Rejestr działalności regulowanej

Wersja do druku

Urząd Gminy Pacanów informuje, że w dniu1 stycznia 2012 r. weszły w życie zmiany do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 zpóźn. zm.). Zgodnie z art. 9b ustawy działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 ze zm.). Przedsiębiorcy zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Pacanów są zobowiązani do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Pacanów. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Wójt Gminy Pacanów na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Wpis dokonany jest z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.Wzór wniosku i oświadczenie dostępne są poniżej.


Załączone pliki:

Rejestr działalnosci regulowanej
(2016_10_13_rejestr_dzialalnosci_regulowanej.doc - 66.048 KB) Data publikacji: 2016-10-14 09:11:52 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: na dzień 13.10.2016 r.

wniosek _o_wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej
(wniosek _o_wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej.doc - 30.208 KB) Data publikacji: 2012-08-14 09:05:45 Redaktor: Olga Nalepa

Opis: WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1009

Wprowadził(a) do systemu: Katarzyna Więckowska, data: 2014-10-13 13:34:15
Opublikował(a): Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2014-10-13 13:35:37
Ostatnia zmiana: Katarzyna Więckowska, data: 2016-10-21 08:43:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony