Ogłoszenie o naborze

2025-03-12 10:06:14 Ogłoszenie o naborze

Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.

Pacanów, dnia 12.03.2025r.

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.

Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 376 54 03, e-mail:ug@pacanow.pl
 
I.Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami

II.Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem

1.Wymagania niezbędne:

1)obywatelstwo polskie,
2)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)nieposzlakowana opinia,
6)wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie: ochrona środowiska, administracja,
7)co najmniej 5 lat stażu pracy.

2.Wymagania dodatkowe:

1)znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy, w szczególności przepisów ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie gminnym, prawo wodne,  prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
2)rzetelność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
3)umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, odporność na stres,
4)biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń i programów biurowych.   
 
III. Zakres wykonywanych zadań:

1.Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami wynikającymi z ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności:

1)przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu informatycznego deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości,
2)nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
3)nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
4)wydawanie decyzji i prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
5)przeprowadzanie kontroli związanych z gospodarowaniem odpadami i nieczystościami ciekłymi,
6)prowadzenie rejestru przydomowych oczyszczalni,
7)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,
8)wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni,
9)prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,

2.Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej wynikających z ustawy prawo wodne, w szczególności:

1)prowadzenie postępowań w sprawie naruszenia stosunków wodnych,
2)prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych znajdujących się w użytkowaniu gminy,
3)prowadzenie spraw związanych z pozwoleniami wodnoprawnymi dla obiektów gminnych,
4)prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym gminy,

3.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych i zapytań w zakresie realizowanych zadań ( przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, prowadzenie dokumentacji postępowań ).
4.Współpraca z innymi referatami w zakresie realizacji wspólnych przedsięwzięć.
5.Współpraca z innymi jednostkami i instytucjami publicznymi.
6.Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów z zakresu wykonywanych zadań.
7.Sporządzanie sprawozdań, informacji wynikających z zakresu wykonywanych zadań.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1) stanowisko pracy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Pacanów na II piętrze, budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
2) praca z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy wymiaru czasu pracy,
3) wymiar czasu pracy: pełny etat,
4) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów,
5) praca w biurze i wyjazdy terenowe.
 
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu luty 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

1)CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
2)list motywacyjny,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
5)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,   
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,                          
7)oświadczenie o stanie zdrowia,
8)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pacanów lub przesłać pocztą  na adres: Urząd Miasta i Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28–133 Pacanów w terminie do dnia 24 marca 2025r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną  po wyżej wymienionym  terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.pacanow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia zamieszczone są w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

BURMISTRZ
/-/ mgr inż. Krzysztof Eliasz

 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Oświadczenia

Klauzula informacyjna RODO

Zobacz również: