Wersja do druku

Opublikowano: 2008-06-23 15:10:21

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł

Wynik postepowania:

 

Pacanów, dnia: 23. 06. 2008 r.

Nr sprawy: IGPM-341/3/2008

 

 

 

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Gmina Pacanów ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie

 

 

 

Dotyczy: „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 

3 350 000,00 zł”

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. Nr 227, poz. 1658 z póź. zm) Gmina Pacanów zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości  3 350 000,00 zł” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655.)  – postępowanie obarczone jest wadą prawną uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego:

 

 

Uzasadnienie:

W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie określił jednoznacznie daty uruchomienia kredytu, co może uniemożliwić Wykonawcom właściwe skalkulowanie ceny ofertowej kredytu.

Powyższe fakty stanowią przesłankę do zastosowania art. 93 ust. 1, pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655.) i unieważnieniu postępowania.

 

 Wójt Gminy Pacanów

/-/ mgr Wiesław Skop 

  




Powrót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2660
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2008-06-16 14:05:14
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2008-06-16 14:23:40
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu