Zamawiający:
Urząd Gminy Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 259
Data publikacji:
2011-12-20 14:03:51
Przedmiot: ZAMÓWIENIE PUBLICZNE na świadczenie usług konserwacji oświetlenia drogowego
Treść przetargu:
Znak: IGPM.2151.44.2011
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
na świadczenie usług konserwacji oświetlenia drogowego
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Pacanów
28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, województwo świętokrzyskie
tel. (041) 376 54 03, fax. (041) 376 59 80, e-mail : ug@pacanow.pl
Telefon kontaktowy w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i procedurą: (041) 376 54 03, wew. 13 i 15.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 14000 euro – art. 4, pkt 8 Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na prowadzeniu konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego na terenie wszystkich miejscowości Gminy Pacanów.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załączony projekt umowy.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia, oraz spełniający wymagania kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji sieci i urządzeń elektrycznych, pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej (wg załączonego formularza) w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17, e-mail: ug@pacanow.pl, tel. (041) 376 54 03, fax (041) 376 59 80 nie później niż do dnia 29 grudzień 2011r.
6. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
a) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i umówiony na spotkanie celem ostatecznego uzgodnienia warunków umowy i podpisania umowy.
b) Wybrany Wykonawca niezwłocznie podpisze z PGE Dystrybucja - Zakładem Energetycznym w Busku-Zdroju porozumienie o ustaleniu zasad współpracy przy prowadzeniu konserwacji i utrzymaniu sieci oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pacanów. Kopię porozumienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu.
7. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
a) Wiesław Skop – Wójt Gminy Pacanów, tel. (0-41) 376-54-03 wew.12
b) Halina Pluta – Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego, tel. (0-41) 376-54-03 wew.13 i 15,
c) Grzegorz Chrabąszcz – inspektor ds. gospodarki przestrzennej, tel. (0-41) 376-54-03 wew.13 i 15
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek-piątek w godzinach: 7:30–15:30.
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
2011_Oswietlenie_Formularz.doc
(2011_Oswietlenie_Formularz.doc - 35.84 KB) Data publikacji: 2011-12-20 14:04:59 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2011_Oswietlenie_Formularz
2011_Oswietlenie_projekt_umowy
(2011_Oswietlenie_projekt_umowy.doc - 68.608 KB) Data publikacji: 2011-12-20 14:05:43 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2011_Oswietlenie_projekt_umowy
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2011-12-20 14:06:21
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu