Wersja archiwalna z dnia 2017-11-14 09:54:33
|
Gmina Pacanów | |
Adres: ul. Rynek 15 28-133 Pacanów |
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80 E-mail:ug@pacanow.pl Strona www: www.pacanow.pl |
Numer ID: 494 | ||
Data publikacji: | ||
Przedmiot: Renowacja źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów | ||
Treść przetargu:
Pacanów, dnia: 14.11.2017r. Znak: RK. 271.1.2017 Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: „Renowacja źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów” Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459, z późn. zm.).
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Gmina Pacanów 28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie, tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80, Adres e-mail: rk@pacanow.pl , Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Renowacja źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów”. 2. Opis stanu istniejącego: Ujęcie wody w m. Wójeczka składa się z zabudowanego źródliska znajdującego się na działkach nr. ewid. gr. 1248, 1246, 1064/2, 1064/5 m. Wójeczka Gm. Pacanów o wymiarach 30x16. m i powierzchni lustra wody ok. 440 m2. W obrębie zabudowy źródliska woda wypływa samoczynnie z pod powierzchni gruntu, a następnie za pośrednictwem studni i komory osadnika, przepływa rurociągiem do studni końcowej, gdzie następnie jest pompowana, dezynfekowana i kierowana do sieci wodociągowej. Nadmiar wody za pośrednictwem przelewu wypływa z ujęcia dając początek strudze biegnącej przez m. Wójeczka. W wyniku zalania wodami opadowymi podczas opadów burzowych, do wnętrza źródliska dostała się znaczna ilość osadów mineralnych (cząsteczki gleby) z okolicznych pól, które osadziły się wewnątrz budynku źródliska ograniczając samoczynny wypływ wody. Warstwa osadów mineralnych ma głębokość ok. 20- 40.cm i znajduje się na ok 70 % powierzchni źródliska. 3. Rodzaj i zakres prac niezbędnych do wykonania W ramach niniejszego zadania Wykonawca wykona następujący zakres prac: 3.1 Przygotowanie w formie opisowej założeń technicznych renowacji źródliska na ujęciu wody w m. Wójeczka na podstawie poniższych założeń: - wykonanie prac renowacyjnych nie może spowodować zamknięcia poboru wody ze źródliska na czas dłuższy niż 24h – Z uwagi na fakt że ujęcie zasila w wodę większą część sołectw na terenie Gminy Pacanów, oraz część miejscowości na terenie Gminy Oleśnica. Rezerwa wody jaka znajduje się w zbiornikach (900 m3) zapewnia pobór wody przez mieszkańców na ok. 24 h (w zależności od wielkości dobowego poboru). Prace renowacyjne tj. usunięcie osadu, uporządkowanie obiektu, ponowne uruchomienie ujęcia muszą zostać wykonane w w/w czasie. Dopuszczalne przez Zamawiającego jest wykonanie renowacji etapami (z przerwami niezbędnymi na uzupełnienie wody w zbiornikach). - dostęp do źródliska umożliwia właz technologiczny o wymiarach 1,45x1,20 m. - dostęp do terenu ujęcia umożliwia furta stalowa o wymiarach 1,1x1,9m – możliwy jest również dostęp po zdemontowaniu części istniejącego ogrodzenia – szerokość pojedynczego panelu ogrodzeniowego 2,50m. - założenia techniczne Wykonawca opracuje w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy na realizacje zadania. Opracowane na podstawie powyższych wytycznych założenia techniczne renowacji ujęcia zostaną zatwierdzone przez Zamawiającego protokołem uzgodnień. 3.2 Wykonanie robót polegających na usunięciu warstwy zalegającego osadu wg. opracowanych i zatwierdzonych założeń technicznych. Wykonawca przeprowadzi prace za pomocą własnego sprzętu i pracowników w ustalonym z Zamawiającym terminie, z uwagi na konieczność zawiadomienia mieszkańców o ograniczeniach w poborze wody. 3.3 Informacji dodatkowe niezbędna do wyceny - Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed przygotowaniem wyceny prac i złożeniem oferty. - W przedstawionej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym między innymi: koszty opracowania założeń technicznych renowacji, koszty przygotowania i utrzymania zaplecza, koszty ubezpieczenia robót, koszty utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji robót, koszty związane z wynagrodzeniem pracowników i inne niezbędne do wykonania zamówienia. - Wykonawca, w czasie wykonywania robót umożliwi pracownikom UG Pacanów dostęp do ujęcia w celu przeprowadzenia niezbędnych czynności obsługowych na obiekcie. - Wykonawca, w przypadku uszkodzenia infrastruktury źródliska w trakcie prowadzonych prac, pokryje wszelkie koszty związane z naprawą uszkodzeń powstałych z jego winy. Kod CPV: 45252120-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: wykonanie prac renowacyjnych w terminie 25 dni od dnia podpisania umowy. 4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1). 5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy. 4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je następnie w formie pisemnej listem poleconym. 5. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00. 6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są: a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24 b) Grzegorz Szymaszek, tel. 41 376 54 03 wew. 54 7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. Osoby wymienione powyżej nie mają upoważnienia do udzielania Wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta złożona przez Wykonawcę winna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz oferty – (wg. wzoru podanego w załączniku nr 1), 2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i
trwale zamkniętym opakowaniu lub
kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed
upływem terminu składania ofert. Miejsce składania ofert: Sekretariat UG
Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów,
pokój pok. nr
101 (sekretariat, I piętro) w terminie |
201701_Renowacja_zal_1_formularz_ofertowy (201701_Renowacja_zal_1_formularz_ofertowy.docx - 24.58 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-14 09:52:38 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
201701_Renowacja_zal_2_wzor_umowy (201701_Renowacja_zal_2_wzor_umowy.docx - 36.457 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-14 09:52:52 Redaktor: Mariusz Ratusznik |
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2017-11-14 09:53:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |