Ogłoszenie o naborze
2025-03-12 10:06:14 Ogłoszenie o naborze
Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Pacanów, dnia 12.03.2025r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 376 54 03, e-mail:ug@pacanow.pl
I.Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami
II.Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
1.Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie,
2)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)nieposzlakowana opinia,
6)wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie: ochrona środowiska, administracja,
7)co najmniej 5 lat stażu pracy.
2.Wymagania dodatkowe:
1)znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy, w szczególności przepisów ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie gminnym, prawo wodne, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
2)rzetelność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
3)umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, odporność na stres,
4)biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń i programów biurowych.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1.Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami wynikającymi z ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności:
1)przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu informatycznego deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości,
2)nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
3)nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
4)wydawanie decyzji i prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
5)przeprowadzanie kontroli związanych z gospodarowaniem odpadami i nieczystościami ciekłymi,
6)prowadzenie rejestru przydomowych oczyszczalni,
7)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,
8)wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni,
9)prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,
2.Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej wynikających z ustawy prawo wodne, w szczególności:
1)prowadzenie postępowań w sprawie naruszenia stosunków wodnych,
2)prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych znajdujących się w użytkowaniu gminy,
3)prowadzenie spraw związanych z pozwoleniami wodnoprawnymi dla obiektów gminnych,
4)prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym gminy,
3.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych i zapytań w zakresie realizowanych zadań ( przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, prowadzenie dokumentacji postępowań ).
4.Współpraca z innymi referatami w zakresie realizacji wspólnych przedsięwzięć.
5.Współpraca z innymi jednostkami i instytucjami publicznymi.
6.Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów z zakresu wykonywanych zadań.
7.Sporządzanie sprawozdań, informacji wynikających z zakresu wykonywanych zadań.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1) stanowisko pracy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Pacanów na II piętrze, budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
2) praca z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy wymiaru czasu pracy,
3) wymiar czasu pracy: pełny etat,
4) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów,
5) praca w biurze i wyjazdy terenowe.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu luty 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1)CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
2)list motywacyjny,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
5)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7)oświadczenie o stanie zdrowia,
8)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pacanów lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28–133 Pacanów w terminie do dnia 24 marca 2025r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.pacanow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia zamieszczone są w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.
BURMISTRZ
/-/ mgr inż. Krzysztof Eliasz
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Zobacz również:
- INFORMACJA Komisarza Wyborczego w Kielcach II z dnia 17 kwietnia 2025 r. - 2025-04-18 17:03:58
- Obwieszczenie IGPM.6733.1.2025 - 2025-04-17 11:55:29
- Informacja w sprawie skrócenia czasu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów w dniu 18 kwietnia 2025 r. - 2025-04-16 14:03:36
- Informacja w sprawie dnia wolnego 2 maja 2025 r. - 2025-04-16 14:02:46
- Obwieszczenie IGPM.6733.3.2025 - 2025-04-16 13:28:03
- Informacja o wyniku przeprowadzonego naboru - 2025-04-16 10:54:13
- OBWIESZCZENIE IGPM.6733.2.2025 - 2025-04-11 12:43:46
- Informacja Okręgowej Komisji Wyborczej Nr 40 w Kielcach z dnia 9 kwietnia 2025 r. o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach - 2025-04-10 10:25:08
- Obwieszczenie IGPM.6733.6.2024.2025 - 2025-04-09 14:39:50
- Oferta uproszczona realizacji zadania publicznego - 2025-04-09 12:23:53