Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 616

Data publikacji:
2022-03-24 15:35:04

Przedmiot: IGPM.7031.11.2022 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji : „Modernizacja gminnej infrastruktury drogowej na terenie gminy Pacanów

Treść przetargu:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone przy użyciu Platformy zakupowej:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/591114


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 383
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2022-03-24 15:35:04
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2022-03-24 15:35:09
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu