Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 120

Data publikacji:
2008-01-03 15:40:50

Przedmiot: ZAMÓWIENIE PUBLICZNE na opracowanie projektów decyzji; o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego

Treść przetargu:

Znak: IGPM-0114/1/2008

ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

 

na opracowanie projektów decyzji; o warunkach zabudowy,

lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 

 

1. NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO:  

Gmina Pacanów

28-133 Pacanów,  ul. Radziwiłłówka 2,  województwo świętokrzyskie

tel.  (041) 376 54 03, fax. (041) 376 59 80,  e-mail : ug@pacanow.pl

Telefon kontaktowy w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i procedurą: (041) 376 54 03, wew. 13 i 15.

 

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 14000 euro – art. 4, pkt 8 Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z  późn. zmianami).

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów decyzji; o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz niezbędnych analiz, wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 10.05.2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) i wynikających w tym zakresie przepisów obowiązującego prawa. Zakres zamówienia obejmuje również opracowanie dodatkowych opinii uzupełniających w przypadkach dotyczących zmiany decyzji, a dopuszczonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zmianami).

Zamówienie dotyczy opracowania decyzji w formie papierowej i elektronicznej na rok 2008.

Wszelkich dodatkowych informacji w przedmiocie zamówienia udzielają osoby wskazane poniżej w pkt 7.

 

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, oraz wpisane na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów, o których mowa w art. 50 ust. 4, art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 10.05.2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami)

 

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (wg załączonego formularza) w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów  pok. nr 17, nie później niż do dnia 14 stycznia 2008r.  do godz. 15.15.

 

6. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:

Wybrany oferent zostanie powiadomiony i umówiony na spotkanie celem ostatecznego uzgodnienia warunków umowy i podpisania umowy. Złożona oferta cenowa może również podlegać negocjacji.

 

7. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:

Halina Pluta –  Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego, tel. (0-41) 376-54-03 wew.13 i 15,

Grzegorz Chrabąszcz –  inspektor ds. gospodarki przestrzennej, tel. (0-41) 376-54-03 wew.13 i 15                                        

Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek-piątek w godzinach:  7:15–15:15.

 

 

Zatwierdzam

WÓJT GMINY

mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

08_01_Formularz_ofertowy
(08_01_Formularz_ofertowy.doc - 29.696 KB) Data publikacji: 2008-01-03 15:43:53 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1781
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2008-01-03 15:40:50
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2008-01-03 15:45:26
Ostatnia zmiana: Mariusz Ratusznik, data: 2008-01-03 15:45:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu