Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 266

Data publikacji:
2012-04-02 12:23:33

Przedmiot: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie książek obiektu mostowego , wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej mostów – przegląd rozszerzony (określony wymogiem okresowych kontroli – art. 62 ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 -Prawo budowlane , Dz.U. Z 2003 r nr 207 poz 2016 oraz z 2004 r nr 6 , poz 6, poz 41 , 92, poz 881, nr 93, poz 888 i nr 96, poz 959)

Treść przetargu:

Pacanów 02.04.2012r

 

  ZAPYTANIE OFERTOWE

NR IGPM.7031.5.2012

  

1.  NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.

Gmina Pacanów

ul. Rynek 15

28-133 Pacanów

tel. (041)376 54 03, fax: (041) 376 59 80

 adres internetowy: www.pacanow.pl

 

 2.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r , Nr 223, poz 1655)

 

 3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

3.1  Wspólny słownik zamówień CPV:

    Usługi w zakresie kontroli mostów 7163150-9

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie książek obiektu mostowego ,   wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej mostów – przegląd rozszerzony (określony wymogiem okresowych kontroli – art. 62 ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 -Prawo budowlane , Dz.U. Z 2003 r nr 207 poz 2016 oraz z 2004 r nr 6 , poz 6, poz 41 , 92, poz 881, nr 93, poz 888 i nr 96, poz 959)

 

Lokalizacja mostów:

-       droga gminna 361050T  Zborówek  Stary-Biskupice , szerokość jezdni 3m dł  11m materiał żelbetonowy

-       droga gminna 361042T Niegosławice -Wola Biechowska  szerokość jezdni 5m, dł 16,5 m , materiał stalowy

-       droga gminna 361011T Niegosławice -Biechów szerokość jezdni 3m , dł 8m , materiał stalowy

-       droga gminna 361097T Zołcza - Trzebica Mała szerokość jezdni 4m , długość 7m , materiał stalowy

-       droga gminna 361108T Karsy Dolne przez wieś szerokość jezdni 3m długość 15m , materiał żelbetonowy.

 

Przegląd powinien zostać wykonany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, należąca w trakcie wykonywania kontroli do izby inżynierów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez tą izbę .

 

W czasie przeglądu rozszerzonego oprócz oględzin , podstawowych badań i pomiarów należy  wykonać fotograficzną dokumentację obiektu i uszkodzeń.

Rezultaty przeglądów należy zapisać w odpowiednich protokołach . W przypadku stwierdzenia uszkodzeń , które mogą spowodować zagrożenie lub życia zdrowia ludzi, bezpieczeństwo mienia lub środowiska albo katastofę budowlaną należy bezwłocznie powiadomić Wójta Gminy Pacanów i przekazać mu kopię protokołu kontroli celem podjęcia odpowiednich działań .

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn.

 

 4.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

do 30 lipca 2012 r

 

 5.   INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ W WYKONAWCAMI.

 

        Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

 Woźniak Sławomir – pinsp. Ds Dróg tel 041-376 54 03 wew 15

Halina Pluta – kierownik Referatu Inwestycji , Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tel 041-376 54 03 wew 13

 

6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA .

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej   w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, (I piętro) lub faxem na nr 41/ 376 59 80 w terminie do dnia 30.04.2012 do godz.1500

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto.

 

7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.

Cena oferty  zostanie wyliczona przez wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia  w pkt 3  ujmując wszelkie koszty związane z realizacją  zamówienia , wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto.

 

8. WARUNKI PŁATNOŚCI.

 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku.

 

9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta  z najniższą ceną ofertową będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.

  

Wójt Gminy

Mgr Wiesław Skop

 

 


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1375
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2012-04-02 12:23:33
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2012-04-02 12:23:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu