Zamawiający:
Urząd Gminy Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 127
Data publikacji:
2008-06-02 14:24:41
Przedmiot:
Przetarg nieograniczony na modernizację drogi dojazdowej w miejscowości Oblekoń od km 0+400 do 0+970
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na:
Modernizację drogi dojazdowej w miejscowości Oblekoń od km 0+400 do 0+970
Ogłoszenie ukazało się na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem: 116852 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax 041 3765980.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl/
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Oblekoń od km 0+400 do 0+970.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Oblekoń od km 0+400 do 0+970. Prace modernizacyjne obejmują następujący zakres robót: 1. wzmocnienie podbudowy kruszywem kamiennym o frakcji 31,5 - 63mm od km 0+400 do km 0+970 o grubości 15cm; 2. mechaniczne wyrównanie podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2; 3. wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 4cm; 4. wyrównanie i uzupełnienie poboczy obustronnie o szerokości 0,50 m; 5. renowacja rowu odwadniającego na długości 350 mb; 6. wykonanie przepustu z kręgów żelbetowych Ø 80cm w km 0+916 o długości 7m; 7. wykonanie murków (ścianek czołowych) dla przepustu z betonu B-30; 8. inwentaryzacja geodezyjnej wykonanego zadania. CPV-45 233 140 - 2 - roboty drogowe Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2 500,00 zł Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie UG w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2 w dni robocze od 8.00 do 13.00 ) Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopia ).Wadium należy wnieść do dnia 23. 06. 2008 r. do godz.11.00 . Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do 23. 06. 2008 r. do godz. 11.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa drogi o nawierzchni asfaltowej - długość min. 500 mb). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ), c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o nawierzchni asfaltowej - długość min. 500 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie o zleceniu-nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 2 8-133 Pacanów, pokój nr 23.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 23. 06. 2008r. do godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
/-/ mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
0802 SIWZ droga Oblekoń
(0802_SIWZ_droga_Oblekon.pdf - 114.004 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:34:28 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: SIWZ droga Oblekoń
0802 załączniki nr 1-5 do SIWZ droga Oblekoń
(0802_Zal_nr_1-5_do_SIWZ_droga_Oblekon.pdf - 63.716 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:37:00 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz osób i podmiotów, wykaz wykonanych usług, podwykonawcy
0802 załącznik nr 6 do SIWZ droga Oblekoń
(0802_Zal_nr_6_do_SIWZ_droga_Oblekon.pdf - 58.623 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:37:49 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Wzor umowy
0802 Dokumentacja projektowa droga Oblekoń
(0802_Dokumentacja_proj_droga_Oblekon.pdf - 1479.842 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:40:05 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Dokumentacja projektowa
0802 Przedmiar robót droga Oblekoń
(0802_Przedmiar_robot_droga_Oblekon.pdf - 211.338 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:43:44 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Przedmiar robót
0802 SST droga Oblekoń
(0802_SST_droga_Oblekon.pdf - 329.05 KB) Data publikacji: 2008-06-02 14:44:41 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Szczegółowa specyfikacja techniczna
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2008-06-02 14:45:39
Ostatnia zmiana: Katarzyna Więckowska, data: 2025-01-16 15:01:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu