Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41 376 54 03 wew. 19 i wew. 31, fax. 41 376 59 80
E-mail:gopspacanow@elend.pl
Strona www:
Numer ID: 349
Data publikacji:
2013-09-09 13:17:11
Przedmiot:
Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów.
Treść przetargu: Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 363988-2013 z dnia 2013-09-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pacanów Numer ogłoszenia: 367050 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 363988 - 2013 data 09.09.2013 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 54 03, fax. 0-41 376 59 80. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń: 1)przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 10 osób, 2)spawacz metodą MAG - 4 osoby, 3)Przygotowanie do pracy z programem komputerowym do projektowania Autocad - 2...
Termin składania ofert: 2013-09-17
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Pacanów: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów
Numer ogłoszenia: 363988 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 54 03, faks 0-41 376 59 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pacanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji Projektu pn. Czas na Aktywność w Gminie Pacanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń: 1)przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B - 10 osób, 2)spawacz metodą MAG - 4 osoby, 3)Przygotowanie do pracy z programem komputerowym do projektowania Autocad - 2 osoby, 4)Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 5 osoby.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 500 zł (tysiąc pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy złożyć: -oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. -Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie zajęć nauki na prawo jazdy kat. B
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy złożyć; wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum: -2 szkolenia grupowe Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B -2 szkolenia grupowe Spawacz metodą MAG -2 szkolenia grupowe komputerowe związane z programem Autocad -2 szkolenia grupowe w zakresie Technolog robót wykończeniowych w budownictwie Każde ze szkoleń powinno być zorganizowane dla minimum 4 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń i warsztatów: minimum 60 000,00 złotych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 1.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B-2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (należy podać typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). 2.Spawanie metodą MAG-Budynek spawalni powinien znajdować się w miejscowości wymienionych jako miejscu szkoleń. Budynek spawalniczy powinien być wyposażony w minimum 5 stanowisk spawalniczych do metody MAG, pomieszczenie socjalne, szatnię wyposażoną w szafki ubraniowe dla 5 osób. Stanowiska spawalnicze wyposażone w stoły spawalnicze z wyciągami spalin. Rodzaje spawarek: dwa różne rodzaje spawarek przystosowane do spawania metodą MAG, stół ślusarski wyposażony w imadła, ostrzałka do elektrod, przecinarka tarczowa, szlifierka tarczowa, szlifierka kątowa, palniki gazowe do cięcia materiału na próbki spawalnicze, przyłbice samo ściemniające, maski spawalnicze 3.Przygotowanie do pracy z programem komputerowym do projektowania Autocad-Pracownia komputerowa wyposażona w 4 stanowiska z dostępem do Internetu oraz program Autocad 4.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie-Taczki -1 szt., Drabina - 1 szt., Młot Pneumatyczny - 1 szt., Betoniarka - 1 szt., Rusztowanie typ warszawski - 1 kpl. Dodatkowo należy wskazać informację o dysponowaniu salami do prowadzenia zajęć, który został określony w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach ogólnych w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe to; jedna sala dydaktyczna dla minimum 10 osób, jedno pomieszczenie gospodarcze i dwa sanitariaty WC; męski, żeński)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; 1.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B-Minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń na kursach przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B oraz z przygotowaniem pedagogicznym. Wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia do szkolenia w zakresie prawa jazdy kategorii B. Doświadczenie zawodowe każdej z wymaganych osób - co najmniej 2 zakończone szkolenia z tematyki wskazanej 2.Spawacz metodą MAG-Minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń związanych ze spawaniem metodą MAG Minimum jedna z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie wyższe Minimum jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne Doświadczenie zawodowe każdej z wymaganych osób - co najmniej 2 zakończone szkolenia z tematyki wskazanej 3.Przygotowanie do pracy z programem komputerowym do projektowania Autocad-Minimum 1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń informatycznych Wskazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe informatyczne Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne Doświadczenie zawodowe każdej z wymaganych osób - co najmniej 2 zakończone szkolenia z tematyki wskazanej 4.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie-Minimum 1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń na kierunkach budowlanych Wskazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne Doświadczenie zawodowe każdej z wymaganych osób - co najmniej 2 zakończone szkolenia z tematyki wskazanej
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 40 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.4 SIWZ; 2) Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć programy szkoleń opracowane zgodnie z założeniami załącznika nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie - 30
- 3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Załączone pliki:
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_2_formularz_ofertowy.docx - 186.108 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:24:38 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Formularz ofertowy
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_3_osw_22_24.docx - 182.088 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:25:08 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: wzór oświadczenia
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_5_wykaz_narzedzi.docx - 13.575 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:25:30 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Wykaz narzędzi
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_6_wykaz_osob.docx - 183.591 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:25:49 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Wykaz osób
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_7_wykaz_uslug.docx - 183.257 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:26:13 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Wykaz usług
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_8_wykaz_do_punktacji.docx - 183.107 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:26:38 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Wykaz punktacji
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_SIWZ.docx - 230.37 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:34:27 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: SIWZ
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_umowa.docx - 189.704 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:36:24 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Wzór umowy
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_9_grupa_kapitałowa.docx - 188.295 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:37:26 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: Oświadczenie - grupa kapitałowa
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_prawidlowy
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_zal_1_opis_przedmiotu_zamowienia_PRAWIDLOWY.docx - 31.107 KB) Data publikacji: 2013-09-09 13:39:07 Redaktor: Katarzyna Więckowska
Opis: opis przedmiotu zamówienia
2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_SIWZ_poprawiony
(2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_SIWZ_poprawiony.doc - 646.656 KB) Data publikacji: 2013-09-10 14:37:54 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 2013_SIWZ_Projekt_czas_na_aktywnosc_SIWZ_poprawiony
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2013-09-09 13:39:48
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu