Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 290

Data publikacji:
2012-10-31 13:10:21

Przedmiot: przetarg nieograniczony na:Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc!

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów

tel. (41) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc!

Numer ogłoszenia: 427948 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3765403, faks 41 3765980.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc!.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc ! realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć edukacyjnych w obiekcie placówki oświatowej Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich z siedzibą w Ratajach Słupskich 39a. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: a) Część nr 1 - Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce. Grupa I - 10 osób. Liczba godzin ogółem: 10. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 1 godzina, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 2 godziny, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 2 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 3 godziny, b) Część nr 2 - Zajęcia z języka polskiego. Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny, c) Część nr 3 - Zajęcia z matematyki. Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny, d) Część nr 4 - Zajęcia z języka angielskiego. Grupa I , Grupa II - zajęcia wyrównawcze, Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, e) Część nr 5 - Zajęcia z języka angielskiego. Grupa III - zajęcia wyrównawcze, Grupa IV - zajęcia poszerzające wiedzę. Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, f) Część nr 6 - Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów. Grupa I, Grupa II, Grupa III, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 240. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 30 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 48 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 12 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 42 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 36 godzin, g) Część nr 7 - Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów. Grupa IV, Grupa V, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 32 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 28 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, h) Część nr 8 - Kółko teatralne. Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 40. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 4 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 8 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 2 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 8 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin, i) Część nr 9 - Wyjazdy do teatru - Opiekun wycieczek . Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 12. Harmonogram wyjazdów: Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 6 godzin. Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin, 4. Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem nauczania danych klas z uwzględnieniem innych zajęć pozalekcyjnych, których już uczestniczą uczniowie. Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w soboty. 5. Przez pojęcie godzina zajęć dla części zamówienia od NR 1 do Nr 8 w SIWZ należy rozumieć godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. Dla pozostałych części zamówienia tj. dla Części nr 9 określenie godzina zajęć oznacza godzinę zegarową trwającą 60 minut. 6. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00- 5 Usługi szkolnictwa podstawowego 7. Szczegółowe wymagania dotyczące ww przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku Nr 6 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy będący integralną częścią SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ) o którym mowa w pkt. IX.1, lit. a) SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ) o którym mowa w pkt. IX.1, lit. a) SIWZ,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć stosowne oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ ) o którym mowa w pkt. IX.1, lit. a) SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć stosowne oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ ) o którym mowa w pkt. IX.1, lit. a) SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć stosowne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ ) o którym mowa w pkt. IX.1, lit. a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ), - wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), brak przedmiotowego oświadczenia oznacza realizacje zamówienia bez udziału podwykonawców. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej prze notariusza). - W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika, lidera konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zamiany postanowień zawartej umowy: a) zmiany terminów wykonania usług i płatności - w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania projektu do realizacji bądź w chwili składania oferty (np. klęska żywiołowa), , b) zmiana terminu w przypadku wystąpienie okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron które nastąpiło po wejściu w życie umowy którego strony nie były wstanie wcześniej przewidzieć i którego zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej postanowieniami, c) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego lub osób reprezentujących - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, 2. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, b) wystąpienie zmian, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy, c) wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na istotne postanowienia umowy (termin, zakres, wartość zamówienia). Zmiana sposobu świadczenia Wykonawcy będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacanow.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 8.11.2012r. do godz. 11.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pod nazwą: Chcieć to móc ! realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  tak

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - 10 osób. Liczba godzin ogółem: 10. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 1 godzina, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 2 godziny, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 2 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 3 godziny,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka polskiego.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z matematyki.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I , Grupa II - zajęcia wyrównawcze, Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego..

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III - zajęcia wyrównawcze, Grupa IV - zajęcia poszerzające wiedzę. Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów..

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, Grupa II, Grupa III, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 240. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 30 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 48 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 12 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 42 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 36 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV, Grupa V, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 32 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 28 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kółko teatralne..

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 40. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 4 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 8 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 2 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 8 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyjazdy do teatru - Opiekun wycieczek.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 12. Harmonogram wyjazdów: Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 6 godzin. Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Wójt Gminy Pacanów

 

/-/ mgr Wiesław Skop

 


Załączone pliki:

2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje
(2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje.pdf - 457.345 KB) Data publikacji: 2012-10-31 13:12:59 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: specyfikacja istotnych warunków zamówienia

2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal
(2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal_od_1_do_4.pdf - 111.802 KB) Data publikacji: 2012-10-31 13:14:34 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: załaczniki do siwz

2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal
(2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal_5.pdf - 37.084 KB) Data publikacji: 2012-10-31 13:15:04 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: załącznik do siwz

2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje
(2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal_6.pdf - 35.334 KB) Data publikacji: 2012-10-31 13:15:58 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: załacznik nr 6

2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal
(2012_SIWZ_uslugi_edukacyjne_SP_Rataje_zal_1_do_4_forma_edytowana.doc - 208.384 KB) Data publikacji: 2012-11-05 13:52:02 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: Załaczniki od nr 1 do 4

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2491
Wprowadził do systemu: Katarzyna Więckowska, data: 2012-10-31 13:10:21
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2012-10-31 13:16:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu