Plan działania na rzecz poprawy oraz Raport o stanie zapewnienia dostępności Urzędu Miasta i Gminy Pacanów osobom ze szczególnymi potrzebami
Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej:
Przewodniczący zespołu - Koordynator ds. dostepności - Mariusz Ratusznik
Zastępca Przewodniczącego - Katarzyna Więckowska
Członek zespołu - Anna Jędo
Członek zespołu - Grzegorz Szymaszek


Załączone pliki
2020_Plan_dzialania_dostepnosci.pdf2020_Plan_dzialania_dostepnosci (2020_Plan_dzialania_dostepnosci.pdf - 229.928 KB)
Data publikacji: 2020-12-15 08:12:55 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2020_Plan_dzialania_dostepnosci
2021_Raport_o_stanie_dostepnosci.pdf2021_Raport_o_stanie_dostepnosci (2021_Raport_o_stanie_dostepnosci.pdf - 115.618 KB)
Data publikacji: 2021-01-27 14:22:32 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2021_Raport_o_stanie_dostepnosci
2022-2024_Plan_dzialania_dostepnosci.pdf2022-2024_Plan_dzialania_dostepnosci (2022-2024_Plan_dzialania_dostepnosci.pdf - 224.268 KB)
Data publikacji: 2022-03-08 11:37:27 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2022-2024_Plan_dzialania_dostepnosci

Urząd Miasta i Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 3765403 w.11 fax. 41 3765980
www.pacanow.pl