Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 243

Data publikacji:
2011-09-02 09:28:47

Przedmiot: Zakup mebli wraz z montażem do wyposażenia sal szkolnych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów”

Treść przetargu:

Pacanów, dnia 02.09.2011r.

 

Znak: OSO.271.4.2011

 

 

DO   WSZYSTKICH   WYKONAWCÓW

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

I.        Gmina Pacanów, zaprasza do złożenia oferty na zakup mebli wraz z montażem do wyposażenia sal szkolnych  na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów” realizowanego na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.02-26-265/10-00 z dnia 21.02.2011r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych
w systemie o
światy”, Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.

 

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 14000 euro, w rozumieniu ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm)

 

II. Termin wykonania zamówienia:

1.       Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.

2.       Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 30 września 2011 roku.

 

III. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.       Wymagania odnośnie oferty oraz opis sposobu obliczania ceny:

·         Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

·         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

·         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

·         Składając ofertę, Wykonawca musi przedłożyć wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

·         Cena brutto winna uwzględniać podatek VAT według stawki obowiązującej na dzień składania ofert.

·         Nie dopuszcza się cen wariantowych.

·         Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym również koszty transportu do miejsca wskazanego w Zał. Nr 1 do umowy i ewentualne koszty ubezpieczenia zamówienia.

·         Cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.

2. Sposób i termin zapłaty:

·         30 dni od daty wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy.

3.        Inne elementy związane z realizacją zamówienia:

·         Wykonawca ponosi odpowiedzialność odpowiednio za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu.

·         Wykonawca zgodnie z obowiązującym prawem udziela gwarancji na dostarczane meble.

 

IV.  Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze Wykonawcy niniejszego zamówienia, Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny za jaką wykonane zostanie zamówienie: cena – 100%

V. Termin i miejsce złożenia oferty:

1.       Ofertę należy składać w terminie do dnia 06.09. 2011r. do godz. 12.00

2.       Ofertę należy:

-         składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pokój nr 17,
I piętro,w godz. od 7.30-15.30, lub

-         przesłać pocztą/ kurierem na adres: Urząd Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, lub

-        przesłać e-mailem na adres oswiata@pacanow.pl, lub

-        przesłać faxem na numer 413765980

 

Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz oznakowana napisem:

„Oferta na zakup mebli wraz z montażem do wyposażenia sal szkolnych  na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów”

·         O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego,

·         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VI. Pozostałe informacje:

1.       Z Wykonawcą, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3;

2.       Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu z Unii Europejskiej.

3.       Osoby do kontaktu: Maria Witek, tel. 41/3765403 w. 32, e-mail: oswiata@pacanow.pl

4.       Załączniki do niniejszej oferty:

·         Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,

·         Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,

·         Załącznik nr 3 – Wzór umowy.


Załączone pliki:

Szafy2_SOPZ_zal_1
(Szafy2_SOPZ_zal_1.doc - 975.872 KB) Data publikacji: 2011-09-02 09:29:42 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Szafy2_SOPZ_zal_1

Szafy2_oferta_zal_2
(Szafy2_oferta_zal_2.doc - 122.368 KB) Data publikacji: 2011-09-02 09:30:01 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Szafy2_oferta_zal_2

Szafy2_Umowa_zal_3
(Szafy2_Umowa_zal_3.doc - 119.296 KB) Data publikacji: 2011-09-02 09:30:18 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Szafy2_Umowa_zal_3

Szafy2_Umowa_zal_1_do_umowy
(Szafy2_Umowa_zal_1_do_umowy.doc - 101.888 KB) Data publikacji: 2011-09-02 09:30:34 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Szafy2_Umowa_zal_1_do_umowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1389
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2011-09-02 09:28:47
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2011-09-02 09:30:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu