Wersja archiwalna z dnia 2016-03-18 13:14:41
|
Gmina Pacanów | |
Adres: ul. Rynek 15 28-133 Pacanów |
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80 E-mail:ug@pacanow.pl Strona www: www.pacanow.pl |
Numer ID: 434 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont ujęcia wody Wójeczka | |
Treść przetargu: Pacanów, dnia: 17.03.2016r. Znak: RK. 271.2.2016 Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro Wójt Gminy Pacanów zaprasza do złożenia oferty na: „Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont ujęcia wody Wójeczka”
1. ZAMAWIAJĄCY Gmina Pacanów 28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie, tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80, Adres e-mail: rk@pacanow.pl Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00 2. TRYB UDZIELENIA ZAMWIENIA 1. Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) 2. W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16 poz. 93, z późn. zm.).
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont ujęcia wody Wójeczka” 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu istniejącego ujęcia wody– źródlisko w miejscowości Wójeczka Gmina. Celem remontu jest zabezpieczenie ujęcia wody przed napływem wód deszczowych, oraz wykonanie niezbędnych prac remontowych wynikających z zalania ujęcia w 2014 roku. 2.1 Stan istniejący. Istniejące ujęcie wody
którego remont jest przedmiotem zlecanej dokumentacji znajduje się na terenie
wsi Wójeczka Gm. Pacanów przy drodze prowadzącej do m. Suchowola. W/w ujęcie stanowi źródlisko obudowane
budynkiem wraz pokryciem dachowym terenu z którego wypływa samoczynnie woda.
Wypływająca woda dopływa do studzienki z której z pośrednictwem piaskownika i
studni pośredniej kierowana jest rurociągiem do stacji wodociągowej gdzie jest
dezynfekowana, a następnie pompowana do zbiorników pozwalających 2.2 Podstawowe założenia do projektu. a) zaprojektowanie ogrodzenia źródliska: - ogrodzeni wykonane jako siatka stalowa ocynkowana i powlekana w
ramach na słupkach stalowych - ogrodzenie wykonane jako siatka stalowa ocynkowana i powlekana w
ramach na słupkach stalowych - furta wejściowa o szerokości 1,2 m b) zaprojektowanie kanalizacji deszczowej i rowu odwadniającego: - kanał upustowy wody deszczowej podziemny z rur betonowych 2x1000mm o długości ok 105 mb, - przyczółki betonowe na wlocie i wylocie kanału upustowego wraz z podnoszonymi kratami zabezpieczającymi, - otwarty rów opaskowy wokół budynku ujęcia o wymiarach 1,35x1,0 m i długości 75 mb wyłożony płytami betonowymi – 15mb na końcowym odcinku – zakryty, c) zaprojektowanie odwodnienia terenu wokół budynku źródliska: - opaska betonowa o szerokości 1,0 m na powierzchni ok 95m2 - korytka odwadniające prefabrykowane o szerokości 0,5m i długości ok.80 mb. d) roboty remontowo – budowlane: - remont komory piaskownika, - wymiana drzwi wejściowych do budynku źródliska 1 szt. - wykonanie schodów zejściowych do ujęcia wody ok. 15 mb, - wykonanie schodów zejściowych do przelewu pomiarowego ok 3 mb, - wykonanie umocnienia skarp i
dna rowów płytami betonowymi 50x50 cm -
koryto rowu na wlocie - wykonanie umocnienia skarp i dna rowów płytami betonowymi 50x50 cm - koryto cieku odprowadzającego wodę z ujęcia na pow. ok 215 m2, - utwardzenie terenu ujęcia płytami betonowymi 50x50 cm na pow. ok 160 m2, - zabezpieczenie płytami betonowymi ażurowymi skarp przy budynku źródliska na pow. ok 160 m2 - mechaniczne plantowanie i wyrównanie terenu wokół źródliska na pow. ok. 280 m2, e) roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącego ogrodzenia, - demontaż istniejącego kanału upustowego 2x800 mm wraz z przyczółkami betonowymi, - demontaż istniejącego rowu otwartego – płyty betonowe, - demontaż opaski wokół budynku źródliska i utwardzenia terenu na ujęciu, 2.3 Zakres zamówienia obejmuje: a) uzyskanie i aktualizacja map do celów projektowych terenu inwestycji w wersji cyfrowej i papierowej (zalecana skala 1:500), b) przygotowanie dokumentacji technicznej i opracowań wymaganych do zgłoszenia robót budowlanych, c) wykonanie dokumentacji projektowej uwzględniającej wytyczne i uwagi Zamawiającego obejmującej: · wykonanie projektu budowlano - wykonawczego (5 egzemplarzy w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF, dwg, doc ) zawierającego m. in. : - opis techniczny - projekt zagospodarowanie terenu, - projekt ogrodzenia źródliska, - projekt kanałów i rowów na terenie ujęcia, oraz odwodnienia wokół budynku źródliska, - projekt utwardzenia ternu (w tym zabezpieczenie skarp, wykonania stopni zejściowych), - projekt remontu piaskownika, - projekt niezbędnych robót rozbiórkowych, - opracowanie Informacji BIOZ, ·
opracowanie Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – ·
przedmiar robót wraz z zestawieniem materiału - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna w
formacie PDF, ath). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie
przewidywanych ·
kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - (1 egzemplarz
w formie papierowej Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać oświadczenie projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumentacja
projektowa powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie
projektanta, że jest wykonana zgodnie z zamówieniem i umową, obowiązującymi
przepisami, normami Dokumentacja winna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej dla zgłoszenia robót budowlanych, oraz udzielenia przez Zamawiającego zamówienia na realizację robót budowlanych i zrealizowania zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ponadto dokumentacja projektowa stanowiące przedmiot zamówienia winna być kompletna, opracowana zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. 2013. 1409 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. 2013.1129 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz.1389 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.). W swojej
treści dokumentacja projektowa powinna określać przedmiot zamówienia, w
tym w szczególności materiały w sposób
nie utrudniający uczciwej konkurencji. Dokumentacja nie może opisywać
przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub
nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Uwaga! W opracowanej dokumentacji należy przewidzieć rozwiązania techniczne i organizacyjne pozwalające na wykonywanie robót budowlanych w sposób umożliwiający niezakłócony pobór wody z ujęcia – na czas robót ujęcie wody musi być czynne ! d) udział merytoryczny w opracowaniu przez Zamawiającego kompletnego wniosku o zgłoszenie robót e) pełnienie nadzoru autorskiego. 2.4 Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być optymalne, wyważone ekonomicznie, gwarantujące niskie koszty realizacji i przy zachowaniu wszelkich niezbędnych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa w tym m.in.: Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Prawa wodnego oraz norm branżowych i innych obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający zobowiązuje do udostępnienia Wykonawcy posiadanej archiwalnej dokumentacji projektowej istniejącego ujęcia wody. 2.5 Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót ( na pisemny wniosek Zamawiającego). 2.6 Wykonawca opracuje projekt budowlany zgodnie z wymaganiami ustawy prawo budowlane, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami branżowymi, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i z należytą starannością. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania
nadzoru autorskiego (bez dodatkowego wynagrodzenia) a) pisemnego
udzielania wyjaśnień i odpowiedzi dotyczących opracowanej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w zakresie niezbędnym
do prawidłowego przeprowadzenia
procedury przetargowej na wykonawstwo w
terminie do 3 dni roboczych od ich
przekazania przez Zamawiającego, jak również informacji dotyczących projektu
niezbędnych Zamawiającemu do wykonania innych opracowań związanych b) udzielania informacji telefonicznych i pisemnych oraz wyjaśnianie wątpliwości dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartej w niej rozwiązań w terminie do 3 dni roboczych od ich przekazania przez Zamawiającego, c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, d) wprowadzanie rozwiązań zamiennych w stosunku
do przewidzianych w dokumentacji projektowej – e) ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej, f) wyjaśnianie szczegółów na budowie w trakcie realizacji inwestycji, udział w naradach – na wniosek zamawiającego, Wykonawca w czasie
realizacji robót zobowiązany będzie w
ramach nadzoru autorskiego do 1 wizyty 2.8 W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty w tym: uzyskania materiałów i dokumentów (np. map, itd.), koszty aktualizacji map, koszty inwentaryzacji, uzgodnień terenowych, uzgodnień, opinii, wymaganych decyzji i pozwoleń oraz koszty nadzoru autorskiego uwzględniającego m.in. ewentualne wizyty na budowie w trakcie realizacji inwestycji oraz konieczność aktualizacji kosztorysów inwestorskich. 2.9 Wszelkie prace
projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a wynikające z
procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i
kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych
uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić 2.10 Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Projektant odpowiada za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia będzie zobowiązany w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia. Kod CPV : 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 25.04.2016r. (Termin przedłożenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót pozwolenia na budowę przez Zamawiającego).
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie
niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy. 4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je
następnie 5. Zamawiający przyjmuje
wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek
6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są: a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24 b) Grzegorz Szymaszek, tel. 41 376 54 03 wew. 54 7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy. 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku – „Formularz ofertowy” (wg. wzoru podanego w załączniku nr 1). 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu lub kopercie. 4. Na opakowaniu/kopercie powinny znajdować się następujące oznaczenia: a) nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, b) nazwa i adres Wykonawcy, c) opis: Oferta na; „Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont ujęcia wody Wójeczka” Nie otwierać przed dniem 25.03.2016r.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć na sekretariacie Urzędu Gminy Pacanow (pok. nr 101) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, w terminie: do dnia 25.03.2016r. do godz. 15.00.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Przez cenę rozumie się całkowity koszt wykonania prac określonych w Pkt. 3 niniejszego zapytania. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszystkie
koszty, jakie ponosi Wykonawca
10. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena ryczałtowa brutto. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana najtańsza oferta.
11. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. |
Załączone pliki |
2016_Ujecie_zal_1_formularz_ofertowy (2016_Ujecie_zal_1_formularz_ofertowy.pdf - 224.336 KB) | |
Data publikacji: 2016-03-18 13:10:11 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 2016_Ujecie_zal_1_formularz_ofertowy | |
2016_Ujecie_zal_2_wzor_umowy (2016_Ujecie_zal_2_wzor_umowy.pdf - 392.731 KB) | |
Data publikacji: 2016-03-18 13:10:40 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 2016_Ujecie_zal_2_wzor_umowy | |
2016_Ujecie_zal_3_wyciag_z_dokumentacji (2016_Ujecie_zal_3_wyciag_z_dokumentacji.pdf - 5637.493 KB) | |
Data publikacji: 2016-03-18 13:11:30 Redaktor: Mariusz Ratusznik | |
Opis: 2016_Ujecie_zal_3_wyciag_z_dokumentacji |
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2016-03-18 13:11:47
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |