Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 262
Data publikacji:
2012-03-09 13:22:11
Przedmiot: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem.
Treść przetargu:
Pacanów 09.03.2012r
ZAMÓWIENIE
NR IGPM.7031.4.2012
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Gmina Pacanów
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
tel. (041)376 54 03, fax: (041) 376 59 80
adres internetowy: www.pacanow.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r , Nr 223, poz 1655)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
3.1 Wspólny słownik zamówień CPV:
Główny przedmiot: 44.11.31.40-8 – Kamień drogowy
Dodatkowy przedmiot: 60.10.00.00-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem .
3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa kamiennego z dostawą bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe na terenie Gminy Pacanów oraz wyrównaniem nawiezionego kruszywa w tym;
- kruszywo frakcji 4-31,5 mm -300 ton
- kruszywo frakcji 31,5-63 mm -300 ton
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia przed podpisaniem umowy.
Miejsce dostawy : drogi gminne i dojazdowe wskazane przez Zamawiającego położone na terenie Gminy Pacanów , Baza - Słupia, 28-133 Pacanów .
W przypadku dostawy bezpośrednio na drogę dostawa winna być zrealizowana samochodami o ładowności do 18 ton.
Przewidywana ilość dostawy bezpośrednio na drogi do 80% wartości zamówienia .
Wybrany w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany przed dostarczeniem kamienia każdy ładunek zważyć . Na żądanie Zamawiającego ładunek może zostać ponownie zważony , koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.
Materiały kamienne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w drogownictwie . Każdorazowo partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego . W przypadku dostawy materiału nie odpowiadającego wymaganiom będzie on zwrócony Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy .
Miejsce pochodzenie materiału : teren całej Polski oraz państw UE.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Dostawa w zależności od zgłaszanych potrzeb przez Zamawiającego, zakończenie dostawy do dnia 30 czerwca 2012r.
5. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ W WYKONAWCAMI.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Woźniak Sławomir – pinsp. Ds Dróg tel 041-376 54 03 wew 15
Halina Pluta – kierownik Referatu Inwestycji , Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tel 041-376 54 03 wew 13
Grzegorz Szymaszek – pinsp. ds. Gospodarki Komunalnej tel 041-376 54 03 wew 54
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA .
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, (I piętro) lub faxem na nr 41/ 376 59 80 w terminie do dnia 30.03.2012 do godz.1500
7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia w pkt 3.3 ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia , wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, oraz doświadczeniem zawodowym Wykonawcy a więc koszt zakupu, transportu, wyrównania ,ubezpieczenia ,zysk itp.
Cena ofertowa powinna podana następująco:
1) cena netto
2) stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT)
3) cena brutto ( z VAT)
Cena brutto powinna być podana cyfrowo i słownie wyrażona w polskich złotych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto.
W ofercie należy wpisać stawkę jednostkową za dostawę jednej t kamienia dla każdej frakcji.
oraz łączną cenę oferty wynikającą z przemnożenia stawki jednostkowej przez szacunkową ilość kruszywa będącego przedmiotem zamówienia .
Cena jednostkowa jest niezmienna w czasie realizacji zamówienia.
8. WARUNKI PŁATNOŚCI.
8.1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn zaoferowanej ceny jednostkowej brutto dla danej frakcji kruszywa i faktycznej ilości dostawy danego zlecenia ( na postawie WZ)
8.2 Różnica w dostarczonym kruszywie nie może przekraczać 15 t dostarczonego kruszywa dla każdej frakcji .
8.3 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdego transportu WZ z kopalni.
8.4 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury.
5.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania faktur częściowych.
9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną ofertową będzie uznana za najkorzystniejszą . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie , Zamawiający dokona negocjacji cen z oferentami , którzy złożyli te oferty.
Wójt Gminy
mgr Wiesław Skop
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2012-03-09 13:22:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu