Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Rynek 15,
28-133 Pacanów
tel. (41) 376 54
03
o g ł a s z a
przetarg
nieograniczony
na:
Ogłoszenie nr 518324-N-2017 z dnia 2017-05-26 r.
Remont drogi gminnej Żabiec wieś nr
361030T od km 0+020 do km 0+708 w miejscowości Żabiec. Remont drogi gminnej
Żabiec dojazd do kolejki nr 361109T od km 1+036 do km 1+603 w miejscowości
Żabiec. Remont drogi gminnej Książnice-Zborówek Stary nr 361053T od km 0+000 do
km 0+922
w miejscowości Książnice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność,
lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej
lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki
(w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak,
należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, krajowy numer identyfikacyjny 29101054700000, ul.
Rynek 15, 28133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel.
413 765 403, e-mail inwest@pacanow.pl,
faks 413 765 980.
Adres strony
internetowej (URL): http://www.ug.pacanow.pl/
Adres
profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pacanow.pl/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Żabiec wieś nr
361030T od km 0+020 do km 0+708 w miejscowości Żabiec. Remont drogi gminnej
Żabiec dojazd do kolejki nr 361109T od km 1+036 do km 1+603 w miejscowości
Żabiec. Remont drogi gminnej Książnice-Zborówek Stary nr 361053T
od km 0+000 do km 0+922 w miejscowości Książnice
Numer referencyjny: IGPM.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich
części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie inwestycyjne
zostało podzielone na trzy zadania : Zadanie nr 1. Remont drogi gminnej Żabiec
wieś nr 361030T od km 0+020 do km 0+708 w miejscowości Żabiec 1.1 podbudowa a)
Uzupełnienie przełomów kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym mechanicznie
grubości 40cm (rozbiórka ist. nawierzchni i podbudowy, uzupełnienie przełomu
kruszywem wraz z zagęszczeniem oraz masą mineralno-asfaltową gr. 4cm)– 597,00
m² b) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 75kg/ m² wraz z
oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -162,41 ton 1.2
nawierzchnia a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm wraz
z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 2 095,70m² 1.3 roboty
wykończeniowe a) ścięcie
i uzupełnienie poboczy kruszywem
kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -103,20 m³ b)
wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem niespoistym z dowozu -16,20 m³ 1.4
urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków D-1+T-6 – 2 szt. b) montaż
znaków A-1, A-2, A-3, A-6b(c) - 2 szt c) montaż znaków C-11-1 szt d) montaż
barier ochronnych o rozstawie słupków 2m – 32 m Zadanie nr 2. Remont drogi
gminnej Żabiec dojazd do kolejki nr 361109T od km 1+036 do km 1+603 w
miejscowości Żabiec 2.1 odwodnienie korpusu drogowego a) remont przepustu fi
600 mm (rozbiórka istniejącego przepustu, ława
z kruszywa grubości 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5m, żelbetonowe
ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka, podbudowa) – szt. 1 2.2
podbudowa a) Uzupełnienie przełomów kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym
mechanicznie grubości 40cm (rozbiórka ist. nawierzchni i podbudowy,
uzupełnienie przełomu kruszywem wraz z zagęszczeniem oraz masą
mineralno-asfaltową gr. 4cm) – 832,20 m² b) Warstwa wyrównawcza z betonu
asfaltowego w ilości 75kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni
bitumicznej -143,97 ton 2.3 nawierzchnia a) warstwa ścieralna z betonu
asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni
bitumicznej – 1 857,70m² 2.3 roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie
poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm
-96,60 m³ b) wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem niespoistym z
dowozu-22,80 m³ 2.4 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków A-7 – 2
szt. b) montaż znaków A-1, A-2, A-3, A-6b(c) -2 szt. c) montaż znaków C-11 – 1
szt. d) montaż barier ochronnych o rozstawie słupków 2m -130m Zadanie nr 3.
Remont drogi gminnej Książnice - Zborówek Stary nr 361053T od km 0+000 do km
0+922 w miejscowości Książnice 3.1 podbudowa a) Uzupełnienie przełomów
kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym mechanicznie grubości 40cm (rozbiórka
ist. nawierzchni i podbudowy, uzupełnienie przełomu kruszywem wraz
z zagęszczeniem oraz masą mineralno-asfaltową gr. 4cm)– 734,70 m² b) Warstwa
wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 75kg/ m² wraz z oczyszczeniem i
skropieniem nawierzchni bitumicznej -215,54 ton 3.2 nawierzchnia a) warstwa
ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i
skropieniem nawierzchni bitumicznej – 2 781,30m² 3.3 roboty wykończeniowe a)
ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia
po zagęszczeniu 15cm -138,30 m³ b) wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem
niespoistym z dowozu – 21,60 m³ 3.4 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż
znaków A-1, A-2, A-3, A-6b(c) – 2 szt b) montaż tablic U-3e- 6 szt 4. Zakres
zamówienia obejmuje również: - Wykonanie zastępczego oznakowania robót
prowadzonych w pasie drogowym - wykonanie zabezpieczenia terenu robót
i całego placu budowy pod względem bhp oraz przed wstępem osób
nieupoważnionych, - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, - usuwanie
śmieci, zbędnych materiałów, utylizację odpadów budowlanych. Wykonawca jako
wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma
obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji ) na własny koszt odpadów
powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. -
wykonanie niezbędnych prób i badań - obsługę geodezyjną w tym wykonanie
inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5.
Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje
niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - projekty budowlane ( projekty
techniczne , projekty stałej organizacji ruchu) - załącznik nr 9 do SIWZ, -
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, -
przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, - wzór umowy - załącznik nr 8 do
SIWZ, 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty
budowlane (materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru
końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji ,
jeżeli w toku wykonywania robót okaże się dokumentacja projektowa zawiera wady
, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy a, których istnienie
uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
W takim wypadku, przy udziale projektanta i Inspektora Nadzoru strony ustalą
zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a
zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 8.
Jeżeli wykonawca stwierdzi , że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry
mogą wskazywać na producentów produktów lub ich źródła pochodzenia to oznacza,
że mają takie znaczenie, że parametry techniczne wskazanych produktów określają
wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów,
które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawiony do
stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie , które
posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach
do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania ich „równoważności”. 9.
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych. 10. Przedmiot umowy
należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, BHP,
przeciwpożarowymi, aktualną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz na
warunkach określonych w projekcie załączonej umowie. 11. Zamawiający w oparciu
o art. 29ust 3a ustawy Pzp wymaga , aby przez okres realizacji robót wykonawca
zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonaniem
robót drogowych. 12. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.00.00.00 -7
Roboty budowlane 45 23 30 00 -9 Roboty
w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni
autostrad, dróg 45 23 31 40 -2 Roboty drogowe
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2,
45233000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku
umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa
lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Na potwierdzenie należy
złożyć oświadczenie zgodnie założeniami w pkt VIII.1 SIWZ
Informacje
dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Na
potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie założeniami w pkt VIII.1 SIWZ.
Informacje
dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-
inne dokumenty Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże,
że w tym okresie wykonał : - dla zdania nr 1 jedną robotę budowlaną związaną z
budową , przebudową lub remontem drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej o
wartości minimum 50 tys zł. - dla zdania nr 2 jedną robotę budowlaną związaną z
budową , przebudową lub remontem drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej
o wartości minimum 60 tys zł. - dla zdania nr 3 jedną robotę budowlaną związaną
z budową , przebudową lub remontem drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej o
wartości minimum 60 tys zł. Wykonawca tym samym doświadczeniem może wykazać się
do więcej niż jednego zadania pod warunkiem, że jego sumaryczna wartość
odpowiada warunkom postawionym przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań -
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w
szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: - dla zadania nr 1 kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
drogowej - dla zadania nr 2 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami
w specjalności drogowej - dla zadania nr 3 kierownikiem budowy posiadającym
uprawnienia budowlane
do kierowania robotami w specjalności drogowej Tym Samym kierownikiem budowy
można wykazać się
do wszystkich zadań. Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć
oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i
przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby
nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który odsyła do
ustawy z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z dnia 17 kwietnia 2008 r ze
zm.) przynależność
do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymaga dla obywateli państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż do
posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału
w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje
dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.
24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt
X.6 lit a) składa dokument odpowiedni , że a) Nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości , przy czym dokumenty te nie powinny zostać wystawione
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty o
których mowa w pkt a) powinny zostać wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt a) zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy , ze
wskazaniem osoby , której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem
lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę zamieszkania wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis w pkt b) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty,
miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane
( Załącznik nr 7 do SIWZ) , załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone , przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty b) wykaz osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji , uprawnień , doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz
ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości - Zadanie nr 1. 2 000,00 zł (
dwa tysiące złotych). - Zadanie nr 2. 2 500,00 (dwa tysiące pięćset złotych) -
Zadanie nr 3. 2 500,00( dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być
wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach
bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r.,
poz.1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój
o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu
pn. Remont drogi gminnej Żabiec wieś nr 361030T od km 0+020 do km 0+708 w
miejscowości Żabiec Remont drogi gminnej Żabiec dojazd do kolejki nr 361109T od
km 1+036 do km 1+603 w miejscowości Żabiec Remont drogi gminnej Książnice -
Zborówek Stary nr 361053T od km 0+000 do km 0+922 w miejscowości Książnice
Wadia
w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. W przypadku
wadium wniesionego
w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na
pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania
ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. Wadium musi być
zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin
związania ofertą. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem
terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 12.06.2017r.
do godz. 11.00.. 6. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli
takiego zabezpieczenia żądano). 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
jeżeli: a) Wykonawca , którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Wykonawca
, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie
o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie
, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o
których mowa w art. 25 ust 1 , oświadczenia o którym mowa
w art.25 ust1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o
liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Najniższa
cena
|
60,00
|
Okres
gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy
|
| Załączone pliki | | | 201701_SIWZ_remont_drog (201701_SIWZ_remont_drog.pdf - 520.403 KB) | | Data publikacji: 2017-05-26 12:17:32 Redaktor: Mariusz Ratusznik | | Opis: 201701_SIWZ_remont_drog | | 201701_SIWZ_remont_drog_zalaczniki (201701_SIWZ_remont_drog_zalaczniki.zip - 8494.329 KB) | | Data publikacji: 2017-05-26 12:18:27 Redaktor: Mariusz Ratusznik | | Opis: 201701_SIWZ_remont_drog_zalaczniki |
Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz w naszej
Polityce Prywatności
|