Zamawiający:
Klub Sportowy GLKS ,,Zorza-Tempo
Adres:
ul. Słupska 31
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. (041) 376 50 88, fax. (041) 376 50 88
E-mail:ecb@pacanow.pl
Strona www:
Numer ID: 105
Data publikacji:
2007-08-24 12:13:07
Przedmiot: Przetarg nieograniczony na „Rozbudowę stadionu piłkarskiego w Słupi - II etap”
Treść przetargu:
Gminny Ludowy Klub Sportowy GLKS 'Zorza -Tempo”,
ul. Słupska 31, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 50 - 88, 0503037933 fax. (041) 376 50 88
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na:
„Rozbudowę stadionu piłkarskiego w Słupi - II etap”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ludowy Klub Sportowy "Zorza-Tempo", ul. Słupska 31, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765088, fax 041 3765088.
· Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie Kultury Fizycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stadionu piłkarskiego w Słupi - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest II etap rozbudowy stadionu piłkarskiego, zlokalizowanego w miejscowości Słupia w ciągu ulicy Słupskiej, biegnącej od centrum Pacanowa, w szczególności: - wykonanie kanalizacji deszczowej pod nawierzchnią dróg wewnętrznych na istniejącym stadionie sportowym. Kanalizacja deszczowa wykonana z kręgów betonowych zbrojonych o średnicy 600 mm, do którego podłączone są sączki odwadniające teren, wpusty ściekowe 6 szt. studnia rewizyjna z kręgów o średnicy 1000 mm. - wykonanie nawierzchnia asfaltowej o grubości 4 cm po zawałowaniu z profilowaniem podbudowy tłuczniowej masą asfaltową w ilości 50kg/m2. Podsypka piaskowa o grubości 10 cm oraz podbudowa - warstwa dolna z tłucznia kamiennego o frakcji 31,5-63 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, warstwa górna z tłucznia kamiennego o frakcji 4-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 8 cm. Spadek poprzeczny nawierzchni w kierunku wpustów odwadniających 1 % - Wykonanie obramowania nawierzchni asfaltowej krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 15/30 na ławie z betonu B-10. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ opracowanej przez S. GLKS Zorza -Tempo Pacanów jak również w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 8 000 zł (osiem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium pieniężne należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 64 851700070040040010780003. Wadia w formach niepieniężnych należy zdeponować u Zamawiającego ( w siedzibie Europejskiego Centrum Bajki, ul. Słupska 31, w dni robocze od godz. 12.00 do 15.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium Wadium należy wnieść do dnia 14. 09. 2007 r. do godz. 13.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt.a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym (wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ) musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ), c) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);(wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) d) wykaz podwykonawców (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g) kosztorys ofertowy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w lit. e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. 9.1. a) i e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Europejskie Centrum Bajki, ul Słupska 31, 28-133 Pacanów, siedziba Klubu Sportowy GLKS Zorza -Tempo Pacanów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Europejskie Centrum Bajki, ul Słupska 31, 28-133 Pacanów, siedziba Klubu Sportowy GLKS Zorza -Tempo Pacanów - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Z upoważnienia zarządu Klubu
v-ce Prezes
Sławomir Skiba
Załączone pliki:
07_SIWZ_GLKS
(07_SIWZ_stadion_etap_II.zip - 16514.418 KB) Data publikacji: 2007-08-24 12:18:50 Redaktor: Katarzyna Wojtyś
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-08-24 12:19:19
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-24 12:19:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu