Rejestr działalności regulowanej

Wersja do druku

Urząd Miasta i Gminy Pacanów informuje, że w dniu 1 stycznia 2012 r. weszły w życie zmiany do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Zgodnie z art. 9b ustawy działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 ze zm.). Przedsiębiorcy zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Pacanów są zobowiązani do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Pacanów. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Wpis dokonany jest z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.Wzór wniosku i oświadczenie dostępne są poniżej.



Załączone pliki
201909_rejestr_dzialalnosci_regulowanej.docRejestr działalności regulowanej stan na 16.09.2019 roku (201909_rejestr_dzialalnosci_regulowanej.doc - 81.408 KB)
Data publikacji: 2019-09-16 12:03:26 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Rejestr działalności regulowanej stan na 16.09.2019 roku
Wniosek _o_wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej.docWniosek _o_wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej (Wniosek _o_wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej.doc - 125.44 KB)
Data publikacji: 2019-09-16 12:10:59 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1889

Wprowadził(a) do systemu: Katarzyna Więckowska, data: 2014-10-13 13:34:15
Opublikował(a): Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2014-10-13 13:35:37
Ostatnia zmiana: Mariusz Ratusznik, data: 2019-09-16 12:11:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony