Wersja archiwalna z dnia 2017-11-07 12:38:58
|
Gmina Pacanów | |
Adres: ul. Rynek 15 28-133 Pacanów |
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80 E-mail:ug@pacanow.pl Strona www: www.pacanow.pl |
Numer ID: 492 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Pacanowie | |
Treść przetargu:
Gmina Pacanów: „Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Pacanowie” Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania: Nie
Nie W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych: I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Pacanów, krajowy numer identyfikacyjny 29101054700000, ul. Rynek 15 ,
28133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel.
413 765 403, e-mail inwest@pacanow.pl, faks 413 765 980. I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających): I.4)
KOMUNIKACJA: Tak
Tak
Nie
Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nie
Nie Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS Tak
Nie
Nie
Liczba
wykonawców
Umowa ramowa
będzie zawarta: |
Załączone pliki |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ (201712_Dostawa_mebli_SIWZ.pdf - 5452.713 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:32:19 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_1_projekt_umowy (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_1_projekt_umowy.doc - 160.256 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:32:55 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_1_projekt_umowy | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_2_formularz_ofertowy (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_2_formularz_ofertowy.docx - 85.428 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:33:13 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_2_formularz_ofertowy | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_3_oswiadczenie (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_3_oswiadczenie.docx - 83.92 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:33:38 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_3_oswiadczenie | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_4_oswiadczenie (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_4_oswiadczenie.docx - 85.407 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:33:56 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_4_oswiadczenie | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_5_oswiadczenie (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_5_oswiadczenie.doc - 91.648 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:34:13 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_5_oswiadczenie | |
201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_6_dokumentacja_tech (201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_6_dokumentacja_tech.zip - 11945.929 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-07 12:34:57 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 201712_Dostawa_mebli_SIWZ_zal_6_dokumentacja_tech |
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2017-11-07 12:35:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |