Wersja archiwalna z dnia 2018-02-01 08:18:49
|
Gmina Pacanów | |
Adres: ul. Rynek 15 28-133 Pacanów |
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80 E-mail:ug@pacanow.pl Strona www: www.pacanow.pl |
Numer ID: 505 | ||
Data publikacji: | ||
Przedmiot: Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów | ||
Treść przetargu:
Pacanów, dnia: 30.01.2018r. Znak: RK. 271.1.2018 Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów” Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami.) W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459, z późn. zm.).
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Gmina Pacanów 28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie, tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80, Adres e-mail: rk@pacanow.pl , Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej renowacji źródliska na ujęciu wody w miejscowości Wójeczka, Gm. Pacanów”. 2. Opis stanu istniejącego: Ujęcie wody w m. Wójeczka składa się z zabudowanego źródliska znajdującego się na działkach nr. ewid. gr. 1248, 1246, 1064/2, 1064/5 m. Wójeczka Gm. Pacanów o wymiarach 30x16. m i powierzchni lustra wody ok. 440 m2. W obrębie zabudowy źródliska woda wypływa samoczynnie z pod powierzchni gruntu, a następnie za pośrednictwem studni i komory osadnika, przepływa rurociągiem do studni końcowej, gdzie następnie jest pompowana, dezynfekowana i kierowana do sieci wodociągowej. Nadmiar wody za pośrednictwem przelewu wypływa z ujęcia dając początek strudze biegnącej przez m. Wójeczka. W wyniku zalania wodami opadowymi podczas opadów burzowych, do wnętrza źródliska dostała się znaczna ilość osadów mineralnych (cząsteczki gleby) z okolicznych pól, które osadziły się wewnątrz budynku źródliska ograniczając samoczynny wypływ wody. Warstwa osadów mineralnych ma głębokość ok. 20- 40.cm i znajduje się na ok 70 % powierzchni źródliska. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej niezbędnej do wykonania renowacji źródliska na ujęciu wody w m. Wójcza Gm. Pacanów. Zamówienie obejmuje przygotowanie następujących opracowań: a) Projekt techniczny robót, (3 egzemplarzy w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF, doc ) opracowany z uwzględnieniem następujących założeń: - usunięcie warstwy zalegającego na dnie źródliska osadu należy wykonać mechaniczne, z zastosowaniem stosownych urządzeń umożliwiających zassanie i odprowadzenie osadu (np.: pompy zasysające eżektorowe o dużej wydajności), - wykonanie prac renowacyjnych nie może spowodować zamknięcia poboru wody ze źródliska na czas dłuższy niż 24h – Z uwagi na fakt że ujęcie zasila w wodę większą część sołectw na terenie Gminy Pacanów, oraz część miejscowości na terenie Gminy Oleśnica. Rezerwa wody jaka znajduje się w zbiornikach (900 m3) zapewnia pobór wody przez mieszkańców na ok. 24 h (w zależności od wielkości dobowego poboru). Wykonany projekt prac renowacyjnych powinien przewidzieć wykonanie prac w w/w czasie. Dopuszczalna przez Zamawiającego jest wykonanie renowacji etapami (z przerwami niezbędnymi na uzupełnienie wody w zbiornikach). - dostęp do źródliska jest ograniczony do włazu technologicznego o wymiarach 1,45x1,20 m. - dostęp do terenu ujęcia umożliwia furta stalowa o wymiarach 1,1x1,9m – możliwy jest również dostęp po zdemontowaniu części istniejącego ogrodzenia – szerokość pojedynczego panelu ogrodzeniowego 2,50m. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy na realizacje zadania, wstępne założenia techniczne renowacji ujęcia, które zostaną zatwierdzone protokołem uzgodnień podpisanym przez obie strony. b) opracowanie Informacji BIOZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – (1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF) d) przedmiar robót wraz z zestawieniem materiału i sprzętu - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania prac w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Scalone pozycje przedmiaru muszą odpowiadać grupie pozycji z kosztorysów inwestorskich. e) kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - (1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF). Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z zamówieniem i umową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i że wydana jest w stanie kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 4. Informacji dodatkowe niezbędna do wyceny - Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed przygotowaniem wyceny prac i złożeniem oferty.
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: przekazanie kompletnej dokumentacji do dnia 20.04.2018r.
4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1).
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy. 4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je następnie w formie pisemnej listem poleconym. 5. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00. 6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są: a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24 b) Grzegorz Szymaszek, tel. 41 376 54 03 wew. 54 7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. Osoby wymienione powyżej nie mają upoważnienia do udzielania Wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.
Załączone pliki | |
201801_Dokumentacja_formularz_zal_1 (201801_Dokumentacja_formularz_zal_1.docx - 24.676 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-01 08:15:43 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
201801_Dokumentacja_umowa_zal_2 (201801_Dokumentacja_umowa_zal_2.pdf - 382.944 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-01 08:15:57 Redaktor: Mariusz Ratusznik |
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2018-02-01 08:16:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |