych), e) Spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, w kwocie: 850 000,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). W/w kredyt udzielony będzie na poniższych warunkach określonych przez Zamawiającego: - oprocentowanie kredytu - stałe w całym okresie spłaty, - spłata kredytu w latach 2009 - 2012, - karencja w spłacie kredytu - do 31. 12. 2008 r. - spłata kapitału po upływie karencji, w okresach kwartalnych w 16 ratach, pierwsza rata 31. 03. 2009 r. ostatnia rata 31.12.2012 - spłata odsetek w okresach kwartalnych począwszy od 15.04.2009 r. od aktualnego zadłużenia w terminie do piętnastego dnia po skończonym kwartale, ostatnia rata do 31.12.2012 r. - prowizja od uruchomienia kredytu - 0 %, - prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całość lub części) - 0 %, - dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów przez Zamawiającego, - dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów przez Zamawiającego. - w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, - zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową, Spłata rat kapitałowych kredytu odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Kod CPV: 66130000-0 - Usługi udzielania kredytu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·         Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym (sporządzonym wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ) musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych, d) symulację spłaty kredytu zgodną z warunkami określonymi w SIWZ oraz złożoną ofertą, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a), b) i c) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - d) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/pacanow/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 24. 06. 2008r. do godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy                                                                                                             

 

                                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                                              /-/ mgr Wiesław Skop

 

Poniżej znajdują się wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 


Załączone pliki:

0803 SIWZ udzielenie i obsługa kredytu
(0803_SIWZ_udzielenie_kredytu.pdf - 108.304 KB) Data publikacji: 2008-06-16 14:10:11 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ udzielenie i obsługa kredytu

0803 Załącznik nr 1-2 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu
(0803_Zal_nr_1-2_do_SIWZ_udzielenie_kredytu.pdf - 44.51 KB) Data publikacji: 2008-06-16 14:11:48 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Załączniki nr 1-2 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu

0803 Załącznik nr 3 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu
(0803_Zal_nr_3_do_SIWZ_udzielenie_kredytu.pdf - 11.549 KB) Data publikacji: 2008-06-16 14:15:45 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Załącznik nr 3 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu

0803 Załącznik nr 4 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu
(0803_Zal_nr_4_do_SIWZ_udzielenie_kredytu.zip - 18171.04 KB) Data publikacji: 2008-06-16 14:21:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Załącznik nr 4 do SIWZ udzielenie i obsługa kredytu

0803_SIWZ_udzielenie_kredytu_wyjasnienie
(08_SIWZ_Kredyt_wyjasnienie.pdf - 271.406 KB) Data publikacji: 2008-06-19 14:18:08 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wyjaśnienie

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2659
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2008-06-16 14:05:14
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2008-06-16 14:23:40
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu