Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 100

Data publikacji:
2007-08-09 14:48:27

Przedmiot: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia do 60.000 EURO na dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2007/2008

Treść przetargu:

 Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia do 60.000 EURO

na dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów  w roku szkolnym 2007/2008

 

I. ZAMAWIAJĄCY

I.       1)NAZWA I ADRES

Nazwa: Gmina Pacanów

Adres pocztowy: ul. Radziwiłłówka 2

Miejscowość: Pacanów  Kod pocztowy: 28-133  Województwo: świętokrzyskie

Telefon: 041 3765403                    Fax: 041 3765980

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone Biuletynie Zamówień Publicznych zamieszczonym na stronie udostępnionej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 09. 08. 2007, na stronie internetowej Zamawiającego, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

   2)RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.    1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2007/2008

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2007/2008 zgodnie z załączonymi mapami tras w okresie od 3 września 2007r. do 20 czerwca 2008r.

Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia, w tym:

-       dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne

-       dowóz uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach lekcyjnych

pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich.

Łączna ilość dni dowozu w okresie realizacji zamówienia wynosi około 184 dni.

Kod i nazwa według słownika CPV:

     60113100 - 4 – usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych

            1 Trasa Północna nr 1 – 77,4 km, liczbę uczniów określa załącznik 2

            2 Trasa Północna nr 2 – 77,9 km, liczbę uczniów określa załącznik 3

            3 Trasa Nadwiślańska nr 1 – 68,2 km, liczbę uczniów określa załącznik 4

            4 Trasa Nadwiślańska nr 2 – 86,2 km, liczbę uczniów określa załącznik 5

            Łączna ilość kilometrów zadania – 309,7 km

1)   Trasa liczona jest od miejsca położenia szkoły.

2)   Wykonawca będzie realizował zadanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach do SIWZ.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Główny przedmiot: 60.11.31.00-4

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części 4

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Data rozpoczęcia 03/09/2007

III. INFORMACJA O CHARAKTEREZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1)WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA

Informacje na temat wadium:

Zamawiający wymaga złożenia  wadium w wysokości 4000,00 zł. (słownie: cztery tysiące  złotych). W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą trasę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój O/Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie UG w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2 w dni robocze od 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopia). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (tj. prowadziły dowóz uczniów do szkół),

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 9 SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik 1),

b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (wg wzoru podanego w załączniku nr 8)

c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 9)

d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
(załącznik nr 7).

f) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje wykonawca (załącznik 6),

g) zaświadczenie lub referencje potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia

h) kserokopia polis ubezpieczeniowych z zakresu prowadzonej działalności

i) dowód wniesienia wadium.

W przypadku gdy Wykonawca w miejsce któregoś dokumentu, o których mowa w punkcie 9 niniejszej SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Wybór aktualnego dokumentu dołączonego do oferty tj. oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy wyłącznie do Wykonawcy składającego ofertę.

IV. PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)Kryteria oceny ofert: Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja ostatecznych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, pokój nr 11

IV.3.2) Opis potrze i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 17/08/2007      Godzina: 10.00

Miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17
do dnia 17 sierpnia 2007r. do godz. 10.00 .

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZACE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ NR 1         NAZWA: TRASA  PÓŁNOCNA  NR  1

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Dowóz Kurs nr I – 23,8 km ok 6.45 – 7.30, (30-40 dzieci)

Początek trasy: SP i Gim. Pacanów – Zołcza Ugory – Biechów – Wójcza – Biechów - Wola Biechowska - Słupia - SP i Gim. Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów

Dowóz Kurs nr II – 16 km ok 7.32 – 8.10, (30-40 dzieci)

Początek Trasy: Przedszkole Pacanów - Chrzanów - Wójcza - Wójeczka – Wójcza – Chrzanów - Niegosławice - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim. Pacanów

Odwóz Kurs nr I – 16,4 km ok 13.00 – 13.40, (15-20 dzieci)

Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - Niegosławice - Słupia – Książnice - Zborówek Stary - Biskupice - Zborówek Stary – Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Odwóz Kurs nr II – 12,2 km ok 13.50 – 14.30, (15-20 dzieci)

Początek Trasy: SP i Gim Pacanów - Książnice - Zborówek Stary - Biskupice - Zborówek Stary - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Odwóz Kurs nr III – 9 km ok 14.40 – 15.05, (30-40 dzieci)

Początek Trasy: SP i Gim. Pacanów - Karsy Małe - Karsy Duże - Słupia - koniec trasy
SP i Gim. Pacanów

Razem: 77,4 km

2) Wspólny słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 60.11.31.00-4

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie 03/09/2007

4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena

 

CZĘŚĆ NR 2         NAZWA: TRASA  PÓŁNOCNA  NR  2

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Dowóz Kurs nr I – 7 km ok 7.20 – 7.40, (30-40 dzieci)

Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Słupia - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Dowóz Kurs nr II – 9,4 km ok 7.45 – 8.10, (30-35 dzieci)

Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów -  Karsy Małe - Karsy Duże - Słupia - SP i Gim Pacanów
- koniec trasy Przedszkole Pacanów

Odwóz Kurs nr I – 18,6 km ok 12.40 – 13.30, (40-50 dzieci)

Początek trasy Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - Zborówek Nowy – Sroczków
  Kwasów - koniec trasy Przedszkole Pacanów

Odwóz Kurs nr II – 21,2 km ok 13.35 – 14.40, (25-30 dzieci)

Początek trasy Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - Książnice - Zborówek Stary
- Biskupice - Zborówek Nowy - Sroczków - Kwasów - Przedszkole Pacanów - koniec trasy
SP. i Gim. Pacanów

Odwóz Kurs nr III – 21,7 km ok 14.45 – 15.30, (30-35 dzieci)

Początek trasy SP. i Gim. Pacanów -  Książnice - Zborówek Stary - Biskupice - Zborówek Nowy - Sroczków - Kwasów – koniec trasy Gim. i SP. Pacanów

Razem: 77,9 km

2) Wspólny słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 60.11.31.00-4

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie 03/09/2007

4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena

 

CZĘŚĆ NR 3         NAZWA: TRASA  NADWIŚLAŃSKA  NR 1


Załączone pliki:

07_SIWZ_dowoz
(07_SIWZ_dowoz.rtf - 92.585 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:54:38 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

07 Mapy dowozu
(07_Mapy_dowoz.rar - 6136.945 KB) Data publikacji: 2007-07-18 18:44:26 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Mapy dowozu

07 Opis tras - dowóz
(07_Opis_tras_dowoz.doc - 79.872 KB) Data publikacji: 2007-07-18 18:27:38 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07 Opis tras - dowóz

07_SIWZ_dowoz
(07_SIWZ_dowoz_umowa.rtf - 42.52 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:56:40 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik do siwz

07_SIWZ_dowoz
(07_SIWZ_dowoz_zal.doc - 105.472 KB) Data publikacji: 2007-08-09 14:57:28 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki do siwz

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3185
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-09 14:48:27
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-08-09 14:58:16
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-08-09 14:58:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu