Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 466
Data publikacji:
2017-02-13 11:17:33
Przedmiot: Wykonanie okresowej kontroli podstawowej (rocznej) przeglądu stanu technicznego dróg gminnych na terenie gminy Pacanów
Treść przetargu:
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pacanów ,
28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, woj. Świętokrzyskie
tel. (041) 376 54 03 , fax (041) 376 59 80
2: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie okresowej kontroli podstawowej (rocznej) przeglądu stanu technicznego dróg gminnych na terenie gminy Pacanów spełniającej wymagania okresowej kontroli rocznej o której mowa w art. 62 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo Budowlane ( Dz.U. z 2016 poz. 290). Przegląd dotyczy 194,58 km dróg gminnych w tym 96,59 km nawierzchni bitumicznych oraz 97,99 km nawierzchni tłuczniowo-gruntowych. Liczba odcinków drogowych 214.
W ramach przeglądu należy ocenić wszystkie elementy pasa drogowego tj. nawierzchnię jezdni, pobocza , chodniki, oznakowanie , skrajnię drogową , odwodnienie, oznakowanie pionowe, rowy, skarpy. Ocenę wizualną zastosować należy do powierzchni utwardzonych (bitumicznych) , nawierzchnie nieutwardzone należy ocenić biorąc pod uwagę przejezdność .
Z przeprowadzonego przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli drogi oddzielnie dla każdego odcinka ( 1 egz. w formie papierowej oraz łączne zestawienie w formie elektronicznej). Protokół powinien zawierać wnioski końcowe co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych.
Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kontroli stanu technicznego dróg.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENA
Do dnia 30.09.2017r
4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2015r poz 2164 z późniejszymi zmianami)
5.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie , ul Rynek 15 , 28-133 Pacanów , faxem na nr (041) 376 59 80 lub na adres email: drogi@pacanow.pl. do 28.02.2017 r do godz. 15.00
Oferta powinna zawierać :
- nazwę , adres Wykonawcy , lub imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy
- cenę brutto za wykonanie całości zamówienia .
6. KRYTERIA OCENY :
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.
7. WARUNKI PŁATNOŚCI:
Podstawą do zapłaty będzie protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego.
Termin płatności faktury lub rachunku do 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury.
8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
Sławomir Woźniak –inspektor. ds. dróg tel. ( 41) 376 54 03 wew 15
informacje można uzyskać pon-piątek w godz. 7.00-14.00
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2017-02-13 11:17:38
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu