Zamawiający:
ZUWiK
Numer ID: 112
Data publikacji:
2007-10-19 15:25:22
Przedmiot: PRZETARG NA WYWÓZ I UTYLIZACJĘ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z TERENU GMINY PACANÓW GROMADZONYCH W WORKACH
Treść przetargu:
Zakład Usług Wodnych i Komunalnych
28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, województwo świętokrzyskie,
tel. (041) 376 54 03, fax. 376 59 80, e-mail : zuwikpacanow2@poczta.fm
WYWÓZ I UTYLIZACJA NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z TERENU GMINY PACANÓW GROMADZONYCH W WORKACH
ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych Biuletynie zamówień pupod numerem: 200320 - 2007;
data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3765403 wew. 21, fax 0-41 37 65 980.
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Urzędu Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ I UTYLIZACJA NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z TERENU GMINY PACANÓW GROMADZONYCH W WORKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach o poj. 120 litrów przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach odbywać się będzie przez 4 dni w ciągu jednego miesiąca - 48 wywozów. Wywóz odbywać się będzie wg ustalonego harmonogramu, stanowiącego załącznik nr 1. Jako pojedynczy wywóz należy rozumieć zbiórkę nieczystości stałych gromadzonych w workach z poszczególnej grupy miejscowości, odzysk , transport na wysypisko oraz utylizację na wysypisku i związane z tym opłaty. Wykonawca powinien w ofercie uwzględnić wszelkie konieczne koszty transportu i utylizacji. Zobowiązuje się Wykonawcę do selektywnej zbiórki odpadów i prowadzenia ewidencji gospodarstw domowych oraz podmiotów gospodarczych , które segregują odpady. W skład pojedynczego wywozu wchodzić będą następujące grupy miejscowości bez względu na ilość worków ze śmieciami: pojedynczy wywóz I :Komorów, Grabowica, Kółko Żabieckie,Żabiec, Karsy Duże, Karsy Małe,Karsy Dolne pojedynczy wywóz II :Słupia, Wola Biechowska, Biechów, Zołcza Ugory, Wójcza, Wójeczka, Chrzanów, Niegosławice pojedynczy wywóz III : Pacanów, Książnice, Biskupice, Zborówek Stary, Zborówek Nowy, Kwasów, Sroczków pojedynczy wywóz IV: Rataje Słupskie, Rataje Karskie, Kępa Lubawska, Oblekoń, Trzebica,Podwale Z terenu Gminy Pacanów w ciągu roku wywożone było około 1200 m3 śmieci. Miesięcznie 100 m3 śmieci. CPV- 90121310-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych i 90121320-0 - usługi wywozu odpadów stałych miejskich. Wszelkie koszty nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-7, 90.12.13.20-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 odpowiadającą swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3), c) wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający wykonanie przynamniej 1 usługi w okresie ostatnich TRZECH lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru podanego w załączniku nr 4) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenie o zleceniu/nie zleceniu części robót podwykonawcom (według wzoru podanego w załączniku nr 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. a) i d) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w pkt. a) - e) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pacanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Pacanowie pok 21, nie później niż 29.10.2007 do godz. 8.45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
p.o. Kierownika ZUWIK Pacanów
Dariusz Dziekan
Załączone pliki:
07_SIWZ_zuwik
(07_SIWZ_zuwik.rtf - 48.908 KB) Data publikacji: 2007-10-19 15:28:36 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
07_SIWZ_zuwik_zal
(07_SIWZ-zuwik_zal1_6.rtf - 73.376 KB) Data publikacji: 2007-10-19 15:29:02 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Załaczniki do siwz
07_SIWZ_zuwik_zal
(07_SIWZ_zuwik_zal.rtf - 382.172 KB) Data publikacji: 2007-10-19 15:29:29 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: załącznik do siwz
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-10-19 15:29:52
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-10-19 15:29:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu